• VĂ€lkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete Àr nu den största uppdateringen av Klocksnack.se nÄgonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli Ànnu snabbare, mer lÀttanvÀnt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en trÄd pÄ diskussionsdelen för feedback och tekniska frÄgestÀllningar.

Tack för att ni Àr med och skapar Skandinaviens bÀsta klockforum!

/Hook & Leben

🧾 Officiella G-ShocktrĂ„den

Den hÀr dagen blev inte som planerat. Grabben slog upp en glasbit i ögat och nu Àr vi pÄ andra akutmottagningen pÄ nÄgra timmar :(
6BEEEAC3-6174-44B8-87EB-8E6C4D88BC55.jpeg
TrÄkigt att höra. Hoppas att det gÄr bra med ögat!

Edit: sÄg att det gick bra ÀndÄ. Lite tur ska man ha.

@roosterman kan inte du vara moderator för ett G-shockrum i Clubhouse? Allt med KalmarmĂ„l 😍
Alternativt ett Kobra Kai-rum đŸ€”
Den hĂ€r veckans Ă€mnen i storrummet berör inte mig sĂ„ mycket 😕
[/QUOTE]

Är en tĂ€mligen ointressant övning för mig eftersom jag vĂ€grar att anvĂ€nda Ă€ppelskruttstelefon...

Den hÀr dagen blev inte som planerat. Grabben slog upp en glasbit i ögat och nu Àr vi pÄ andra akutmottagningen pÄ nÄgra timmar :(
Tack för alla lyckönskningar. Nu Ă€r vi Ă€ntligen hemma. Ögat klarade sig men det Ă€r ett stort sĂ„r mitt pĂ„ ögonvitan.

Imorgon byggs det LEGO, grabben valde ut den hÀr :)
5CB94444-1E62-49A5-9BA8-49B5CD1320FA.jpeg
Skönt att höra! Lego-Porsche och en g borde göra bÄde son och far glada, sköt om er!

Okej, nu Àr vi dÀr igen. TvÄ veckor efter min första G, en vecka efter min andra... KÀnner nu att jag behöver en med analoga visare, bluetooth, billig och gÀrna blÄ... AlltsÄ den hÀr... Har fingret pÄ köpknappen, men vill gÀrna först höra det man alltid fÄr höra hÀr i trÄden... Kom igen - eller avrÄd mig!

SkÀrmavbild 2021-04-04 kl. 22.03.47.jpeg

Okej, nu Àr vi dÀr igen. TvÄ veckor efter min första G, en vecka efter min andra... KÀnner nu att jag behöver en med analoga visare, bluetooth, billig och gÀrna blÄ... AlltsÄ den hÀr... Har fingret pÄ köpknappen, men vill gÀrna först höra det man alltid fÄr höra hÀr i trÄden... Kom igen - eller avrÄd mig!

Blir nog svĂ„rt att fĂ„ andra rĂ„d Ă€n inköp 😂

RÄd och rÄd....
HÀr kommer ett rÄd iaf:
KÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖP😁

Utan att ha testat den modellen (har haft syskonet gbd-800) sÄ skulle jag rekommendera ga-2000 modellen. Tycker den hÄller riktigt bra klass med tanke pÄ priset. Ruskigt skön pÄ armen

@roosterman kan inte du vara moderator för ett G-shockrum i Clubhouse? Allt med KalmarmĂ„l 😍
Alternativt ett Kobra Kai-rum đŸ€”
Den hĂ€r veckans Ă€mnen i storrummet berör inte mig sĂ„ mycket 😕
HÄller med om veckans Àmnen.
Jag vet ju knappt vad en Filip Hypnos Ă€r för nĂ„t ens och en Rolex kommer jag aldrig köpa. DĂ€rmed inte sagt att jag har nĂ„got emot dom som har och anvĂ€nder sĂ„na klockor. FrĂ€nt att ha sĂ„na dyrgripar men Ă€ndĂ„ nyttja dom 🙂
Det Ă€r som du sĂ€ger att vi kanske fĂ„r skapa ett Kobra G-shockrum. đŸ€”
Är benĂ€gen att hĂ„lla med dig @Mikko Luiro om Ă€ppelluren.. Lite mot mina principer men jag snodde Frugis avlagda bara för endamĂ„let.
Det skulle komma en app till Android oxĂ„ verkar det som😀

HÄller med om veckans Àmnen.
Jag vet ju knappt vad en Filip Hypnos Ă€r för nĂ„t ens och en Rolex kommer jag aldrig köpa. DĂ€rmed inte sagt att jag har nĂ„got emot dom som har och anvĂ€nder sĂ„na klockor. FrĂ€nt att ha sĂ„na dyrgripar men Ă€ndĂ„ nyttja dom 🙂
Det Ă€r som du sĂ€ger att vi kanske fĂ„r skapa ett Kobra G-shockrum. đŸ€”
Är benĂ€gen att hĂ„lla med dig @Mikko Luiro om Ă€ppelluren.. Lite mot mina principer men jag snodde Frugis avlagda bara för endamĂ„let.
Det skulle komma en app till Android oxĂ„ verkar det som😀
Kan vÀl i princip göra samma grej pÄ zoom, det finns vÀl som app över alla plattformar?

Hoppas allting ska gÄ bra. Jag mÄr sjÀlv dÄlig, nÀr jag ser eller hör smÄ barn gör illa sig. SjÀlv har tre smÄ banditer som alltid rÄkar hamna i sÄna trÄkiga situationer..

Tillbaka
Topp