Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
VĂ€lkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete Àr nu den största uppdateringen av Klocksnack.se nÄgonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli Ànnu snabbare, mer lÀttanvÀnt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en trÄd pÄ diskussionsdelen för feedback och tekniska frÄgestÀllningar.
Tack för att ni Àr med och skapar Skandinaviens bÀsta klockforum!
/Hook & Leben
Fina bilder. Jag har en likadan, tycker den Àr galet snygg men Àr inte helt tillfreds med passformen pÄ min arm. Hur sitter den pÄ dig?Varför har jag inte vÄgat testa G-Shock tidigare? Grym beater ju!
Tackar! Ja men visst Àr den, tycker den Àr riktigt snygg för att vara en hÄrd beater. JassÄ?! PÄ mig sitter den helt perfekt, tycker den bÀrs mycket mindre och skönare Àn dess mÄtt. Iofs har jag hyffsat stora handleder pÄ 18,5cm om det kan bero pÄ nÄgot sÄdant?Fina bilder. Jag har en likadan, tycker den Àr galet snygg men Àr inte helt tillfreds med passformen pÄ min arm. Hur sitter den pÄ dig?
Den bÀsta!Varför har jag inte vÄgat testa G-Shock tidigare? Grym beater ju!
Oj vad bra den Àr!
Den dÀr Àr Sà lÀcker! Nu vÀntar jag bara pÄ att de ska försvinna frÄn marknaden sÄ att jag inte frestas att köpa en...
Det Àr ju dÄ det riktiga suget kommer, nÀr det Àr slutsÄlt överallt och man fÄr fiska till överpris pÄ ebay!Den dÀr Àr Sà lÀcker! Nu vÀntar jag bara pÄ att de ska försvinna frÄn marknaden sÄ att jag inte frestas att köpa en...
God eftermiddag till trÄdens expertis, hÀr kommer en frÄga.
Hur kommer armbanden av den hÀr typen att Äldras?
Konceptet kittlar villhöver-nerven som aldrig förr, tycker den klara plasten andas sommar och avslappnad lekfullhet. Har dock en magkĂ€nsla över att den fascinationen sitter just i det âglasklaraâ i armbandet, och att den skulle dala ganska ordentligt om det istĂ€llet var âsmutsgultâ som sĂ„ mĂ„nga andra klara material har en tendens att bli med tiden.
It's funny 'cos it's true!Det Àr ju dÄ det riktiga suget kommer, nÀr det Àr slutsÄlt överallt och man fÄr fiska till överpris pÄ ebay!
För mig skaver det lite pÄ "knölarna" om jag bÀr den löst och trycker pÄ desamma om den bÀrs löst. Har rÀtt "kantiga" handleder.Tackar! Ja men visst Àr den, tycker den Àr riktigt snygg för att vara en hÄrd beater. JassÄ?! PÄ mig sitter den helt perfekt, tycker den bÀrs mycket mindre och skönare Àn dess mÄtt. Iofs har jag hyffsat stora handleder pÄ 18,5cm om det kan bero pÄ nÄgot sÄdant?
Vad trÄkigt att höra! För mig kÀnns den inte ens pÄ handledenFör mig skaver det lite pÄ "knölarna" om jag bÀr den löst och trycker pÄ desamma om den bÀrs löst. Har rÀtt "kantiga" handleder.
Köp en vinkelslip, sÄ Àr det problemet ur vÀrldenFör mig skaver det lite pÄ "knölarna" om jag bÀr den löst och trycker pÄ desamma om den bÀrs löst. Har rÀtt "kantiga" handleder.
SÄÄÄÄÄ, efter ngr timmar sÄ finns en ny beskyddare, sÄ alla HULK:ar kan bara komma..........
NÄgra dagar bara. BestÀllde 23/3 och paketet var hos UPS-ombud 25/3Förresten, ni som har bestÀllt frÄn allikestore.com, hur lÄng tid tog det innan ni fick klockan?
Ja det Ă€r najs med gemensamma hobbys, men denna byggde jag sjĂ€lv, grabben har sitt, men Ă€r ju 16 Ă„r sĂ„ inte speciellt intresserad numera! Men kommer vĂ€l sen nĂ€r han blir Ă€ldre! Möjligtvis tycker han UCS och de feta technics legot Ă€r kul men resten, mĂ€h.....Bra jobbat! Jag och dottern ska pĂ„ miniresa imorgon till Ărebro och eBrix. LĂ€r nog komma hem med nĂ„got projekt för oss, hĂ€rligt nĂ€r man kan dela intresse med barnen
NÄgra dagar bara. BestÀllde 23/3 och paketet var hos UPS-ombud 25/3
Bra köp det dÀr. Kollade idag och rabatten pÄ 25% var bortaGött! DÄ levereras Peggy sÀkert under veckan
Fina bilder, man nÀstan kÀnner hur friskluften flÀktar. GrÄ Casioak Àr grym. Jag hade en gul/svart och tyckte den satt perfekt pÄ handleden, men negativ display och avsaknaden av sekundvisare tippade över för flip. Kanske man mÄste pröva en grÄ med positiv display nu?Varför har jag inte vÄgat testa G-Shock tidigare? Grym beater ju!
Tusen tack! Kan verkligen rekommendera den, det Àr min första G-Shock och jag Àlskar den! Fantastisk klocka och riktigt snygg med den grÄa fÀrgen Klart du ska testa den!!Fina bilder, man nÀstan kÀnner friskluften flÀkta. GrÄ Casioak Àr grym. Jag hade en gul/svart och tyckte den satt perfekt pÄ handleden, men negativ display och avsaknaden av sekundvisare tippade över för flip. Kanske man mÄste pröva en grÄ med positiv display nu?
Bra köp det dÀr. Kollade idag och rabatten pÄ 25% var borta