• VĂ€lkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete Àr nu den största uppdateringen av Klocksnack.se nÄgonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli Ànnu snabbare, mer lÀttanvÀnt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en trÄd pÄ diskussionsdelen för feedback och tekniska frÄgestÀllningar.

    Tack för att ni Àr med och skapar Skandinaviens bÀsta klockforum!

    /Hook & Leben

🧾 Officiella G-ShocktrĂ„den

Nej, min kusin hjÀlpte mig att köpa den frÄn nÄgon liten butik/grÄ handlare, den Àr utan "cuffen" klockan kommer nog ursprungligen frÄn nÄgot land utanför HK misstÀnker jag. Ska titta pÄ boxen vilken etikett den har nÀr den kommer fram.
FörstĂ„r du att det gjorde lite ont i hjĂ€rtat nĂ€r jag fick veta att man kunde fĂ„ tag i en Porter frĂ„n Tyskland. 😆
Lite ovĂ€ntat 😁 Och Ă€n mer ovĂ€ntat att de skickar trots att de bĂ„de i mail och pĂ„ hemsida skriver att de inte skickar.
 
Lite fÀrg i det grÄa vÀdret.
20210324_171516.jpg

Matchar bra med vovvens tunga. :)
 
Funderar pĂ„ att köpa min första G-Shock, sĂ„ för en som har noll koll, vilken tror ni pĂ„? Har fastnat för Skeleton-serien, sĂ„ blir antingen en GA-2100 eller en DW-5600. Hur bĂ€rs de? Tycker nog GA Ă€r hĂ€ftigare, men rĂ€ds för 45mm diameter (Ă€ven om jag har 18,5cm handleder)😀
NÄgon som kan göra mig klokare?
701AAC6A-91F7-48B6-9D4F-63C7388C41CE.jpeg
6B29E77B-A186-4808-8E99-5F4DBAAE5FDF.jpeg
HÀr Àr den pÄ 15,2cm, sÄ det kommer gÄ galant för dig. Den bÀrs skönt och man tÀnker inte riktigt pÄ att den Àr dÀr. :)
Du fixar ju ploppen för sjutton! :)
2021-02-21 11.14.58.jpg
 
MĂ„nga andra shocks kommer troligen att följa. HĂ€r finns oĂ€ndliga möjligheter att nörda ner sig 😁
Ja vi fÄr vÀl se, jag Àr fortsatt nÄgot skeptisk men hoppas jag blir överraskad och fastnar för den!
Hoppas den kommer in i lager snart sĂ„ att du kan gĂ„ med i team Tough 😁!
Det fick bli en grĂ„ GA-2110ET-8AER istĂ€llet, tycker de Ă€r rĂ€tt frĂ€na Ă€ndĂ„đŸ˜ƒ
 
Tillbaka
Topp