• VĂ€lkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete Àr nu den största uppdateringen av Klocksnack.se nÄgonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli Ànnu snabbare, mer lÀttanvÀnt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en trÄd pÄ diskussionsdelen för feedback och tekniska frÄgestÀllningar.

    Tack för att ni Àr med och skapar Skandinaviens bÀsta klockforum!

    /Hook & Leben

🧾 Officiella G-ShocktrĂ„den

Goddagens!
IMG_20210322_100538.jpg
 
Jag fÄr hÄlla upp ett varningens finger för Tiktox. BestÀllde dÀrifrÄn 12/2 och har fortfarande inte fÄtt leverans, det Àr iofs inte jÀttekonstigt med alla problem kring Brexit men det trÄkiga i Àrendet Àr att jag inte fÄr svar frÄn dom nÀr jag mejlar pÄ deras kundtjÀnstmejl. Jag har skickat fyra mejl till dom dÀr jag snÀllt ber dom att kontrollera leveransen men inte fÄtt svar pÄ ett enda...
Jag har ocksÄ en bestÀllning frÄn dem som jag vÀntar pÄ. Paketet ska ha lÀmnats in den 4 mars men sen verkar inget mer ha hÀnt... Sitter fast i UK som det ser ut. Var finns ditt paket?
 
Jag har ocksÄ en bestÀllning frÄn dem som jag vÀntar pÄ. Paketet ska ha lÀmnats in den 4 mars men sen verkar inget mer ha hÀnt... Sitter fast i UK som det ser ut. Var finns ditt paket?
Jag bestÀllde ett GW-5000 band och bezel frÄn Tiktox 17/2 och fick det levererat under förra veckan. Postnord höll paketet nÄgra dagar tills jag betalade tull/moms.
 
Jag fÄr hÄlla upp ett varningens finger för Tiktox. BestÀllde dÀrifrÄn 12/2 och har fortfarande inte fÄtt leverans, det Àr iofs inte jÀttekonstigt med alla problem kring Brexit men det trÄkiga i Àrendet Àr att jag inte fÄr svar frÄn dom nÀr jag mejlar pÄ deras kundtjÀnstmejl. Jag har skickat fyra mejl till dom dÀr jag snÀllt ber dom att kontrollera leveransen men inte fÄtt svar pÄ ett enda...
Har ocksÄ en bestÀllning frÄn februari. Just nu Àr det postnord som dröjer trots att tull/moms Àr betalt. De skriver pÄ sin sida att det kan ta flera veckor efter betalning sÄ ser ut att vara lÄng vÀntetid.
 
@roosterman pÄ GW-B5600, kan man vÀlja att klockan ska synka mot radiomast per automatik? Som de Àr frÄn fabrik sÄ fÄr man ju RCVD efter man synkat den med mobilen vi BT.
Skulle vilja att de skötte det sjÀlv istÀllet, likt resten som ligger pÄ tavellisten i fönsterbrÀdan.
Vet du om det gÄr och hur man gör?
 
Tack sĂ„ mycket @L&W . 😁
Vad konstigt, 20 minuter efter att det var out of stock sÄ gick det igenom. Systemet kanske mÀrkte att jag hade klockan i inkorgen jÀttetidig.
Kan vara nĂ„gon av scalpers som slĂ€ppte en frĂ„n sin cart. Finns sĂ€kert en limit pĂ„ hur mĂ„nga man fĂ„r checka ut. Hur som helst sĂ„ Ă€r det kul att du fick en till slut! 😄👍
 
Kan vara nĂ„gon av scalpers som slĂ€ppte en frĂ„n sin cart. Finns sĂ€kert en limit pĂ„ hur mĂ„nga man fĂ„r checka ut. Hur som helst sĂ„ Ă€r det kul att du fick en till slut! 😄👍
Tack, jag hoppas det gick igenom verkligen och att jag inte fÄr ett mail sen att det blev fel.
Man vet ju aldrig, tror att jag kan vara glad först nÀr jag fÄr ett mail om att försÀndelsen Àr pÄ vÀg.
 
Tillbaka
Topp