MR-G:n behövde ocksÄ fÄ sig lite kÀrlek pÄ fredag!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
VĂ€lkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete Àr nu den största uppdateringen av Klocksnack.se nÄgonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli Ànnu snabbare, mer lÀttanvÀnt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en trÄd pÄ diskussionsdelen för feedback och tekniska frÄgestÀllningar.
Tack för att ni Àr med och skapar Skandinaviens bÀsta klockforum!
/Hook & Leben
FrÄn 3:20 ser du skillnadenDet var en mycket bra frÄga. Hur kan jag ta reda pÄ det ?
Fan, den Àr ju riktigt nice...Den Àr rÀtt cool
Mm, den vÀxer pÄ mig...Fan, den Àr ju riktigt nice...
Den Àr vÀldigt lik bezeln pÄ MTG Rainbow.Mm, den vÀxer pÄ mig...
TÀnk sÄhÀr, den Àr billigare Àn Porters nyaste.Den Àr vÀldigt lik bezeln pÄ MTG Rainbow.
Men 400 usd....
Nej, den har inte carboncore. Resin case.Ăr det nya CC modellen pĂ„ din square, alltsĂ„ samma som pĂ„ kretskortssquaren?
Tack för förklaringen .Nej, den har inte carboncore. Resin case.
DWE-5600KS-7 | LIMITED MODELS | G-SHOCK | Timepieces | CASIO
Information about CASIO's watches & clocks.www.casio-intl.com
Men Porter Àr coolare ocksÄTÀnk sÄhÀr, den Àr billigare Àn Porters nyaste.
Ăra vare han i höjden, denna har jag gjort pĂ„ slöjdenĂ terigen en Tradera-varning..
Ser ut som nÄgot en tredjeklassare gjort i slöjden..
Jag tyckte ocksÄ att mina handleder var för klena för MRG, men Àr ju en smaksak. Gillar lite omvÀxling Àven om det blir mest större G-shocks.Det hÀr var inte bra, jag som Àlskar 6900 serien i metall. (Har just nu bÄde Guld & Silver frÄn GM-6900 serien).
Urk hoppas jag kan hÄlla mig. Jag som skulle inte köpa fler klockor i Är efter 8st (förutom dem har jag 2st pÄ ingÄng, sÄ redan 10st i Är).
MÄste nog gÄ pÄ AG (anonyma G-shockolister) snart.
Tur att mina handleder Àr för klena för MRG & square stÄlis, sÄ det Àr fortfarande affordables (förutom dem dÀr j**la limited Editions).
InlÀgget gjorde att jag var tvungen att byta till denna klocka:
Froggie Friday Àr en fin gammal tradition .Frogman fredag.
Svincool!!!Det hÀr var ju en rÀtt nice mod pÄ nya 2100
Den Àr vÀldigt lik bezeln pÄ MTG Rainbow.
Men 400 usd....
Japp, det blir dyrt med frakt och moms..HÄller med dig, tyckte att Hodinkees release pÄ 250ish dollar var lite vÀl tilltaget men 400 dollar Àr ju galet mycket
TrÄdes GrodmÀstare, det Àr du @Daion, hoppas sjukvÄrden fÄr ordning pÄ dig nu en gÄng för alla. Krya pÄ digGodafton pÄ er allihopa!
Vill tacka för alla fina hÀlsningar och krya-pÄ-mig pepp! Verkligen vÀrmande!
Ska i lugn och ro lÀsa genom alla sidor jag missat och det kommer bli trevligt!
LÀgger in nÄgra bilder sÄ lÀnge till att börja med.
Tackar @Boba Fett för det fina tillskottet i min samling, en , nÀrmare bestÀmt en GWF-D1035B 35th Anniversary Frogman Golden Tornado.
SjÀlvklart reste denna pjÀs kungligt inbÀddad i mjuk bubbelplast för högsta komfort samt finfin Dajm som proviant. Lyx pÄ högsta nivÄ!
Tack!
