Jag tycker faktiskt att original Àr den snyggaste varianten, ja till och med bÀttre Àn Maharashi.Har halverat, frÄn 8 till 4, dessa Àr kvar:
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
VĂ€lkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete Àr nu den största uppdateringen av Klocksnack.se nÄgonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli Ànnu snabbare, mer lÀttanvÀnt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en trÄd pÄ diskussionsdelen för feedback och tekniska frÄgestÀllningar.
Tack för att ni Àr med och skapar Skandinaviens bÀsta klockforum!
/Hook & Leben
Jag tycker faktiskt att original Àr den snyggaste varianten, ja till och med bÀttre Àn Maharashi.Har halverat, frÄn 8 till 4, dessa Àr kvar:
Fullt rimligt sÄklart!Har ramlat in ett par squares med screwback. Och pÄ tisdag kommer en till förhoppningsvis
Jag skulle gÀrna köpt en Maharashi, men att betala 10-12k för en Mudmaster tar emot...(och dÄ Àr det vÀl ett rimligt pris..)Jag tycker faktiskt att original Àr den snyggaste varianten, ja till och med bÀttre Àn Maharashi.
HÄller helt med. Men nÀr @Daion lade ut sin oanvÀnda sÄ kunde jag inte lÄta bliJag skulle gÀrna köpt en Maharashi, men att betala 10-12k för en Mudmaster tar emot...(och dÄ Àr det vÀl ett rimligt pris..)
Tycker den Àr riktigt fin dock..
SÄ skönt det Àr att titta in i trÄden och plötsligt kÀnna sig lite normal igen. Jag blev precis utskrattad av familjemedlemmar nÀr jag berÀttade om OWG MarchHar ramlat in ett par squares med screwback. Och pÄ tisdag kommer en till förhoppningsvis
Har inte vÄgat berÀtta om OWG, Àr nog ifrÄgasatt hemma som det Àr. Dock sÄ tror jag det börjar misstÀnkas att det Àr nÄgot i görningen dÄ klocklÄdan fylls pÄ men inga nya klockor letat sig upp pÄ handleden.SÄ skönt det Àr att titta in i trÄden och plötsligt kÀnna sig lite normal igen. Jag blev precis utskrattad av familjemedlemmar nÀr jag berÀttade om OWG March
Tyckte inte Maharashi var sÄ mÀrkvÀrdig innan jag sÄg den i en video, dÄ blev jag sÄld.Jag tycker faktiskt att original Àr den snyggaste varianten, ja till och med bÀttre Àn Maharashi.
Hmm, farligt med YT. Jag fÄr glÀdjas med @Nygren som fick klockan i sÄ fint skick!Tyckte inte Maharashi var sÄ mÀrkvÀrdig innan jag sÄg den i en video, dÄ blev jag sÄld.
BerÀtta att vi snart har samlat ihop 100k sÄ sÀtter de kanske skrattet i halsenHar inte vÄgat berÀtta om OWG, Àr nog ifrÄgasatt hemma som det Àr. Dock sÄ tror jag det börjar misstÀnkas att det Àr nÄgot i görningen dÄ klocklÄdan fylls pÄ men inga nya klockor letat sig upp pÄ handleden.
Listpriset pÄ en icke limiterad Àr ju inte direkt billig heller... Jag tror 10k Àr ett kanonpris faktiskt. Hade jag haft lite mer pondus, alternativt grövre handleder hade jag varit spekulant.HÄller helt med. Men nÀr @Daion lade ut sin oanvÀnda sÄ kunde jag inte lÄta bli
Jag tror hon diggar syftet, men förstÄr nog inte hur det skulle vara en utmaning. SjÀlv gÄr hon 24/7 med sin Samsung smart klockaBerÀtta att vi snart har samlat ihop 100k sÄ sÀtter de kanske skrattet i halsen
GrÀslig? KÀnns som att vi alla kan enas om det? SkÀmt Äsido sÄ Àr det kul att de ibland tar fram lite udda modeller men det hÀr var lite over-the-top och kÀnns precis som du sa mer som ett hopplock dÀr man tagit isÀr ett par olika stÄlisar och sedan inte lyckats montera ihop dem igen.Den Àr det. SÄ otroligt fin pÄ bild. Men kanske regnbÄge inte trÀffar helt rÀtt med tanke pÄ den @HSK postade bild pÄ. Men dÄ ÄterstÄr ju frÄgan, vad kallar vi den istÀllet?
