Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
VĂ€lkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete Àr nu den största uppdateringen av Klocksnack.se nÄgonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli Ànnu snabbare, mer lÀttanvÀnt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en trÄd pÄ diskussionsdelen för feedback och tekniska frÄgestÀllningar.
Tack för att ni Àr med och skapar Skandinaviens bÀsta klockforum!
/Hook & Leben
Dom har autosync mot master a om man har det aktiverat.@roosterman pÄ GW-B5600, kan man vÀlja att klockan ska synka mot radiomast per automatik? Som de Àr frÄn fabrik sÄ fÄr man ju RCVD efter man synkat den med mobilen vi BT.
Skulle vilja att de skötte det sjÀlv istÀllet, likt resten som ligger pÄ tavellisten i fönsterbrÀdan.
Vet du om det gÄr och hur man gör?
Reserverad kanske, sen nÄn bugg via köp att den kollade mot tillgÀngliga istÀllet för om du hade reserverat eller inte. Kul oavsett, grattis!Tack sÄ mycket @L&W .
Vad konstigt, 20 minuter efter att det var out of stock sÄ gick det igenom. Systemet kanske mÀrkte att jag hade klockan i inkorgen jÀttetidig.
Tack, ska kikaDom har autosync mot master a om man har det aktiverat.
InstÀllningen finns manuellt under adjust och ett gÀng modetryck in eller via appen
Du behöver radera BT kopplingen via klockans instÀllningar om du vill att den bara ska synka mot radiomaster.@roosterman pÄ GW-B5600, kan man vÀlja att klockan ska synka mot radiomast per automatik? Som de Àr frÄn fabrik sÄ fÄr man ju RCVD efter man synkat den med mobilen vi BT.
Skulle vilja att de skötte det sjÀlv istÀllet, likt resten som ligger pÄ tavellisten i fönsterbrÀdan.
Vet du om det gÄr och hur man gör?
Tror jag betalade nÄgonstans mellan 75-120kr. Minns inte exakt belopp dÄ jag fÄtt en del försÀndelser frÄn utlandet .Hur tog det betalt med avgifter, var det 25% rakt av eller gör dem som med Kina paket att de tar 120kr utöver momsen?
Aha okej, tack!Du behöver radera BT kopplingen via klockans instÀllningar om du vill att den bara ska synka mot radiomaster.
Du fÄr leta lite hur man gör, det Àr lite olika knappkombinationerAha okej, tack!
DÄ ska jag nog göra det, kÀnns smidigare att de sköter den synken sjÀlva som övriga MB6 gör
Om du tittar pÄ G-shock appen, den har jÀttebra steg för steg instruktioner.Aha okej, tack!
DÄ ska jag nog göra det, kÀnns smidigare att de sköter den synken sjÀlva som övriga MB6 gör
Ja att postnord kan ta tid pÄ sig vid import Àr tyvÀrr numer vanligt men i det hÀr fallet Àr det inte deras fel. Paketet har lÀmnat UK med Royal Mail men inte mottagits av Postnord sÄ det Àr borta nÄgonstans mittemellan.Har ocksÄ en bestÀllning frÄn februari. Just nu Àr det postnord som dröjer trots att tull/moms Àr betalt. De skriver pÄ sin sida att det kan ta flera veckor efter betalning sÄ ser ut att vara lÄng vÀntetid.
Undrar om inte den hÀr Àr den snyggaste MR-Gn. Visst Bruce Lee Àr coolare, men snygghetsmÀssigt tycker jag denna Àr strÄet vassare
Jag tycker som du!Undrar om inte den hÀr Àr den snyggaste MR-Gn. Visst Bruce Lee Àr coolare, men snygghetsmÀssigt tycker jag denna Àr strÄet vassare
Jag antar att det bara Àr att vÀnta...Ja att postnord kan ta tid pÄ sig vid import Àr tyvÀrr numer vanligt men i det hÀr fallet Àr det inte deras fel. Paketet har lÀmnat UK med Royal Mail men inte mottagits av Postnord sÄ det Àr borta nÄgonstans mittemellan.
Edit: ping @Mikko Luiro
DÄ Äker lÀnken hem till mig sen dÄ!Haha alltid bra att ha pÄ lager . Sedan har jag denna goding pÄvÀg hem som kan vara trevlig att kombinera med ett GW-5000 band . LÄnad bild av @Fujoor
Undrar om inte den hÀr Àr den snyggaste MR-Gn. Visst Bruce Lee Àr coolare, men snygghetsmÀssigt tycker jag denna Àr strÄet vassare
Ja eftersom dom inte svarar pÄ mejl Àr det enda alternativet som kvarstÄr om jag inte reklammerar till Royal Mail...Jag antar att det bara Àr att vÀnta...
Haha ingenting Àr omöjligtDÄ Äker lÀnken hem till mig sen dÄ!
Blir bra sÄ vi hörs hej!
PerfektHaha ingenting Àr omöjligt
En till DW-003. Limiterat samarbete med Dan Drehobl som Àr skatelegend. Det enda som stör Àr att varje gÄng man anvÀnder den sÄ nöter man pÄ kardborren, men det fÄr man vÀl leva med.
Var vi inte överens hÀr i trÄden att FACT-tjejen inte var bra för @Derix hÀlsa???
App app app... Nu slaktar vi inte ett sÄnt mÀsterverk!!!!!Haha ingenting Àr omöjligt