• VĂ€lkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete Àr nu den största uppdateringen av Klocksnack.se nÄgonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli Ànnu snabbare, mer lÀttanvÀnt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en trÄd pÄ diskussionsdelen för feedback och tekniska frÄgestÀllningar.

    Tack för att ni Àr med och skapar Skandinaviens bÀsta klockforum!

    /Hook & Leben

🧾 Officiella G-ShocktrĂ„den

Har den i korgen nu och kan vÀlja UPS för 7,95. Detta trots att det tidigare i processen stÄr att man mÄste hÀmta upp klockan. Men du fick alltsÄ din @Ncs?
Jag fick min.
1029DCAB-FAAF-4559-99CF-2B3262B44375.jpeg
 
Intressant đŸ€”. Jag mejlade butiken nĂ„gra dagar sedan dĂ„ jag ocksĂ„ tĂ€nkte bestĂ€lla en men backade dĂ„ enligt hemsidan var man tvungen att hĂ€mta i fysisk butik i Tyskland. Fick det Ă€ven bekrĂ€ftat pĂ„ mejl đŸ€ŁđŸ˜‚. Kanske borde lĂ€gga en bestĂ€llning trotts allt. Gick ju bra för @Ncs 😎
226A58CE-39E7-4C43-B8AC-150AD9487130.png
AlltsĂ„ what?! Det Ă€r bara att bestĂ€lla frĂ„n Allike, frakten kostade som sagt 7,95€ och det gick snabbt -> bestĂ€llde i torsdags och fick den idag.
 
Kollade dÀr ocksÄ. Det stod vid check out att man mÄste hÀmta den i deras fysisk butik sÄ jag sket i det. SÄ de skickar alltsÄ?

"This article can only be picked up in our store in Hamburg Altona."
Urk, missade det dÀr. DÄ skulle jag slippa att be min kusin om en tjÀnst och komma undan billigare ocksÄ.
Strunt samma, gjort Àr gjort. Kommer att bli nöjd med klockan i alla fall med tanke pÄ vilka fina foto du har tagit.
 
MÄste alla tre vara samma storlek? Annars 2st 20mm och 1st 22mm. 20mm Àr ju vanligare, men nÄgra dykare har ju 22, frÀmst hos Seiko. :)

Edit:
Du kan köpa en billig i princip oanvÀnd Orient Mako utan lÀnk frÄn mig till banden. Har bÄde blÄ och svart. Den tar 22mm ;)
blue.jpg
Det dĂ€r Ă€r en Ray dock 👀 Grym klocka inte minst gen 1 med kronan kl 2 med. Jag kan kanske vara sugen annars (beroende pĂ„ om en till G ska in eller inte, icke bestĂ€mt mig Ă€n) med sĂ„ skicka gĂ€rna ett pm isf om den ska ivĂ€g đŸ€“
 
Det dĂ€r Ă€r en Ray dock 👀 Grym klocka inte minst gen 1 med kronan kl 2 med. Jag kan kanske vara sugen annars (beroende pĂ„ om en till G ska in eller inte, icke bestĂ€mt mig Ă€n) med sĂ„ skicka gĂ€rna ett pm isf om den ska ivĂ€g đŸ€“
🙄 Jag kollade ju upp det innan jag skrev att det var just Ray, men sen skrev jag Mako Ă€ndĂ„. đŸ€·đŸŒ
Hör av mig om de ska Äka vidare (har bÄde svarta och blÄ). Ska rensa lite efter 1/4 nÀr jag fÄr prova de nya som ligger och vÀntar.
 
Lyckas inte fÄ igenom betalningen. Mycket irriterande. Allt ser ok ut. Men nÀr jag matat in kortnummer mm och ska godkÀnna köpet sÄ gÄr det inte igenom. Körde du med kort eller paypal?
Jag betalade med kort och signerade med bank-ID. Hos vissa banker kan man behöva â€Ă¶ppna” kortet för vissa Internetköp, det Ă€r inte det?
 
Tillbaka
Topp