El Guapo
Basic
Man fÄr trycka pÄ G-knappen i takt till musiken och dÄ fÄr man upp BPM pÄ displayen.Ball. Hur fungerar BPM-rÀknaren?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
VĂ€lkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete Àr nu den största uppdateringen av Klocksnack.se nÄgonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli Ànnu snabbare, mer lÀttanvÀnt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en trÄd pÄ diskussionsdelen för feedback och tekniska frÄgestÀllningar.
Tack för att ni Àr med och skapar Skandinaviens bÀsta klockforum!
/Hook & Leben
Man fÄr trycka pÄ G-knappen i takt till musiken och dÄ fÄr man upp BPM pÄ displayen.Ball. Hur fungerar BPM-rÀknaren?
Lite ovÀntat Och Àn mer ovÀntat att de skickar trots att de bÄde i mail och pÄ hemsida skriver att de inte skickar.Nej, min kusin hjÀlpte mig att köpa den frÄn nÄgon liten butik/grÄ handlare, den Àr utan "cuffen" klockan kommer nog ursprungligen frÄn nÄgot land utanför HK misstÀnker jag. Ska titta pÄ boxen vilken etikett den har nÀr den kommer fram.
FörstÄr du att det gjorde lite ont i hjÀrtat nÀr jag fick veta att man kunde fÄ tag i en Porter frÄn Tyskland.
Lite fÀrg i det grÄa vÀdret.
Men det Ă€r kul att höra att det kommer in fler Porter till gruppen. Ăr vi uppe i 4st nu?Lite ovĂ€ntat Och Ă€n mer ovĂ€ntat att de skickar trots att de bĂ„de i mail och pĂ„ hemsida skriver att de inte skickar.
- Blir en till imorgonMen det Ă€r kul att höra att det kommer in fler Porter till gruppen. Ăr vi uppe i 4st nu?
Nej, det stÀmmer inte. Klockan synkar automatiskt mot mobilen ocksÄ.Jag vÀljer att sÀga emot
Klockan söker aldrig efter BT utan att du sjÀlv trycker connect pÄ klockan.
NÀr du kopplar upp dig mot appen sÄ btsyncar klockan dÀremot.
Jag har redan gett migNej, det stÀmmer inte. Klockan synkar automatiskt mot mobilen ocksÄ.
Jag sÀger sÄ hÀr:
Jag ger mig. Jag Àr nöjd med att klockorna synkar oavsett vilken vÀg, för det gör dom
Det Àr ÀndÄ det viktigaste för mig
OCH jag ser fram emot att fÄ börja anvÀnda dom igen nÀr OWGM Àr slut om en vecka.
Rub it in baraĂr det nĂ„gon hĂ€r som kĂ€nner till en annan G-shock som har borstat "sunburst" tavla?
Har blivit lite förtjust i den som jag har.
HÀr Àr den pÄ 15,2cm, sÄ det kommer gÄ galant för dig. Den bÀrs skönt och man tÀnker inte riktigt pÄ att den Àr dÀr.Funderar pÄ att köpa min första G-Shock, sÄ för en som har noll koll, vilken tror ni pÄ? Har fastnat för Skeleton-serien, sÄ blir antingen en GA-2100 eller en DW-5600. Hur bÀrs de? Tycker nog GA Àr hÀftigare, men rÀds för 45mm diameter (Àven om jag har 18,5cm handleder)
NÄgon som kan göra mig klokare?
Kolla med @Derix, han kan ha nÄgon för sÀlgs.. Eller hur var det nu?Yes, man fÄr hÄlla utkik!
GrÄ SÄld kr - Skeleton 966 kr. Frakt inkluderat.Kolla med @Derix, han kan ha nÄgon för sÀlgs.. Eller hur var det nu?
Det Àr litet klurigt det dÀr. Det kanske hör till andevÀrldens oförklarliga saker, ha ha!Jag har redan gett mig
Men gudars, fÄr man posta nudisar hÀr?Mellanbild
Att jag ger mig menar du???Det Àr litet klurigt det dÀr. Det kanske hör till andevÀrldens oförklarliga saker, ha ha!
FrÄn Tyskland du ocksÄ?- Blir en till imorgon
MÄnga andra shocks kommer troligen att följa. HÀr finns oÀndliga möjligheter att nörda ner sigDÄ har jag slagit till pÄ min allra första G Shock, se om ni lyckas lura in mig i plast-trÀsket
Var precis det jag sÄg, 985kr inkl frakt. Riktigt bra pris
Typiskt, men den Àr nog snart tillbaka igen
Ja, lÄt oss höja en varningens finger. Det Àr knappast sÄ att man kan bli nöjd med bara en GMÄnga andra shocks kommer troligen att följa. HÀr finns oÀndliga möjligheter att nörda ner sig
- NÀ, Sverige .FrÄn Tyskland du ocksÄ?
DÄ har jag slagit till pÄ min allra första G Shock, se om ni lyckas lura in mig i plast-trÀsket
Kul! Jag visste inte att den kom hit- NĂ€, Sverige .
Ja vi fÄr vÀl se, jag Àr fortsatt nÄgot skeptisk men hoppas jag blir överraskad och fastnar för den!MÄnga andra shocks kommer troligen att följa. HÀr finns oÀndliga möjligheter att nörda ner sig
Det fick bli en grÄ GA-2110ET-8AER istÀllet, tycker de Àr rÀtt frÀna ÀndÄHoppas den kommer in i lager snart sÄ att du kan gÄ med i team Tough !
Man fÄr trycka pÄ G-knappen i takt till musiken och dÄ fÄr man upp BPM pÄ displayen.
Ja vi fÄr vÀl se, jag Àr fortsatt nÄgot skeptisk men hoppas jag blir överraskad och fastnar för den!
Det fick bli en grÄ GA-2110ET-8AER istÀllet, tycker de Àr rÀtt frÀna ÀndÄ
Ingen större klocka pÄ armen, smal handled medHÀr Àr den pÄ 15,2cm, sÄ det kommer gÄ galant för dig. Den bÀrs skönt och man tÀnker inte riktigt pÄ att den Àr dÀr.
Du fixar ju ploppen för sjutton!