Tack! Fantastiskt fin i all sin enkelhet med lite mjuka fÀrger som bryter av mot det vita. Jag har sagt att jag inte skulle ha nÄgon annan square Àn GW-5000 men undrar om man inte behöver en sÄdan...Det Àr en DW-5600SC
Du fÄr vÀl se till att vara lite kreativ med bokföringen.I wish, mer deg in till familjekontot, blir fortfarande ingen ökad utdelning till mitt lekkonto...
Ingen erfarenhet av modellen. Men dĂ€remot av negativ display. De enklare Ă€r i mitt tycke svĂ„rlĂ€sta i de flesta fall. StĂ„lisarna med STN Ă€r anstĂ€ndiga. Men positivt Ă€r att föredra i alla lĂ€gen. Ănskar att de negativa inte sett sĂ„ jĂ€kla bra utEn GD-350 ligger ute pĂ„ köp och sĂ€lj. Tycker det verkar vara en intressant modell men Ă€r tveksam till den negativa displayen. Har vi nĂ„gon med erfarenhet av modellen i allmĂ€nhet eller den med negativ display i synnerhet?
HĂ„ller med dig, har gĂ„tt pĂ„ den minan, gĂ„ng pĂ„ gĂ„ng, kĂ€nns som att jag aldrig lĂ€r mig. TyvĂ€rr Ă€r alla videos som ligger pĂ„ Youtube filmade i studioljus vilket ger en skev bild över verkligenIngen erfarenhet av modellen. Men dĂ€remot av negativ display. De enklare Ă€r i mitt tycke svĂ„rlĂ€sta i de flesta fall. StĂ„lisarna med STN Ă€r anstĂ€ndiga. Men positivt Ă€r att föredra i alla lĂ€gen. Ănskar att de negativa inte sett sĂ„ jĂ€kla bra ut
En GD-350 ligger ute pÄ köp och sÀlj. Tycker det verkar vara en intressant modell men Àr tveksam till den negativa displayen. Har vi nÄgon med erfarenhet av modellen i allmÀnhet eller den med negativ display i synnerhet?
Jag tycker faktiskt att original Àr den snyggaste varianten, ja till och med bÀttre Àn Maharashi.
Den Àr riktigt bra!Jag tycker att Peggy-muddien Àr snyggast
Den Àr grym!HÄller helt med. Men nÀr @Daion lade ut sin oanvÀnda sÄ kunde jag inte lÄta bli
JÀtterolig modell men jag mÄste erkÀnna att jag kÀnde att jag inte grejade att gÄ omkring med det bandet pÄ...Jag tycker att Peggy-muddien Àr snyggast
Man mÄste ju ha matchande klÀder ocksÄ.JÀtterolig modell men jag mÄste erkÀnna att jag kÀnde att jag inte grejade att gÄ omkring med det bandet pÄ...
Och sÄvitt jag förstÄr sÄ har ingen av de efterföljande Àgarna av min gamla klocka kört den pÄ originalbandet heller, verkar fortsatt sitta pÄ det svarta 1000GB bandet.
ĂvervĂ€ger att sĂ€tta pĂ„ originalbandet till sommaren....JĂ€tterolig modell men jag mĂ„ste erkĂ€nna att jag kĂ€nde att jag inte grejade att gĂ„ omkring med det bandet pĂ„...
Och sÄvitt jag förstÄr sÄ har ingen av de efterföljande Àgarna av min gamla klocka kört den pÄ originalbandet heller, verkar fortsatt sitta pÄ det svarta 1000GB bandet.
JÀtterolig modell men jag mÄste erkÀnna att jag kÀnde att jag inte grejade att gÄ omkring med det bandet pÄ...
ĂvervĂ€ger att sĂ€tta pĂ„ originalbandet till sommaren....
Denna GWM-B5000TR-9
@TerryTeeJÀtterolig modell men jag mÄste erkÀnna att jag kÀnde att jag inte grejade att gÄ omkring med det bandet pÄ...