Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
VĂ€lkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete Àr nu den största uppdateringen av Klocksnack.se nÄgonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli Ànnu snabbare, mer lÀttanvÀnt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en trÄd pÄ diskussionsdelen för feedback och tekniska frÄgestÀllningar.
Tack för att ni Àr med och skapar Skandinaviens bÀsta klockforum!
/Hook & Leben
Grattis! Den Àr grymt bra.
Tur att man Àr tuff som en gshock. Förnedringen att stÄ med byxorna nere Àr betydligt vÀrreJaha, @lulemarcus det hÀr var ju trevligt
LĂ€s med rysk brytning.
â Knock-knock
â Whoâs there?
â Doris
â Doris who?
â Doris locked, thatâs why I had to knock.
@lulemarcus öppnar och vÄr ryske komiker tvekar inte en sekund. Pang!
@lulemarcus far ivÀg och landar en bit söder ut och gÄr nu under nicket umemarcus.
@lulemarcus out!
Grattis!!!
Grattis! Min Àr pÄ vÀg frÄn Hong Kong.
LÀtt, du mÄste ju köpa en klocka som passar banden!Hej trÄden.
Jag har ett "problem".
I lotteriet sist vann jag 3st band frÄn Tid och ting. "Problemet" bestÄr av att jag inte vet vad jag ska ha dom till?!
Om jag ska byta band pÄ en G-shock sÄ mÄste dag köpa grejer frÄn JaysAndKays osv eller?
Eller ska jag köpa en klocka bara för att kunna byta band pÄ?
Vad göra?
Dagens I-landsproblemHej trÄden.
Jag har ett "problem".
I lotteriet sist vann jag 3st band frÄn Tid och ting. "Problemet" bestÄr av att jag inte vet vad jag ska ha dom till?!
Om jag ska byta band pÄ en G-shock sÄ mÄste dag köpa grejer frÄn JaysAndKays osv eller?
Vad göra?
LÀtt, du mÄste ju köpa en klocka som passar banden!
NĂ€sta "problem".Dagens I-landsproblem
HÄller med @lulemarcus, köp en klocka
MÄste alla tre vara samma storlek? Annars 2st 20mm och 1st 22mm. 20mm Àr ju vanligare, men nÄgra dykare har ju 22, frÀmst hos Seiko.NÀsta "problem".
Jag mÄste vÀlja 18,20,22 eller 24mm
Grattis! Den Àr grymt bra.
Tack! Ăr mycket nöjd!Grattis!!!
Köp en SeikoHej trÄden.
Jag har ett "problem".
Vad göra?
I sÄdana fall fÄr jag ocksÄ sÀga grattis! Den slog mina förvÀntningar, hoppas du blir lika nöjd!Grattis! Min Àr pÄ vÀg frÄn Hong Kong.
Fick ett meddelande frÄn KITH att klockan Àr pÄ vÀg, den skeppas frÄn NederlÀnderna.
Om den inte Àr direkt frÄn USA och NederlÀnderna Àr med i EU, varför kostar klockan sÄ mycket mer för oss i EU land?
NÄgon som handlat frÄn KITH tidigare?
Om nÄgon undrar, slutnotan hamnade pÄ 4454kr.
MomsFick ett meddelande frÄn KITH att klockan Àr pÄ vÀg, den skeppas frÄn NederlÀnderna.
Om den inte Àr direkt frÄn USA och NederlÀnderna Àr med i EU, varför kostar klockan sÄ mycket mer för oss i EU land?
NÄgon som handlat frÄn KITH tidigare?
Om nÄgon undrar, slutnotan hamnade pÄ 4454kr.
