• VĂ€lkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete Àr nu den största uppdateringen av Klocksnack.se nÄgonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli Ànnu snabbare, mer lÀttanvÀnt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en trÄd pÄ diskussionsdelen för feedback och tekniska frÄgestÀllningar.

Tack för att ni Àr med och skapar Skandinaviens bÀsta klockforum!

/Hook & Leben

🧾 Officiella G-ShocktrĂ„den

MR-G:n behövde ocksÄ fÄ sig lite kÀrlek pÄ fredag!
1162C63B-3FCF-4963-924C-49B8989EAB44.jpeg
15AAB88F-FDCD-4C91-A15C-9D4D9E8F90ED.jpeg

Det hÀr var inte bra, jag som Àlskar 6900 serien i metall. (Har just nu bÄde Guld & Silver frÄn GM-6900 serien).
Urk hoppas jag kan hÄlla mig. Jag som skulle inte köpa fler klockor i Är efter 8st (förutom dem har jag 2st pÄ ingÄng, sÄ redan 10st i Är).:banghead:
MÄste nog gÄ pÄ AG (anonyma G-shockolister) snart.
Tur att mina handleder Ă€r för klena för MRG & square stĂ„lis, sĂ„ det Ă€r fortfarande affordables (förutom dem dĂ€r j**la limited Editions).😆

InlÀgget gjorde att jag var tvungen att byta till denna klocka:

IMG_5941.JPG
Jag tyckte ocksÄ att mina handleder var för klena för MRG, men Àr ju en smaksak. Gillar lite omvÀxling Àven om det blir mest större G-shocks.
Har en del andra klockor som Àr 40-45mm typ oris och seiko mm..

Godafton pÄ er allihopa!

Vill tacka för alla fina hĂ€lsningar och krya-pĂ„-mig pepp! Verkligen vĂ€rmande! đŸ™đŸ»đŸ˜â€ïž

Ska i lugn och ro lĂ€sa genom alla sidor jag missat och det kommer bli trevligt! 😊

LÀgger in nÄgra bilder sÄ lÀnge till att börja med.

Tackar @Boba Fett för det fina tillskottet i min samling, en 🐾, nĂ€rmare bestĂ€mt en GWF-D1035B 35th Anniversary Frogman Golden Tornado. đŸ€—

SjĂ€lvklart reste denna pjĂ€s kungligt inbĂ€ddad i mjuk bubbelplast för högsta komfort samt finfin Dajm som proviant. Lyx pĂ„ högsta nivĂ„! đŸ‘đŸ»đŸ˜
Tack! đŸ™đŸ»đŸ˜

D90601F6-441B-466F-95A2-35E71C17E1C5.jpeg

Bilagor

• 30BE5DD0-D387-4D1D-BC75-4E33FB58E326.jpeg
    30BE5DD0-D387-4D1D-BC75-4E33FB58E326.jpeg
    577.4 KB · Visningar: 5
  • 0BFB0F70-3A1A-4884-B6D2-2550F60CF706.jpeg
    0BFB0F70-3A1A-4884-B6D2-2550F60CF706.jpeg
    533.5 KB · Visningar: 5
Godafton pÄ er allihopa!

Vill tacka för alla fina hĂ€lsningar och krya-pĂ„-mig pepp! Verkligen vĂ€rmande! đŸ™đŸ»đŸ˜â€ïž

Ska i lugn och ro lĂ€sa genom alla sidor jag missat och det kommer bli trevligt! 😊

LÀgger in nÄgra bilder sÄ lÀnge till att börja med.

Tackar @Boba Fett för det fina tillskottet i min samling, en 🐾, nĂ€rmare bestĂ€mt en GWF-D1035B 35th Anniversary Frogman Golden Tornado. đŸ€—

SjĂ€lvklart reste denna pjĂ€s kungligt inbĂ€ddad i mjuk bubbelplast för högsta komfort samt finfin Dajm som proviant. Lyx pĂ„ högsta nivĂ„! đŸ‘đŸ»đŸ˜
Tack! đŸ™đŸ»đŸ˜

D90601F6-441B-466F-95A2-35E71C17E1C5.jpeg
TrÄdes GrodmÀstare, det Àr du @Daion, hoppas sjukvÄrden fÄr ordning pÄ dig nu en gÄng för alla. Krya pÄ dig :)

Som om inte detta vore nog sĂ„ har tvĂ„ medlemmar hĂ€r med stora hantverkskunskaper hört av sig och tillverkat (kommer att tillverka) saker till mig som krya-pĂ„-mig presenter. Vad glad jag Ă€r/blir! 😍

