Ja, det Ă€r samma modul som sitter i nya Mudmaster.Ăr det typ samma klocka som GG-B100 men i ett annat skal?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
VĂ€lkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete Àr nu den största uppdateringen av Klocksnack.se nÄgonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli Ànnu snabbare, mer lÀttanvÀnt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en trÄd pÄ diskussionsdelen för feedback och tekniska frÄgestÀllningar.
Tack för att ni Àr med och skapar Skandinaviens bÀsta klockforum!
/Hook & Leben
Ja, det Ă€r samma modul som sitter i nya Mudmaster.Ăr det typ samma klocka som GG-B100 men i ett annat skal?
GW-5000 lĂ„ter som en bra klocka om du vill ha nĂ„got gediget men Ă€ndĂ„ lite lĂ€ttare. Kanske inte fullt lika bra modul, men bra nĂ€ra.Nu nĂ€r förĂ€ldraledigheten nĂ€rmar sig sitt slut funderar jag pĂ„ om inte full metal square Ă€r lite overkill för livet efter detta? Jag skaffade den för jag ville ha nĂ„got mer gediget Ă€n resin square till vardags, men nu kommer det ju inte vara nĂ„got problem. Ălskar modulen (3459/3461), lĂ€nken, positiv display och tegelstenar. Vad blir mitt alternativ? AR pĂ„ kombi? Lill-bling? Eller bara fortsĂ€tta och leva med lite extra tyngd nĂ€r man badar/cyklar/trĂ€nar?
Ja, man fÄr, men man fÄr nog ocksÄ rÀkna med att bli ifrÄgasatt. Lek inte med elden Àr mitt tips. "Based on a true story"Less pÄ att fota den hÀr nu.
FÄr ju iof fota andra, men det Àr inte sÄ kul om jag inte fÄr anvÀnda dem ocksÄ.
Testa en GW-5000 som @lulemarcus skrev, gĂ€rna pĂ„ lĂ€nk. Bra tyngd utan att vara fullt sĂ„ tung som stĂ„lis. Bra modul, men inte i klass med stĂ„lmodellerna. Annars Ă„terstĂ„r vĂ€l bara att ta steget till titanmodellernaNu nĂ€r förĂ€ldraledigheten nĂ€rmar sig sitt slut funderar jag pĂ„ om inte full metal square Ă€r lite overkill för livet efter detta? Jag skaffade den för jag ville ha nĂ„got mer gediget Ă€n resin square till vardags, men nu kommer det ju inte vara nĂ„got problem. Ălskar modulen (3459/3461), lĂ€nken, positiv display och tegelstenar. Vad blir mitt alternativ? AR pĂ„ kombi? Lill-bling? Eller bara fortsĂ€tta och leva med lite extra tyngd nĂ€r man badar/cyklar/trĂ€nar?
Du menar, hĂ„rd som stĂ„l men lĂ€tt som plast? Du vet vilket material som gĂ€ller dĂ„Nu nĂ€r förĂ€ldraledigheten nĂ€rmar sig sitt slut funderar jag pĂ„ om inte full metal square Ă€r lite overkill för livet efter detta? Jag skaffade den för jag ville ha nĂ„got mer gediget Ă€n resin square till vardags, men nu kommer det ju inte vara nĂ„got problem. Ălskar modulen (3459/3461), lĂ€nken, positiv display och tegelstenar. Vad blir mitt alternativ? AR pĂ„ kombi? Lill-bling? Eller bara fortsĂ€tta och leva med lite extra tyngd nĂ€r man badar/cyklar/trĂ€nar?
GÀller Àven MB6 va??Har hört av flera i trÄden att solar Àr fake news
Var det det eller 5G man fÄr Corona av?GÀller Àven MB6 va??
Nippons finest...
dubbelpostar dagens i-landsproblem, vilken soldrivna vÀlsynkade titanklump ifrÄn solensrike ska fÄ d-vitamin idag
Ălskar den dĂ€r displayen, jag har min i den helsvarta modellen
DÄ Àr vi tvÄfattar noll av denna klocka men fin Àr den
Displayen Ă€r riktigt krispig . Upp med bild pĂ„ din sĂ„ jag/vi fĂ„r se .Ălskar den dĂ€r displayen, jag har min i den helsvarta modellen
Displayen Àr riktigt krispig . Upp med bild pÄ din sÄ jag/vi fÄr se .
krya pÄ digHej pÄ er alla!
Tack sÄ mycket för alla hÀlsningar och krya-pÄ-mig pepp!
Efter en massa provtagning och grejande kunde de konstatera attde blivit en infektion i njuren som spridit sig till andra njuren och hela systemet samt komplikation med nÄgon slang inne i kroppen.
Duktiga Àr de iaf och min skrÀck för sjukvÄrd Àr fortfarande lika stor men mÀnniskorna jag haft att göra med har varit fantastiskt snÀlla, omtÀnksamma och kompetenta. Alla lovord till dessa individer!
Ăr i vilolĂ€ge med intravenös antibiotika och lite sĂ„. Kan dĂ€rför inte bjuda pĂ„ nĂ„gta dagliga bilder vare sig hĂ€r eller i OWGM-trĂ„den sĂ„ fĂ„r bjuda pĂ„ nĂ„gon gammal bild istĂ€llet. SĂ„ ska jag hoppa tillbaka sĂ„dĂ€r en 40 sidor och lĂ€sa mig framĂ„t.
Trevlig dag allihopa!
Hej pÄ er alla!
Efter en massa provtagning och grejande kunde de konstatera attde blivit en infektion i njuren som spridit sig till andra njuren och hela systemet samt komplikation med nÄgon slang inne i kroppen.
Duktiga Àr de iaf och min skrÀck för sjukvÄrd Àr fortfarande lika stor men mÀnniskorna jag haft att göra med har varit fantastiskt snÀlla, omtÀnksamma och kompetenta. Alla lovord till dessa individer!
Ăr i vilolĂ€ge med intravenös antibiotika och lite sĂ„. Kan dĂ€rför inte bjuda pĂ„ nĂ„gta dagliga bilder vare sig hĂ€r eller i OWGM-trĂ„den sĂ„ fĂ„r bjuda pĂ„ nĂ„gon gammal bild istĂ€llet. SĂ„ ska jag hoppa tillbaka sĂ„dĂ€r en 40 sidor och lĂ€sa mig framĂ„t.
Trevlig dag allihopa!
Krya pÄ dig. Hoppas du blir frisk snart.Hej pÄ er alla!
Trevlig dag allihopa!
Hahaha sÄg ÀndÄ riktigt trevlig ut
jag ser att den skulle mÄ bra av ett dopp i diskbaljan, jÀklar vad med pollen den fÄtt pÄ sig...