Jag fick min.Har den i korgen nu och kan vÀlja UPS för 7,95. Detta trots att det tidigare i processen stÄr att man mÄste hÀmta upp klockan. Men du fick alltsÄ din @Ncs?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
VĂ€lkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete Àr nu den största uppdateringen av Klocksnack.se nÄgonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli Ànnu snabbare, mer lÀttanvÀnt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en trÄd pÄ diskussionsdelen för feedback och tekniska frÄgestÀllningar.
Tack för att ni Àr med och skapar Skandinaviens bÀsta klockforum!
/Hook & Leben
Jag fick min.Har den i korgen nu och kan vÀlja UPS för 7,95. Detta trots att det tidigare i processen stÄr att man mÄste hÀmta upp klockan. Men du fick alltsÄ din @Ncs?
AlltsÄ what?! Det Àr bara att bestÀlla frÄn Allike, frakten kostade som sagt 7,95⏠och det gick snabbt -> bestÀllde i torsdags och fick den idag.Intressant . Jag mejlade butiken nÄgra dagar sedan dÄ jag ocksÄ tÀnkte bestÀlla en men backade dÄ enligt hemsidan var man tvungen att hÀmta i fysisk butik i Tyskland. Fick det Àven bekrÀftat pÄ mejl . Kanske borde lÀgga en bestÀllning trotts allt. Gick ju bra för @Ncs
Urk, missade det dÀr. DÄ skulle jag slippa att be min kusin om en tjÀnst och komma undan billigare ocksÄ.Kollade dÀr ocksÄ. Det stod vid check out att man mÄste hÀmta den i deras fysisk butik sÄ jag sket i det. SÄ de skickar alltsÄ?
"This article can only be picked up in our store in Hamburg Altona."
FantastisktJag fick min.
Kollar upp om auktion eller liknandeDu kan ju lÄta vinsten gÄ vidare mot en donation till OWG/MSD? Eller sÀlja paketet vidare? Det verkar ju vara dyra band. Mest gÄngbart generellt Àr nog 20mm. 18mm Àr vanligare pÄ vintage, 22mm pÄ moderna dykare.
Edit: Auktionera i OWG-trÄden?
MĂ€ktig samling.Min topp 10
Det dÀr Àr en Ray dock Grym klocka inte minst gen 1 med kronan kl 2 med. Jag kan kanske vara sugen annars (beroende pÄ om en till G ska in eller inte, icke bestÀmt mig Àn) med sÄ skicka gÀrna ett pm isf om den ska ivÀgMÄste alla tre vara samma storlek? Annars 2st 20mm och 1st 22mm. 20mm Àr ju vanligare, men nÄgra dykare har ju 22, frÀmst hos Seiko.
Edit:
Du kan köpa en billig i princip oanvÀnd Orient Mako utan lÀnk frÄn mig till banden. Har bÄde blÄ och svart. Den tar 22mm
Jag kollade ju upp det innan jag skrev att det var just Ray, men sen skrev jag Mako ÀndÄ.Det dÀr Àr en Ray dock Grym klocka inte minst gen 1 med kronan kl 2 med. Jag kan kanske vara sugen annars (beroende pÄ om en till G ska in eller inte, icke bestÀmt mig Àn) med sÄ skicka gÀrna ett pm isf om den ska ivÀg
Hur Àr Gravitymastern? Ser den sÀllan pÄ bild.Min topp 10
Ge inte upp, det Àr inte vÀrt förnedringen, tro migDen hÀr drar i mig. 9 hela dagar kvar
Mycket bra! Vad kör du för förvaring?Min topp 10
Gillar fÀrguppsÀttning pÄ RAF versionen. Mix av grÄ, vit och turkos Àr klockrent tycker jag. Klockan vÀger bara 80 gram och sitter vÀldigt bekvÀmt pÄ handleden. Synd att den inte har solar bara.Hur Àr Gravitymastern? Ser den sÀllan pÄ bild.
Jag kör den hÀrMycket bra! Vad kör du för förvaring?
Gillar fÀrguppsÀttning pÄ RAF versionen. Mix av grÄ, vit och turkos Àr klockrent tycker jag. Klockan vÀger bara 80 gram och sitter vÀldigt bekvÀmt pÄ handleden. Synd att den inte har solar bara.
Kommer âskumgummitâ helt och sĂ„ skĂ€r man sjĂ€lv ut de fack man vill ha?Jag kör den hĂ€r
VÀska damm- och vattentÀt, IP65 | Clas Ohlson
www.clasohlson.com
Det Ă€r fĂ€rdigskuren sĂ„ du behöver bara plocka ut bitar dĂ€r klockan ska vara.Kommer âskumgummitâ helt och sĂ„ skĂ€r man sjĂ€lv ut de fack man vill ha?
Ăr det typ samma klocka som GG-B100 men i ett annat skal?Gillar fĂ€rguppsĂ€ttning pĂ„ RAF versionen. Mix av grĂ„, vit och turkos Ă€r klockrent tycker jag. Klockan vĂ€ger bara 80 gram och sitter vĂ€ldigt bekvĂ€mt pĂ„ handleden. Synd att den inte har solar bara.
Fan vad smidigt! Det Àr dags att skaffa sig en ordentlig förvaring. Skulle du rekommendera vÀskan du har?Det Àr fÀrdigskuren sÄ du behöver bara plocka ut bitar dÀr klockan ska vara.
Lyckas inte fÄ igenom betalningen. Mycket irriterande. Allt ser ok ut. Men nÀr jag matat in kortnummer mm och ska godkÀnna köpet sÄ gÄr det inte igenom. Körde du med kort eller paypal?Klickade du hem en Porter igÄr kvÀll @Nygren?
Absolut. Den Àr billig och bra.Fan vad smidigt! Det Àr dags att skaffa sig en ordentlig förvaring. Skulle du rekommendera vÀskan du har?
Jag betalade med kort och signerade med bank-ID. Hos vissa banker kan man behöva âöppnaâ kortet för vissa Internetköp, det Ă€r inte det?Lyckas inte fĂ„ igenom betalningen. Mycket irriterande. Allt ser ok ut. Men nĂ€r jag matat in kortnummer mm och ska godkĂ€nna köpet sĂ„ gĂ„r det inte igenom. Körde du med kort eller paypal?
Kom till signeringen med BankID, men efter det tog det stopp. Bra tips! Ska kolla instĂ€llningarna.Jag betalade med kort och signerade med bank-ID. Hos vissa banker kan man behöva âöppnaâ kortet för vissa Internetköp, det Ă€r inte det?