• VĂ€lkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete Àr nu den största uppdateringen av Klocksnack.se nÄgonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli Ànnu snabbare, mer lÀttanvÀnt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en trÄd pÄ diskussionsdelen för feedback och tekniska frÄgestÀllningar.

    Tack för att ni Àr med och skapar Skandinaviens bÀsta klockforum!

    /Hook & Leben

🧾 Officiella G-ShocktrĂ„den

Nu nĂ€r förĂ€ldraledigheten nĂ€rmar sig sitt slut funderar jag pĂ„ om inte full metal square Ă€r lite overkill för livet efter detta? Jag skaffade den för jag ville ha nĂ„got mer gediget Ă€n resin square till vardags, men nu kommer det ju inte vara nĂ„got problem. Älskar modulen (3459/3461), lĂ€nken, positiv display och tegelstenar. Vad blir mitt alternativ? AR pĂ„ kombi? Lill-bling? Eller bara fortsĂ€tta och leva med lite extra tyngd nĂ€r man badar/cyklar/trĂ€nar?
99DBE1BD-FE3A-4F57-AE50-264719F53CD2.jpeg
AlltsÄ pÄ gummi vÀger den ju inte mer Àn en square pÄ kombi.
 
Hej pĂ„ er alla! 😊

Tack sĂ„ mycket för alla hĂ€lsningar och krya-pĂ„-mig pepp! 🙏😍

Efter en massa provtagning och grejande kunde de konstatera attde blivit en infektion i njuren som spridit sig till andra njuren och hela systemet samt komplikation med nĂ„gon slang inne i kroppen. 😬

Duktiga Ă€r de iaf och min skrĂ€ck för sjukvĂ„rd Ă€r fortfarande lika stor men mĂ€nniskorna jag haft att göra med har varit fantastiskt snĂ€lla, omtĂ€nksamma och kompetenta. Alla lovord till dessa individer! ❀

Är i vilolĂ€ge med intravenös antibiotika och lite sĂ„. Kan dĂ€rför inte bjuda pĂ„ nĂ„gta dagliga bilder vare sig hĂ€r eller i OWGM-trĂ„den sĂ„ fĂ„r bjuda pĂ„ nĂ„gon gammal bild istĂ€llet. SĂ„ ska jag hoppa tillbaka sĂ„dĂ€r en 40 sidor och lĂ€sa mig framĂ„t. 😊

Trevlig dag allihopa! 😊

BE1A08BB-AC8D-47B8-883B-D49D5589B655.jpeg
Krya pÄ dig.
 
Hej pĂ„ er alla! 😊

Tack sĂ„ mycket för alla hĂ€lsningar och krya-pĂ„-mig pepp! 🙏😍

Efter en massa provtagning och grejande kunde de konstatera attde blivit en infektion i njuren som spridit sig till andra njuren och hela systemet samt komplikation med nĂ„gon slang inne i kroppen. 😬

Duktiga Ă€r de iaf och min skrĂ€ck för sjukvĂ„rd Ă€r fortfarande lika stor men mĂ€nniskorna jag haft att göra med har varit fantastiskt snĂ€lla, omtĂ€nksamma och kompetenta. Alla lovord till dessa individer! ❀

Är i vilolĂ€ge med intravenös antibiotika och lite sĂ„. Kan dĂ€rför inte bjuda pĂ„ nĂ„gta dagliga bilder vare sig hĂ€r eller i OWGM-trĂ„den sĂ„ fĂ„r bjuda pĂ„ nĂ„gon gammal bild istĂ€llet. SĂ„ ska jag hoppa tillbaka sĂ„dĂ€r en 40 sidor och lĂ€sa mig framĂ„t. 😊

Trevlig dag allihopa! 😊

BE1A08BB-AC8D-47B8-883B-D49D5589B655.jpeg

Krya pĂ„ dig ♄

SvĂ€ngde du av vĂ€gen enbart för att fota klockan? 😏

Det Ă€r vĂ€ldigt ansvarsfullt tycker jag! VĂ€ldigt nördigt ocksĂ„ 😁
 
Tillbaka
Topp