Skönt att du Àr piggare! Och den dÀr samlingen gÄr inte av för hackorSom om inte detta vore nog sÄ har tvÄ medlemmar hÀr med stora hantverkskunskaper hört av sig och tillverkat (kommer att tillverka) saker till mig som krya-pÄ-mig presenter. Vad glad jag Àr/blir!
Den första hade anlÀnt och vÀntade samt hade redan intagit plats och bevakade mina G-Shocks nÀr jag kom hem frÄn sjukhuset.
Stort tack @roosterman för ninjan som nu Àr the guardian över mina G-Shocks.
Matchar bra med Maharishi som redan blivit polare.
Bilder nedan.
Hur Àr GM jÀmfört med DW? Har för mig att de ska vara lite tjockare. StÀmmer det?Det hÀr var inte bra, jag som Àlskar 6900 serien i metall. (Har just nu bÄde Guld & Silver frÄn GM-6900 serien).
Urk hoppas jag kan hÄlla mig. Jag som skulle inte köpa fler klockor i Är efter 8st (förutom dem har jag 2st pÄ ingÄng, sÄ redan 10st i Är).
MÄste nog gÄ pÄ AG (anonyma G-shockolister) snart.
Tur att mina handleder Àr för klena för MRG & square stÄlis, sÄ det Àr fortfarande affordables (förutom dem dÀr j**la limited Editions).
InlÀgget gjorde att jag var tvungen att byta till denna klocka:
-mÀstare Àr en fin titel, tack sÄ mycket, den bÀr jag med stolthet!TrÄdes GrodmÀstare, det Àr du @Daion, hoppas sjukvÄrden fÄr ordning pÄ dig nu en gÄng för alla. Krya pÄ dig
Tack!Skönt att du Àr piggare! Och den dÀr samlingen gÄr inte av för hackor
Rangmannen Àr ju lÀttast att köpa tillbaka.-mÀstare Àr en fin titel, den bÀr jag med stolthet!
Senare framÄt sommaren kommer den stora grodkungen hem, dÄ blir det ordning och reda bland smÄgrodorna.
Tack!
KÀnner att jag verkligen gillar alla dessa G-Shocks men nÄgon mÄste flytta. För lÄda nummer tvÄ som jag Àger har 6 platser och dÀr sitter S&S Skydiver, ZRC North Adventure, MTM Falcon, samt tvÄ Aqualands och en fri plats för en kommande . Med andra ord Àr den full.
SÄ, kÀra vÀnner, vilken G-Shock ska jag slÀppa? Vad tycker ni?
Det behövs en plats i den lÄdan för nÄgot framöver.
Vilken fin samling, gillar dina MRG och Mudmastern...-mÀstare Àr en fin titel, den bÀr jag med stolthet!
Senare framÄt sommaren kommer den stora grodkungen hem, dÄ blir det ordning och reda bland smÄgrodorna.
Tack!
KÀnner att jag verkligen gillar alla dessa G-Shocks men nÄgon mÄste flytta. För lÄda nummer tvÄ som jag Àger har 6 platser och dÀr sitter S&S Skydiver, ZRC North Adventure, MTM Falcon, samt tvÄ Aqualands och en fri plats för en kommande . Med andra ord Àr den full.
Som om inte detta vore nog sÄ har tvÄ medlemmar hÀr med stora hantverkskunskaper hört av sig och tillverkat (kommer att tillverka) saker till mig som krya-pÄ-mig presenter. Vad glad jag Àr/blir!
Den första hade anlÀnt och vÀntade samt hade redan intagit plats och bevakade mina G-Shocks nÀr jag kom hem frÄn sjukhuset.
Stort tack @roosterman för ninjan som nu Àr the guardian över mina G-Shocks.
Matchar bra med Maharishi som redan blivit polare.
Bilder nedan.
Jag hade tittat lÀnge och vÀl pÄ "paren" i mitten. En av de ljusa MRG om du vill fÄ loss lite pengar ocksÄ, en av de blÄ om du bara vill ha plats.-mÀstare Àr en fin titel, den bÀr jag med stolthet!
Tack!