Ja, den var fin. SÀkert ett mycket bra köp!Jag har fÄtt dÀr hÀr pÄ hjÀrnan. Sen glömde jag bort den ett tag. Sen dök den upp i skallen igen. Blev kÀr pÄ nytt
Försöker stÄ emot!
Ping @roosterman
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
VĂ€lkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete Àr nu den största uppdateringen av Klocksnack.se nÄgonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli Ànnu snabbare, mer lÀttanvÀnt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en trÄd pÄ diskussionsdelen för feedback och tekniska frÄgestÀllningar.
Tack för att ni Àr med och skapar Skandinaviens bÀsta klockforum!
/Hook & Leben
Ja, den var fin. SÀkert ett mycket bra köp!Jag har fÄtt dÀr hÀr pÄ hjÀrnan. Sen glömde jag bort den ett tag. Sen dök den upp i skallen igen. Blev kÀr pÄ nytt
Försöker stÄ emot!
âG-ShocktrĂ„den - Om du kĂ€nner dig osĂ€ker inför ett klockköpâ
Jag har fÄtt dÀr hÀr pÄ hjÀrnan. Sen glömde jag bort den ett tag. Sen dök den upp i skallen igen. Blev kÀr pÄ nytt
Försöker stÄ emot!
Omoraliskt stöd Ă€r det bĂ€sta() stödetâG-ShocktrĂ„den - Om du kĂ€nner dig osĂ€ker inför ett klockköpâ
âG-ShocktrĂ„den - Om du kĂ€nner dig osĂ€ker inför ett klockköpâ
MTG-B1000 vs MRG-G1000Ingen i trÄden som har MTG-B1000 och som vill visa den ihop med nÄgon annan G-Shock?
Hoppas allt Àr bra med ögat.Idag Àr vi pÄ Äterbesök. Lille Skutt Àr med.
Var det den @Crispie hade hemma en kort stund?Jag har fÄtt dÀr hÀr pÄ hjÀrnan. Sen glömde jag bort den ett tag. Sen dök den upp i skallen igen. Blev kÀr pÄ nytt
Försöker stÄ emot!
Samma hÀr, igÄr monterades utemöbler och inatt kom snön och det snöar Àn.NÀr sista brÀdan Àr ditsatt pÄ helgens snickarprojekt och det Àr dags att börja mÄla sÄ börjar det snöa...
Det Àr ju lag pÄ det och att det ska snöa dan efter man satt pÄ sommardÀcken.Samma hÀr, igÄr monterades utemöbler och inatt kom snön och det snöar Àn.
Edit: Försök inte hitta en GIF till "fucking snow". à tminstone inte pÄ jobbdatorn...
Finns nog inga officiella adaptrar för just den modellen. Antingen fÄr du köpa adapter till andra dw-5600 modeller eller leta aftermarket. Vet att aliexpress har billiga. Finns vÀl Àven jays and kays frÄn usa.Tjena! Undrar om nÄgon av er skulle ha tips pÄ hur man kan fÄ tag pÄ adapter för zulu till CasiOaken? Ber om ursÀkt om jag repeterar nÄgot men sökte och hittade ingenting pÄ forumet, troligtvis mina fÀrdigheter som brister i sökmotorn
Det kan jag lösa, vilken modell vill du jÀmföra med?Ingen i trÄden som har MTG-B1000 och som vill visa den ihop med nÄgon annan G-Shock?
Tack ska kika dÀr dÄFinns nog inga officiella adaptrar för just den modellen. Antingen fÄr du köpa adapter till andra dw-5600 modeller eller leta aftermarket. Vet att aliexpress har billiga. Finns vÀl Àven jays and kays frÄn usa.
VÀlkommen till helvetet!Hej kÀra medlemmar.
Jag har nÄtt att bekÀnna.
Har nyligen bestÀllt en square samt kombilÀnk. Har inte fÄtt hem det Ànnu och REDAN har jag börjat kika pÄ moddar samt andra modeller?! KÀnner att g shock missbruket Àr farligt annalkande.
Vad fan har jag öppnat för Pandoras ask??
Funderar pÄ 2 andra modeller som en i forumet ska göra sig av med :S sjukligt beteende som tur Àr sÄ begrÀnsas man av sambonVÀlkommen till helvetet!
... nu gÀller det bara att försöka lÄta bli att brÀnna sig för ofta och för mycket
Du fÄr göra lite som jag gör ibland och gömmer klockorna för sambon . Hon har ingen susning om antalet som kommer in eller Äker ut .Funderar pÄ 2 andra modeller som en i forumet ska göra sig av med :S sjukligt beteende som tur Àr sÄ begrÀnsas man av sambon
Funderar du BARA pÄ 2 andra modeller?? Finns ju hur mÄnga som helst att fundera överFunderar pÄ 2 andra modeller som en i forumet ska göra sig av med :S sjukligt beteende som tur Àr sÄ begrÀnsas man av sambon
Ăr nog rĂ€dd att det kommer behöva mörkas en del plocka fram 1 klocka i mĂ„nadenDu fĂ„r göra lite som jag gör ibland och gömmer klockorna för sambon . Hon ingen susning om antalet som kommer in eller Ă„ker ut .
Du behöver ju inte gömma dom sÀrskilt lÀnge... (sorry kunde inte stÄ emot)Du fÄr göra lite som jag gör ibland och gömmer klockorna för sambon . Hon ingen susning om antalet som kommer in eller Äker ut .
Mindre men annorlundaSnabb frÄga. BÀrs en Rangeman GW-9400 större eller mindre Àn denna?
Hurra!Det kan jag lösa, vilken modell vill du jÀmföra med?