Jag i hatt sÄ fort denna klockan nÀmns
Vem var det du sÄlde Peggy till? Har inte sett till henne pÄ ett tag
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
VĂ€lkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete Àr nu den största uppdateringen av Klocksnack.se nÄgonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli Ànnu snabbare, mer lÀttanvÀnt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en trÄd pÄ diskussionsdelen för feedback och tekniska frÄgestÀllningar.
Tack för att ni Àr med och skapar Skandinaviens bÀsta klockforum!
/Hook & Leben
Jag i hatt sÄ fort denna klockan nÀmns
@Meraborsten vÀl? Det sammanföll rÀtt vÀl med @TerryTee fail och att @Meraborsten fick hem en Peggy.Vem var det du sÄlde Peggy till? Har inte sett till henne pÄ ett tag
Aros, aka KGB, har givetvis helt rÀtt @Lord_tito88 det Àr supertrevliga @Meraborsten som nu Àr stolt Àgare@Meraborsten vÀl? Det sammanföll rÀtt vÀl med @TerryTee fail och att @Meraborsten fick hem en Peggy.
Det Àr vad mina underrÀttelser sÀger mig iaf
@Meraborsten vÀl? Det sammanföll rÀtt vÀl med @TerryTee fail och att @Meraborsten fick hem en Peggy.
Det Àr vad mina underrÀttelser sÀger mig iaf
Aros, aka KGB, har givetvis helt rÀtt @Lord_tito88 det Àr supertrevliga @Meraborsten som nu Àr stolt Àgare
You got bad intelligence manDÀr ser man! Jag fick för mig att det var nÄgon helt annan
SÄ jÀkla bra. Behöver du lika mÄnga pÄ lÀnk nu för att vÀga upp?Har ramlat in ett par squares med screwback. Och pÄ tisdag kommer en till förhoppningsvis
Det Àr nog den bÀsta negativa skÀrmen som finns , typ.En GD-350 ligger ute pÄ köp och sÀlj. Tycker det verkar vara en intressant modell men Àr tveksam till den negativa displayen. Har vi nÄgon med erfarenhet av modellen i allmÀnhet eller den med negativ display i synnerhet?
You got bad intelligence man
Herligt !Har ramlat in ett par squares med screwback. Och pÄ tisdag kommer en till förhoppningsvis
Varför dÄ för? Bara att ge upp och slÀppa efter för lustarnaKan det inte bli 1/4 snart..
VarifrÄn bestÀller man bezel och band inom EU?
Denna var det det nÄgon som tipsade om tidigare i trÄden. Har inte testat.VarifrÄn bestÀller man bezel och band inom EU?
Jag har bestÀllt dÀrifrÄn tre ggr, funkar fint alla gÄnger.Denna var det det nÄgon som ropade om tidigare i trÄden. Har inte testat.
Gmw-b5000
Gmw-b5000: Genuine Casio Stainless Steel BAND LINK for Watch Strap GMW-B5000D-1 - Casio Black Aged Metal Watch Strap GMW-B5000V-1 GMW-B5000V Full Metal Edition Series - Genuine Casio Printed GLASS for GMW-B5000GD-9 GMW-B5000TFG-9 - Genuine Casio PACKwww.watchband-shop.com
@Derix@roosterman tipsade la om en polsk sÀljare pÄ bukten tror jag?
VÀlkommen in i G-shocktrÄdenAlla klocksamlingar bör ha en G-Shock. Detta Àr min. AnvÀnds frÀmst under trÀning och i vildmarken. Riktigt bra. Bara en sak som jag stör mig pÄ och det Àr att sekundvisaren tillika kompassnÄl har för dÄlig kontrast. Syns dÄligt i svag belysning. Hade den varit orange sÄ skulle den varit perfekt!
@roosterman tipsade la om en polsk sÀljare pÄ bukten tror jag?
Denna var det det nÄgon som ropade om tidigare i trÄden. Har inte testat.
Gmw-b5000
Gmw-b5000: Genuine Casio Stainless Steel BAND LINK for Watch Strap GMW-B5000D-1 - Casio Black Aged Metal Watch Strap GMW-B5000V-1 GMW-B5000V Full Metal Edition Series - Genuine Casio Printed GLASS for GMW-B5000GD-9 GMW-B5000TFG-9 - Genuine Casio PACKwww.watchband-shop.com
Jag har bestÀllt dÀrifrÄn tre ggr, funkar fint alla gÄnger.
@Derix
Tack allaDom hÀr har funkat bra hittills =)
Polen
Tysklandwatch_strap_center on eBay
Follow watch_strap_center on eBay. Buying, Selling, Collecting on eBay has never been more exciting!www.ebay.com
OcksÄ Polen, inte sÄ mycket hemma, men det som Àr hemma Àr jÀkligt bra priser pÄ.Security Measure
www.ebay.com
Security Measure
www.ebay.com
Ăr det nya RMen som ska fĂ„ nya klĂ€der?Tack alla
Ja, jag köpte ett svart kit av @S.L men ett grönt kit vore inte fel det hellerĂr det nya RMen som ska fĂ„ nya klĂ€der?
Jag fÄr hÄlla upp ett varningens finger för Tiktox. BestÀllde dÀrifrÄn 12/2 och har fortfarande inte fÄtt leverans, det Àr iofs inte jÀttekonstigt med alla problem kring Brexit men det trÄkiga i Àrendet Àr att jag inte fÄr svar frÄn dom nÀr jag mejlar pÄ deras kundtjÀnstmejl. Jag har skickat fyra mejl till dom dÀr jag snÀllt ber dom att kontrollera leveransen men inte fÄtt svar pÄ ett enda...Tack alla
TillÄt mig dÄ tipsa om detta.Ja, jag köpte ett svart kit av @S.L men ett grönt kit vore inte fel det heller
Tackar!VÀlkommen in i G-shocktrÄden
NÀr du vÀl hittat hit Àr det inte ovanligt att G-shockarna ökar i antal i samlingen
Tackar!
Jo jag kan tÀnka mig det.. som sagt.. om de slÀpper en mm med bÀttre kontrast..
Orange sÀger duAlla klocksamlingar bör ha en G-Shock. Detta Àr min. AnvÀnds frÀmst under trÀning och i vildmarken. Riktigt bra. Bara en sak som jag stör mig pÄ och det Àr att sekundvisaren tillika kompassnÄl har för dÄlig kontrast. Syns dÄligt i svag belysning. Hade den varit orange sÄ skulle den varit perfekt!
Mm om man byter bandet sÄ bara visaren Àr orange.. hmm.. tÄl att tÀnkas pÄ!Orange sÀger du