Har exakt samma problem. Det blev lite bĂ€ttre efter ett tag, men jag mĂ„ste definitivt ha klockan lösare Ă€n andra, men den sitter Ă€ndĂ„ bra trots att den sitter löst pga att den âklĂ€mmer Ă„tâ.Fördelen med att failat OWG march Ă€r att jag hunnit bekanta mig med min grĂ„a Casioak idag. En riktigt fulltrĂ€ff designmĂ€ssigt. Sitter inte lika bekvĂ€mt som mina andra gshocks, Ă€ven nĂ€r den sitter lite löst sĂ„ klĂ€mmer den pĂ„ sidorna. Kanske behöver mer tid pĂ„ att forma sig efter handleden. Stackarn har ju suttit i en plĂ„tlĂ„da i snart 30 dagar. NĂ„gon annan som upplevt liknande gĂ€llande passformen?
Slutnotan för mig landade pÄ 4005kr med frakt frÄn Tyskland.
Kollade dÀr ocksÄ. Det stod vid check out att man mÄste hÀmta den i deras fysisk butik sÄ jag sket i det. SÄ de skickar alltsÄ?Slutnotan för mig landade pÄ 4005kr med frakt frÄn Tyskland.
Edit.
BestÀllde frÄn:
www.allikestore.com
Intressant . Jag mejlade butiken nÄgra dagar sedan dÄ jag ocksÄ tÀnkte bestÀlla en men backade dÄ enligt hemsidan var man tvungen att hÀmta i fysisk butik i Tyskland. Fick det Àven bekrÀftat pÄ mejl . Kanske borde lÀgga en bestÀllning trotts allt. Gick ju bra för @NcsKollade dÀr ocksÄ. Det stod vid check out att man mÄste hÀmta den i deras fysisk butik sÄ jag sket i det. SÄ de skickar alltsÄ?
MĂ€rkligt. De skickade till min till Sverige via UPS för 7,95âŹ.Kollade dĂ€r ocksĂ„. Det stod vid check out att man mĂ„ste hĂ€mta den i deras fysisk butik sĂ„ jag sket i det. SĂ„ de skickar alltsĂ„?
"This article can only be picked up in our store in Hamburg Altona."
Den hÀr passar dom vÀl pÄ??Hej trÄden.
Jag har ett "problem".
Vad göra?
Hoppas att det Àr inte Becky som tar hand om din order dÄ.Intressant . Jag mejlade butiken nÄgra dagar sedan dÄ jag ocksÄ tÀnkte bestÀlla en men backade dÄ enligt hemsidan var man tvungen att hÀmta i fysisk butik i Tyskland. Fick det Àven bekrÀftat pÄ mejl . Kanske borde lÀgga en bestÀllning trotts allt. Gick ju bra för @Ncs
Hahaha dÄ lÀr det inte bli nÄgon Porter .Hoppas att det Àr inte Becky som tar hand om din order dÄ.
Du kan ju lÄta vinsten gÄ vidare mot en donation till OWG/MSD? Eller sÀlja paketet vidare? Det verkar ju vara dyra band. Mest gÄngbart generellt Àr nog 20mm. 18mm Àr vanligare pÄ vintage, 22mm pÄ moderna dykare.Hej trÄden.
Jag har ett "problem".
Vad göra?
Min kommer nog att hamna dÀr sen ocksÄ nÀr den kommer fram, Postnord ska ju ha minst 120kr i hanteringsavgift.Fick min för 4700 ink allt.
Intressant . Jag mejlade butiken nÄgra dagar sedan dÄ jag ocksÄ tÀnkte bestÀlla en men backade dÄ enligt hemsidan var man tvungen att hÀmta i fysisk butik i Tyskland. Fick det Àven bekrÀftat pÄ mejl . Kanske borde lÀgga en bestÀllning trotts allt. Gick ju bra för @Ncs
Har den i korgen nu och kan vĂ€lja UPS för 7,95. Detta trots att det tidigare i processen stĂ„r att man mĂ„ste hĂ€mta upp klockan. Men du fick alltsĂ„ din @Ncs?MĂ€rkligt. De skickade till min till Sverige via UPS för 7,95âŹ.