songandswordfighter
Basic
Goddagens!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
VĂ€lkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete Àr nu den största uppdateringen av Klocksnack.se nÄgonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli Ànnu snabbare, mer lÀttanvÀnt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en trÄd pÄ diskussionsdelen för feedback och tekniska frÄgestÀllningar.
Tack för att ni Àr med och skapar Skandinaviens bÀsta klockforum!
/Hook & Leben
Stort grattis till ny Àgare! Stannar den i trÄden?DÄ ska Bruce vandra vidare till ny Àgare!
Det trodde jag inte! Men grattis till nya ÀgarenDÄ ska Bruce vandra vidare till ny Àgare!
JappStort grattis till ny Àgare! Stannar den i trÄden?
Jag har ocksÄ en bestÀllning frÄn dem som jag vÀntar pÄ. Paketet ska ha lÀmnats in den 4 mars men sen verkar inget mer ha hÀnt... Sitter fast i UK som det ser ut. Var finns ditt paket?Jag fÄr hÄlla upp ett varningens finger för Tiktox. BestÀllde dÀrifrÄn 12/2 och har fortfarande inte fÄtt leverans, det Àr iofs inte jÀttekonstigt med alla problem kring Brexit men det trÄkiga i Àrendet Àr att jag inte fÄr svar frÄn dom nÀr jag mejlar pÄ deras kundtjÀnstmejl. Jag har skickat fyra mejl till dom dÀr jag snÀllt ber dom att kontrollera leveransen men inte fÄtt svar pÄ ett enda...
Jag bestÀllde ett GW-5000 band och bezel frÄn Tiktox 17/2 och fick det levererat under förra veckan. Postnord höll paketet nÄgra dagar tills jag betalade tull/moms.Jag har ocksÄ en bestÀllning frÄn dem som jag vÀntar pÄ. Paketet ska ha lÀmnats in den 4 mars men sen verkar inget mer ha hÀnt... Sitter fast i UK som det ser ut. Var finns ditt paket?
Vad ska du fÀsta det armbandet i? Har du kvar nÄgon square?Jag bestÀllde ett GW-5000 band och bezel frÄn Tiktox 17/2 och fick det levererat under förra veckan. Postnord höll paketet nÄgra dagar tills jag betalade tull/moms.
Haha alltid bra att ha pÄ lager . Sedan har jag denna goding pÄvÀg hem som kan vara trevlig att kombinera med ett GW-5000 band . LÄnad bild av @FujoorVad ska du fÀsta det armbandet i? Har du kvar nÄgon square?
Den dÀr ska du o jag diskutera nÀr du sÀljer denHaha alltid bra att ha pÄ lager . Sedan har jag denna goding pÄvÀg hem som kan vara trevlig att kombinera med ett GW-5000 band . LÄnad bild av @Fujoor
Hahaha , en annan medlem var snabb som attans att skicka PMDen dÀr ska du o jag diskutera nÀr du sÀljer den
Har ocksÄ en bestÀllning frÄn februari. Just nu Àr det postnord som dröjer trots att tull/moms Àr betalt. De skriver pÄ sin sida att det kan ta flera veckor efter betalning sÄ ser ut att vara lÄng vÀntetid.Jag fÄr hÄlla upp ett varningens finger för Tiktox. BestÀllde dÀrifrÄn 12/2 och har fortfarande inte fÄtt leverans, det Àr iofs inte jÀttekonstigt med alla problem kring Brexit men det trÄkiga i Àrendet Àr att jag inte fÄr svar frÄn dom nÀr jag mejlar pÄ deras kundtjÀnstmejl. Jag har skickat fyra mejl till dom dÀr jag snÀllt ber dom att kontrollera leveransen men inte fÄtt svar pÄ ett enda...
Bra pris, tack för tipset.TillÄt mig dÄ tipsa om detta.
Den killen Àr grymt bra att ha o göra med
GW-9400-3 CASIO G-SHOCK RANGEMAN GREEN BAND and BEZEL ORIGINAL 10455203, 1045529 | eBay
Find many great new & used options and get the best deals for GW-9400-3 CASIO G-SHOCK RANGEMAN GREEN BAND and BEZEL ORIGINAL 10455203, 1045529 at the best online prices at eBay! Free shipping for many products!www.ebay.com
Den sÄlde slut snabbt som fanVar det nÄgon som lyckades bestÀlla en Rainbow KITH G-shock?
Jag kom Ànda fram till bankID och nÀr det bekrÀftades sÄ var den out of stock.
Nej, jag skippar denna. Men jag sÄg flera pÄ Ebay redan innan release. De som köpte den förra hos Kith fÄr förtur att köpa den nya.Ingen aning. Jag hann inte. @L&W lyckades du?
Grattis!Jag hade den kvar i inkorgen och testade igen och det gick igenom.
Tror att jag lyckades.
Nej, jag skippar denna. Men jag sÄg flera pÄ Ebay redan innan release. De som köpte den förra hos Kith fÄr förtur att köpa den nya.
Kan vara nÄgon av scalpers som slÀppte en frÄn sin cart. Finns sÀkert en limit pÄ hur mÄnga man fÄr checka ut. Hur som helst sÄ Àr det kul att du fick en till slut!Tack sÄ mycket @L&W .
Vad konstigt, 20 minuter efter att det var out of stock sÄ gick det igenom. Systemet kanske mÀrkte att jag hade klockan i inkorgen jÀttetidig.
Ja, jag undrar hur mÄnga klockor man kunde lÀgga i varukorgen, för jag sÄg att det fanns ett + tecken.JÀdrar vad trött jag Àr pÄ alla dessa ockrare !
Tack, jag hoppas det gick igenom verkligen och att jag inte fÄr ett mail sen att det blev fel.Kan vara nÄgon av scalpers som slÀppte en frÄn sin cart. Finns sÀkert en limit pÄ hur mÄnga man fÄr checka ut. Hur som helst sÄ Àr det kul att du fick en till slut!
Hur tog det betalt med avgifter, var det 25% rakt av eller gör dem som med Kina paket att de tar 120kr utöver momsen?Jag bestÀllde ett GW-5000 band och bezel frÄn Tiktox 17/2 och fick det levererat under förra veckan. Postnord höll paketet nÄgra dagar tills jag betalade tull/moms.