• VĂ€lkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete Àr nu den största uppdateringen av Klocksnack.se nÄgonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli Ànnu snabbare, mer lÀttanvÀnt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en trÄd pÄ diskussionsdelen för feedback och tekniska frÄgestÀllningar.

Tack för att ni Àr med och skapar Skandinaviens bÀsta klockforum!

/Hook & Leben

🧾 Officiella G-ShocktrĂ„den

Fick svar frÄn Watchtech nu ocksÄ, tydligen sÄ har de inte delarna hos sig, de vÀntade pÄ bezel ska komma fram till de.
BestÀllde en ny grön bezel till min GLX-5600A-3 och nÄgra bandstift (till min DW-5600THC).
Veckan börjar bra. :)

@roosterman pÄ GW-B5600, kan man vÀlja att klockan ska synka mot radiomast per automatik? Som de Àr frÄn fabrik sÄ fÄr man ju RCVD efter man synkat den med mobilen vi BT.
Skulle vilja att de skötte det sjÀlv istÀllet, likt resten som ligger pÄ tavellisten i fönsterbrÀdan.
Vet du om det gÄr och hur man gör?
Dom har autosync mot master a om man har det aktiverat.
InstĂ€llningen finns manuellt under adjust och ett gĂ€ng modetryck in eller via appen🙂

E2944F71-2917-4A4E-91C3-9E27F9F1D093.jpeg
Dagens klokke! Min desidert favoritt G-shock for tiden!đŸ€© et klassisk fargespill!

Senast Àndrad:
@roosterman pÄ GW-B5600, kan man vÀlja att klockan ska synka mot radiomast per automatik? Som de Àr frÄn fabrik sÄ fÄr man ju RCVD efter man synkat den med mobilen vi BT.
Skulle vilja att de skötte det sjÀlv istÀllet, likt resten som ligger pÄ tavellisten i fönsterbrÀdan.
Vet du om det gÄr och hur man gör?
Du behöver radera BT kopplingen via klockans instÀllningar om du vill att den bara ska synka mot radiomaster.

Har ocksÄ en bestÀllning frÄn februari. Just nu Àr det postnord som dröjer trots att tull/moms Àr betalt. De skriver pÄ sin sida att det kan ta flera veckor efter betalning sÄ ser ut att vara lÄng vÀntetid.
Ja att postnord kan ta tid pÄ sig vid import Àr tyvÀrr numer vanligt men i det hÀr fallet Àr det inte deras fel. Paketet har lÀmnat UK med Royal Mail men inte mottagits av Postnord sÄ det Àr borta nÄgonstans mittemellan.

Edit: ping @Mikko Luiro

Tillbaka
Topp