Godmorgon gott folk .
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
VĂ€lkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete Àr nu den största uppdateringen av Klocksnack.se nÄgonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli Ànnu snabbare, mer lÀttanvÀnt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en trÄd pÄ diskussionsdelen för feedback och tekniska frÄgestÀllningar.
Tack för att ni Àr med och skapar Skandinaviens bÀsta klockforum!
/Hook & Leben
Perfekta pÄsk klockanGodmorgon gott folk .
Den ultimata squaren som det verkarFulltrÀff pÄ din gissning .
âLĂ„nad bild frĂ„n nĂ€tetâ
Eller hur , fortfarande den klocka jag fÄtt mest uppmÀrksamhet frÄn .Perfekta pÄsk klockan
Förhoppningsvis , Àr taggad att fÄ hem den .Den ultimata squaren som det verkar
Alla frogman sÀger du? Har jag blivit lurad?Froggie Friday -- Screwback Saturday... men vÀnta, alla Frogman Àr ju screwbacks.
btw GW-5000 Àr sÄ jaefla bra.
Ja, det Àr bara och göra det jag fick göra med min RM o Squadklocka igÄr för att dom gick en sekund fel... SlÀng denAlla frogman sÀger du? Har jag blivit lurad?
Köööp!!!Allike har 25 procent pÄ det mesta. Finns bl.a MRG-B2000B-1ADR. Om koden funkar pÄ den sÄ hamnar man pÄ 2100 eur, vilket vÀl inte Àr sÄ tokigt.
Ăr onekligen sugen. Men mĂ„ste bromsa lite Det börjar sina pĂ„ klockkontotKöööp!!!
Skit i det! KöööööööööööpĂr onekligen sugen. Men mĂ„ste bromsa lite Det börjar sina pĂ„ klockkontot
Alla riktiga Frogman har screwback... och Ă€r digitala. Enligt Den Sanna LĂ€ranâą.Alla frogman sĂ€ger du? Har jag blivit lurad?