• VĂ€lkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete Àr nu den största uppdateringen av Klocksnack.se nÄgonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli Ànnu snabbare, mer lÀttanvÀnt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en trÄd pÄ diskussionsdelen för feedback och tekniska frÄgestÀllningar.

Tack för att ni Àr med och skapar Skandinaviens bÀsta klockforum!

/Hook & Leben

🧾 Officiella G-ShocktrĂ„den

1616352253741.gif

Jag i hatt sĂ„ fort denna klockan nĂ€mns👆

Vem var det du sĂ„lde Peggy till? Har inte sett till henne pĂ„ ett tag 😁

Alla klocksamlingar bör ha en G-Shock. Detta Àr min. AnvÀnds frÀmst under trÀning och i vildmarken. Riktigt bra. Bara en sak som jag stör mig pÄ och det Àr att sekundvisaren tillika kompassnÄl har för dÄlig kontrast. Syns dÄligt i svag belysning. Hade den varit orange sÄ skulle den varit perfekt!
IMG_20210322_081941_Bokeh__01.jpg

VarifrÄn bestÀller man bezel och band inom EU? :bag:
Denna var det det nÄgon som tipsade om tidigare i trÄden. Har inte testat.

Edit: Àndrade skrivfel.

Senast Àndrad:
Denna var det det nÄgon som ropade om tidigare i trÄden. Har inte testat.

Jag har bestÀllt dÀrifrÄn tre ggr, funkar fint alla gÄnger.
@Derix

Alla klocksamlingar bör ha en G-Shock. Detta Àr min. AnvÀnds frÀmst under trÀning och i vildmarken. Riktigt bra. Bara en sak som jag stör mig pÄ och det Àr att sekundvisaren tillika kompassnÄl har för dÄlig kontrast. Syns dÄligt i svag belysning. Hade den varit orange sÄ skulle den varit perfekt!
VĂ€lkommen in i G-shocktrĂ„den 😃
NĂ€r du vĂ€l hittat hit Ă€r det inte ovanligt att G-shockarna ökar i antal i samlingen😁

@roosterman tipsade la om en polsk sÀljare pÄ bukten tror jag?
Denna var det det nÄgon som ropade om tidigare i trÄden. Har inte testat.

Jag har bestÀllt dÀrifrÄn tre ggr, funkar fint alla gÄnger.
@Derix
Dom hÀr har funkat bra hittills =)
Polen
Tyskland
OcksÄ Polen, inte sÄ mycket hemma, men det som Àr hemma Àr jÀkligt bra priser pÄ.
Tack alla 😍

Jag fÄr hÄlla upp ett varningens finger för Tiktox. BestÀllde dÀrifrÄn 12/2 och har fortfarande inte fÄtt leverans, det Àr iofs inte jÀttekonstigt med alla problem kring Brexit men det trÄkiga i Àrendet Àr att jag inte fÄr svar frÄn dom nÀr jag mejlar pÄ deras kundtjÀnstmejl. Jag har skickat fyra mejl till dom dÀr jag snÀllt ber dom att kontrollera leveransen men inte fÄtt svar pÄ ett enda...

Ja, jag köpte ett svart kit av @S.L men ett grönt kit vore inte fel det heller :cool:
TillÄt mig dÄ tipsa om detta.
Den killen Ă€r grymt bra att ha o göra med 😃

Tackar!
Jo jag kan tĂ€nka mig det.. som sagt.. om de slĂ€pper en mm med bĂ€ttre kontrast.. 👌
Orange sĂ€ger du đŸ™‚đŸ‘đŸ»
BAADA233-276B-4182-B942-379E04F26F31.jpeg

Tillbaka
Topp