Tack. Mudmastern Àr grÀnsfall för mig. Kanske Rangeman skapar mer överhÀng dÄ...?Mindre men annorlunda
Rangeman kÀnns lÀngre l2l Àven fast spec nog Àr kortare, Mudmaster har ju vingarna under som kramar om.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
VĂ€lkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete Àr nu den största uppdateringen av Klocksnack.se nÄgonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli Ànnu snabbare, mer lÀttanvÀnt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en trÄd pÄ diskussionsdelen för feedback och tekniska frÄgestÀllningar.
Tack för att ni Àr med och skapar Skandinaviens bÀsta klockforum!
/Hook & Leben
Tack. Mudmastern Àr grÀnsfall för mig. Kanske Rangeman skapar mer överhÀng dÄ...?Mindre men annorlunda
Rangeman kÀnns lÀngre l2l Àven fast spec nog Àr kortare, Mudmaster har ju vingarna under som kramar om.
Tack. Mudmastern Àr grÀnsfall för mig. Kanske Rangeman skapar mer överhÀng dÄ...?
Haha det Àr sant dock undrar hon vad jag skickar/sÄlt hela tidenDu behöver ju inte gömma dom sÀrskilt lÀnge... (sorry kunde inte stÄ emot)
Risken Àr överhÀngande stor att de gulnar, sÀrskilt om klockan anvÀnds.God eftermiddag till trÄdens expertis, hÀr kommer en frÄga.
Hur kommer armbanden av den hÀr typen att Äldras?
Konceptet kittlar villhöver-nerven som aldrig förr, tycker den klara plasten andas sommar och avslappnad lekfullhet. Har dock en magkĂ€nsla över att den fascinationen sitter just i det âglasklaraâ i armbandet, och att den skulle dala ganska ordentligt om det istĂ€llet var âsmutsgultâ som sĂ„ mĂ„nga andra klara material har en tendens att bli med tiden.
Om du snöar in pÄ en serie, t ex olika squares sÄ kan det ibland gÄ under radarn utan att det vÀcker för mycket uppsikt. Lycka till!Funderar pÄ 2 andra modeller som en i forumet ska göra sig av med :S sjukligt beteende som tur Àr sÄ begrÀnsas man av sambon
God eftermiddag till trÄdens expertis, hÀr kommer en frÄga.
Konceptet kittlar villhöver-nerven som aldrig förr, tycker den klara plasten andas sommar och avslappnad lekfullhet. Har dock en magkĂ€nsla över att den fascinationen sitter just i det âglasklaraâ i armbandet, och att den skulle dala ganska ordentligt om det istĂ€llet var âsmutsgultâ som sĂ„ mĂ„nga andra klara material har en tendens att bli med tiden.
Det har du rÀtt i. Kunskapen hos henne nu Àr "menar du den mattsvarta"Om du snöar in pÄ en serie, t ex olika squares sÄ kan det ibland gÄ under radarn utan att det vÀcker för mycket uppsikt. Lycka till!
SÄ Àr det nog.Jag har ingen erfarenhet av dessa transparenta band/bezel men jag tror att det frÀmst Àr jellybanden som gulnar.
PÄ mig, med 15,2cm handled sitter Mudmaster GG-B100 mycket bÀttre Àn Rangeman gjorde. Rangemannen skapade lufthÄl pÄ bÀgge sidorna om handleden. Dessa lufthÄl fylla ut av Mudmastens vingar.Tack. Mudmastern Àr grÀnsfall för mig. Kanske Rangeman skapar mer överhÀng dÄ...?
SÄ Àr det nog.
Yellowed resins query
I won an old DW-5600SG-7VT the other day which has jelly resin. Like usual it's yellowed over time, but it is all the same colour at least. I seem to remember a thread on here once where the OP said they'd managed to lighten the yellowing on their resin? I know it will never go back to it's...www.watchuseek.com
Du frÄgar alltsÄ henne innan du köper???? AjabajaFunderar pÄ 2 andra modeller som en i forumet ska göra sig av med :S sjukligt beteende som tur Àr sÄ begrÀnsas man av sambon
Exakt sÄ skulle jag ocksÄ sÀga. Rangeman Àr ju nÄgot mindre pÄ handleden men GG-Bn sitter bÀttre. @mr.elcar vi har nog exakt samma storlek pÄ handled med tanke pÄ att tudorn inte krÀvde nÄgon som helst justering. VÀrt att prova Rangeman som redan sagts dÄ det Àr en grym klocka, men förvÀnta dig ingen "fit made in heaven".PÄ mig, med 15,2cm handled sitter Mudmaster GG-B100 mycket bÀttre Àn Rangeman gjorde. Rangemannen skapade lufthÄl pÄ bÀgge sidorna om handleden. Dessa lufthÄl fylla ut av Mudmastens vingar.
I den hÀr trÄden behÄller vi en klocka i högst nÄgra mÄnader innan den flippas sÄ ingen vet!God eftermiddag till trÄdens expertis, hÀr kommer en frÄga.
Se till att lÀgga undan boxarna annars kan det vara svÄrt att förklara varför man har sÄ mÄnga boxar till en klocka.Om du snöar in pÄ en serie, t ex olika squares sÄ kan det ibland gÄ under radarn utan att det vÀcker för mycket uppsikt. Lycka till!
Ser bra ut! Tack sjÀlv!Jaha, det tog lite tid efter OWG-skadan
Men hÀr Àr första gÄngen en GWG-1000 sitter pÄ den hÀr handleden som mÀter 15,2 cm. Stort men jag tÀnker fan behÄlla den. För jag vill det!
FÄr vÀl köra den utanpÄ tröjan/jackan nÀr det bÀr till skogs.
Tack igen för affÀren @Meraborsten
ApropÄ tidigare frÄga om Rangeman vs GG-B100 Mudmaster.
PÄ min handled sitter till och med den hÀr Mudmastern bÀttre Àn Rangemans kantiga underrede.
Men nog har formen pÄ handleden betydelse, för med dessa vingar passar min tunna handled rÀtt bra i denna GWG-1000