Haha, kÀnde att jag behövde trösta mig med nÄgot nu nÀr jag ska lÀgga 170 lök pÄ bergvÀrme
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
VĂ€lkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete Àr nu den största uppdateringen av Klocksnack.se nÄgonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli Ànnu snabbare, mer lÀttanvÀnt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en trÄd pÄ diskussionsdelen för feedback och tekniska frÄgestÀllningar.
Tack för att ni Àr med och skapar Skandinaviens bÀsta klockforum!
/Hook & Leben
Haha, kÀnde att jag behövde trösta mig med nÄgot nu nÀr jag ska lÀgga 170 lök pÄ bergvÀrme
Om det Àr till nÄgon tröst vet jag hur det kÀnns. NÀsta blir byte av takpannor. FÄtt offert pÄ 500k. Blir nog att göra det sjÀlv. Perfekt jobb för en G-Shock.Haha, kÀnde att jag behövde trösta mig med nÄgot nu nÀr jag ska lÀgga 170 lök pÄ bergvÀrme
500k? mÄnga kvm tak dÄ eller? Bort du i Sthlm slott (som iof saknar takpannor, men ÀndÄ)?Om det Àr till nÄgon tröst vet jag hur det kÀnns. NÀsta blir byte av takpannor. FÄtt offert pÄ 500k. Blir nog att göra det sjÀlv. Perfekt jobb för en G-Shock.
Om det Àr till nÄgon tröst vet jag hur det kÀnns. NÀsta blir byte av takpannor. FÄtt offert pÄ 500k. Blir nog att göra det sjÀlv. Perfekt jobb för en G-Shock.
Cool.Blev klockbyte efter grovarbetet. KÀndes helt rÀtt att byta till en annan g-shock.
Det Àr ganska stort, Ca 300m2 valmat tak. Tror det va i överkant. Han kanske sÄg att jag hade rolex pÄ armen nÀr han va hÀr och kollade och trodde jag hade mer pengar Àn förstÄnd. FÄr ta in en ny offert och ha G-Shock Tror det gÄr att hitta nÄgon seriös som gör det billigare men jag Àr nog inne pÄ att köra sjÀlv i alla fall. DÄ vet man att det blir ordentligt gjort.500k? mÄnga kvm tak dÄ eller? Bort du i Sthlm slott?
Precis. Vad jag kunde rÀkna mig till va det ca 140k material. Det mÄste ju fikas Ä Äka ivÀg Ä hÀmta mer spik. Det kostar.500 jÀdra lök !? Det Àr la inte guldtackor dom ska lÀgga för bövelen
Jadu. Det dÀr Àr vÀrt ett:Fina bilder, man nÀstan kÀnner hur friskluften flÀktar. GrÄ Casioak Àr grym. Jag hade en gul/svart och tyckte den satt perfekt pÄ handleden, men negativ display och avsaknaden av sekundvisare tippade över för flip. Kanske man mÄste pröva en grÄ med positiv display nu?
HÄller med, allt har blivit dyrt, det skall krÀmas ut varenda krona. Kolla bara vad ett badrum kostar att fixa idag och ex 10 Är sen, stooooooor skillnad!Precis. Vad jag kunde rÀkna mig till va det ca 140k material. Det mÄste ju fikas Ä Äka ivÀg Ä hÀmta mer spik. Det kostar.
Jag lever kvar i priserna för tio Är sedan. Kan ocksÄ vara dÀrför jag aldrig anlitar hantverkare mer Àn nÀr det krisar (el, vatten och sÄdant jobbigt)HÄller med, allt har blivit dyrt, det skall krÀmas ut varenda krona. Kolla bara vad ett badrum kostar att fixa idag och ex 10 Är sen, stooooooor skillnad!
Det blir ju sÄ nÀr man punga ut med en massa cash, dÄ blir det ju att göra det mesta sjÀlv! El och vatten förstÄr jag, kan blir katastrofalt, men snickra Àr ju rÀtt lungt bortsett fr bÀrande vÀggar typ! Tur man Àr elektriker sjÀlv heheJag lever kvar i priserna för tio Är sedan. Kan ocksÄ vara dÀrför jag aldrig anlitar hantverkare mer Àn nÀr det krisar (el, vatten och sÄdant jobbigt)
Friskt kopplat, hÀlften brunnet fick jag lÀra mig nÀr jag bidde elektriker en gÄng i tidenDet blir ju sÄ nÀr man punga ut med en massa cash, dÄ blir det ju att göra det mesta sjÀlv! El och vatten förstÄr jag, kan blir katastrofalt, men snickra Àr ju rÀtt lungt bortsett fr bÀrande vÀggar typ! Tur man Àr elektriker sjÀlv hehe
Hade gÀrna klippt den. Kommer nog gÄ högt!
Vad tror ni att den kommer landa pÄ?Det tror jag ocksÄ tyvÀrr. HÄller dock bevakning för skojs skull .