Den första hade anlĂ€nt och vĂ€ntade samt hade redan intagit plats och bevakade mina G-Shocks nĂ€r jag kom hem frĂ„n sjukhuset. đŸ˜ŠđŸ€—
Stort tack @roosterman för ninjan som nu Ă€r the guardian över mina G-Shocks. đŸ™đŸ»đŸ˜

Matchar bra med Maharishi som redan blivit polare. 😊
Bilder nedan.
D15DCDAB-2CA1-42CA-8BF7-6E36496C39F4.jpeg

BF321DE5-46F3-4615-BC2B-33D40E375F43.jpeg

Som om inte detta vore nog sĂ„ har tvĂ„ medlemmar hĂ€r med stora hantverkskunskaper hört av sig och tillverkat (kommer att tillverka) saker till mig som krya-pĂ„-mig presenter. Vad glad jag Ă€r/blir! 😍

Den första hade anlĂ€nt och vĂ€ntade samt hade redan intagit plats och bevakade mina G-Shocks nĂ€r jag kom hem frĂ„n sjukhuset. đŸ˜ŠđŸ€—
Stort tack @roosterman för ninjan som nu Ă€r the guardian över mina G-Shocks. đŸ™đŸ»đŸ˜

Bilder nedan.

Skönt att du Àr piggare! Och den dÀr samlingen gÄr inte av för hackor :woot:

Det hÀr var inte bra, jag som Àlskar 6900 serien i metall. (Har just nu bÄde Guld & Silver frÄn GM-6900 serien).
Urk hoppas jag kan hÄlla mig. Jag som skulle inte köpa fler klockor i Är efter 8st (förutom dem har jag 2st pÄ ingÄng, sÄ redan 10st i Är).:banghead:
MÄste nog gÄ pÄ AG (anonyma G-shockolister) snart.
Tur att mina handleder Ă€r för klena för MRG & square stĂ„lis, sĂ„ det Ă€r fortfarande affordables (förutom dem dĂ€r j**la limited Editions).😆

InlÀgget gjorde att jag var tvungen att byta till denna klocka:

IMG_5941.JPG
Hur Àr GM jÀmfört med DW? Har för mig att de ska vara lite tjockare. StÀmmer det?

TrÄdes GrodmÀstare, det Àr du @Daion, hoppas sjukvÄrden fÄr ordning pÄ dig nu en gÄng för alla. Krya pÄ dig :)
🐾-mĂ€stare Ă€r en fin titel, tack sĂ„ mycket, den bĂ€r jag med stolthet! 😍😊
Senare framĂ„t sommaren kommer den stora grodkungen hem, dĂ„ blir det ordning och reda bland smĂ„grodorna. đŸ˜‰đŸ€—
Skönt att du Àr piggare! Och den dÀr samlingen gÄr inte av för hackor :woot:
Tack! đŸ™đŸ€—
KÀnner att jag verkligen gillar alla dessa G-Shocks men nÄgon mÄste flytta. För lÄda nummer tvÄ som jag Àger har 6 platser och dÀr sitter S&S Skydiver, ZRC North Adventure, MTM Falcon, samt tvÄ Aqualands och en fri plats för en kommande . Med andra ord Àr den full.

SĂ„, kĂ€ra vĂ€nner, vilken G-Shock ska jag slĂ€ppa? Vad tycker ni? 😊
Det behövs en plats i den lÄdan för nÄgot framöver.

B4B9DF75-45A7-42AE-93C5-9238CEE14BD8.jpeg

Senast Àndrad:
🐾-mĂ€stare Ă€r en fin titel, den bĂ€r jag med stolthet! 😍😊
Senare framĂ„t sommaren kommer den stora grodkungen hem, dĂ„ blir det ordning och reda bland smĂ„grodorna. đŸ˜‰đŸ€—

Tack! đŸ™đŸ€—
KÀnner att jag verkligen gillar alla dessa G-Shocks men nÄgon mÄste flytta. För lÄda nummer tvÄ som jag Àger har 6 platser och dÀr sitter S&S Skydiver, ZRC North Adventure, MTM Falcon, samt tvÄ Aqualands och en fri plats för en kommande . Med andra ord Àr den full.

Rangmannen Àr ju lÀttast att köpa tillbaka.
Vill du behÄlla den, sÄ Àr det vÀl antingen en frog eller en MR-G som borde ryka.
Just my 2 cents :)

Tack! đŸ™đŸ€—

Vilken fin samling, gillar dina MRG och Mudmastern...:)

Bilder nedan.

Den hĂ€r trĂ„den alltsĂ„ ♄

Tack! đŸ™đŸ€—

Jag hade tittat lÀnge och vÀl pÄ "paren" i mitten. En av de ljusa MRG om du vill fÄ loss lite pengar ocksÄ, en av de blÄ om du bara vill ha plats.

Tillbaka
Topp