• VĂ€lkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete Àr nu den största uppdateringen av Klocksnack.se nÄgonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli Ànnu snabbare, mer lÀttanvÀnt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en trÄd pÄ diskussionsdelen för feedback och tekniska frÄgestÀllningar.

Tack för att ni Àr med och skapar Skandinaviens bÀsta klockforum!

/Hook & Leben

🧾 Officiella G-ShocktrĂ„den

NÀr man ser pÄ bilden sÄ ser den stor ut nu nÀr jag tÀnker efter men den sitter riktigt riktigt bra :)
Oakarna Ă€r riktigt bekvĂ€ma🙂
Har bara min grĂ„a kvar nu men den fĂ„r stanna. Och precis som alltid nĂ€r jag ska fota en oak sĂ„ Ă€r visarna mitt för digitalen😁
IMG_20210408_172248.jpg

Hur lÀnge rÀknar de med att du blir av med den för en sÄn grej?
Gick bra att hÀmta den direkt imorgon vid öppning. Han förstod inte exakt vad jag mena men knapparna knÀpper lixom och Àr tröga första gÄngen jag trycker under dagen. Dagen efter Àr det likadant igen. DÀremellan Àr det normalt. Störande mest.
Hade en ny GWG-1000 förut som inte betedde sig sÄ. Denna vet jag inte hur gammal den Àr.

Gick bra att hÀmta den direkt imorgon vid öppning. Han förstod inte exakt vad jag mena men knapparna knÀpper lixom och Àr tröga första gÄngen jag trycker under dagen. Dagen efter Àr det likadant igen. DÀremellan Àr det normalt. Störande mest.
Hade en ny GWG-1000 förut som inte betedde sig sÄ. Denna vet jag inte hur gammal den Àr.
Okej, dÄ var det ju snabbt jobbat. FÄr hoppas de lyckas smörja upp dem dÄ :)

@Derix

Jag vet att det diskuterades lÀngre bak i trÄden för nÄgra dagar sedan (veckor?) men den nya stÄl-varianten av G-shocks första analoga klocka AWM-500, den Àr bara för cool. Den föll mig först inte i smaken, inte alls. Jag tyckte att visarna var ohyggligt fula men nu stör jag mig inte alls pÄ dem. Det Àr ingen som har en / har testat en? Det finns bra recensioner pÄ tuben, Àven denna lilla mini-dokumentÀr frÄn Casio sjÀlva.

Vad sÀger ni om den fula ankungen?

Bra recension:

HĂ„ller helt klart med😀 den verka magisk! 😉

• Like
Reactions: Ncs
Tillbaka
Topp