Det Àr ganska stort, Ca 300m2 valmat tak. Tror det va i överkant. Han kanske sÄg att jag hade rolex pÄ armen nÀr han va hÀr och kollade och trodde jag hade mer pengar Àn förstÄnd. FÄr ta in en ny offert och ha G-Shock Tror det gÄr att hitta nÄgon seriös som gör det billigare men jag Àr nog inne pÄ att köra sjÀlv i alla fall. DÄ vet man att det blir ordentligt gjort.
Tur att du har en klocka som matchar uppdragetKÀmpat med trÀdÀck i minusgrader hela pÄsken. Nu ska det visst dammsugas ocksÄ
TÀnkte jag skulle köpa den för typ 1900 bagisVad tror ni att den kommer landa pÄ?
Den Ă€r redan uppe i 1500 men jag har svĂ„rt att tro att den gĂ„r för mer Ă€n 3000 kr. Ăven om det Ă€r en ovanlig modell sĂ„ Ă€r den inte pĂ„ nĂ„got sĂ€tt ett samlarex, ej full set samt att skicket Ă€r svĂ„rt att avgöra. Skulle resinbandet vara skadat eller slitet sĂ„ blir det nog svĂ„rt att fĂ„ tag i reservdelar.Vad tror ni att den kommer att landa pĂ„?
TyvÀrr inte den blekaste men hoppas den blir dyr son fan sÄ jag inte köper den .Vad tror ni att den kommer landa pÄ?
Sant! Ăr inte bland dom modeller dĂ€r delar Ă€r direkt lĂ€tt att hitta.Den Ă€r redan uppe i 1500 men jag har svĂ„rt att tro att den gĂ„r för mer Ă€n 3000 kr. Ăven om det Ă€r en ovanlig modell sĂ„ Ă€r den inte pĂ„ nĂ„got sĂ€tt ett samlarex, ej full set samt att skicket Ă€r svĂ„rt att avgöra. Skulle resinbandet vara skadat eller slitet sĂ„ blir det nog svĂ„rt att fĂ„ tag i reservdelar.
Jag gillar den, eller ialla fall modulen, med grĂ„ bezel och rött band sĂ„ hade den varit super! Displayen pĂ„minner om Froggie ResarchDen Ă€r redan uppe i 1500 men jag har svĂ„rt att tro att den gĂ„r för mer Ă€n 3000 kr. Ăven om det Ă€r en ovanlig modell sĂ„ Ă€r den inte pĂ„ nĂ„got sĂ€tt ett samlarex, ej full set samt att skicket Ă€r svĂ„rt att avgöra. Skulle resinbandet vara skadat eller slitet sĂ„ blir det nog svĂ„rt att fĂ„ tag i reservdelar.
Jag gillar den ocksÄ! Men jag skulle inte vÄga chansa för mer Àn ett tre tusen.Jag gillar den, eller ialla fall modulen, med grÄ bezel och rött band sÄ hade den varit super! Displayen pÄminner om Froggie Resarch
TÀnkte jag skulle köpa den för typ 1900 bagis
TyvÀrr inte den blekaste men hoppas den blir dyr son fan sÄ jag inte köper den .
Jag gillar den, eller ialla fall modulen, med grÄ bezel och rött band sÄ hade den varit super! Displayen pÄminner om Froggie Resarch
KĂĂĂĂĂĂĂĂĂP!!!Jag gillar den ocksĂ„! Men jag skulle inte vĂ„ga chansa för mer Ă€n ett tre tusen.
HÄller med, skulle inte ens lÀgga 3K pÄ den! Men den hade kunnat bli riktigt fet!Jag gillar den ocksÄ! Men jag skulle inte vÄga chansa för mer Àn ett tre tusen.
Jag tĂ€nkte precis pĂ„ det tidigare ikvĂ€ll. Med den knapphĂ€ndiga objektbeskrivningen sĂ„ vet man egentligen inte ifall box och stuff finns kvar. Men det Ă€r vĂ€l bara önsketĂ€nkande.Den Ă€r redan uppe i 1500 men jag har svĂ„rt att tro att den gĂ„r för mer Ă€n 3000 kr. Ăven om det Ă€r en ovanlig modell sĂ„ Ă€r den inte pĂ„ nĂ„got sĂ€tt ett samlarex, ej full set samt att skicket Ă€r svĂ„rt att avgöra. Skulle resinbandet vara skadat eller slitet sĂ„ blir det nog svĂ„rt att fĂ„ tag i reservdelar.
Hahaha blir inge Rangeman hĂ€r . FrĂ„gan Ă€r vad nĂ€sta G blir för nĂ„gon ?KĂĂĂĂĂĂĂĂĂP!!!
GW-100 "Antman"?Hahaha blir inge Rangeman hÀr . FrÄgan Àr vad nÀsta G blir för nÄgon ?
SĂ„g cool ut dock inte min typ av G .GW-100 "Antman"?