Köper hellre en ny om det Àr möjligtHaha du fÄr böja tillbaka den dÄ
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
VĂ€lkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete Àr nu den största uppdateringen av Klocksnack.se nÄgonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli Ànnu snabbare, mer lÀttanvÀnt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en trÄd pÄ diskussionsdelen för feedback och tekniska frÄgestÀllningar.
Tack för att ni Àr med och skapar Skandinaviens bÀsta klockforum!
/Hook & Leben
Köper hellre en ny om det Àr möjligtHaha du fÄr böja tillbaka den dÄ
ApropÄ pinsamma klockor man Àgt - jag köpte denna jÀtteinvicta för ett antal Är sen. Den var 47 mm vill jag minnas, ha ha! Gav den rÀtt snart till en kompis som Àr tvÄ meter lÄng. PÄ honom sitter den som en smÀck!Nu blir det lite OT, men bare with me.
ApropĂ„ stora klockor och FĂR stora klockor.
För mÄÄÄÄÄÄÄnga Är sen, bar jag denna med stolthet
Kommer inte ihÄg mÄtten, men hittade detta pÄ nÀtet (vet inte om det stÀmmer):
"Jet Set Monster chronograph men's watch in good condition. The steel case has day and date display and measures 62mm excl. the crown."
Fatta det överhÀnget!
Tur jag kommit förbi Ur&Penn-klockorna.
Bjuder pÄ denna skÀmmiga historia
I was never here...
Men klart att den Àr fake!Hade nÄn annan postat den hade jag sagt att den var fejk.
FÀrgtemat kÀnns lite tafatt. Lite som en skiss-stadie.
Undrar om Casio pÄ bred front börjar ersÀtta analoga visare till digitalt i subdialsen?
Tar man bort GPS och analoga visare blir det snart ingen MRG kvar.
38kr kostar en ny sÄnKöper hellre en ny om det Àr möjligt
Tack sÄ mycket , blir att bestÀlla en direkt
Watchtech har dem.Köper hellre en ny om det Àr möjligt
Tack du ocksÄ . Fanns tre olika PIN ROD, hur vet jag vilken av dom tre jag ska ha ? @L&W
Kolla bara sÄ det blir rÀtt dÄ det finns typ 3 varianter. Eftersom dom inte har produktbilder sÄ fÄr man ibland jÀmföra med andra sidor och gÄ pÄ artikelnummer. Jag hade lite problem sjÀlv nÀmligen nÀr jag skulle köpa sprintar till en gshock.Tack sÄ mycket , blir att bestÀlla en direkt
Jepp jag mÀrkte precis det. Tack snÀlla för att du ocksÄ nÀmner det .Kolla bara sÄ det blir rÀtt dÄ det finns typ 3 varianter. Eftersom dom inte har produktbilder sÄ fÄr man ibland jÀmföra med andra sidor och gÄ pÄ artikelnummer. Jag hade lite problem sjÀlv nÀmligen nÀr jag skulle köpa sprintar till en gshock.
BestÀll en av varje. Problem solved.Tack du ocksÄ . Fanns tre olika PIN ROD, hur vet jag vilken av dom tre jag ska ha ? @L&W
Jepp jag mÀrkte precis det. Tack snÀlla för att du ocksÄ nÀmner det .
KÀnns lite onödigt .BestÀll en av varje. Problem solved.
KÀnns lite onödigt .
En hundring Àr inte mycket att brÄka om nÀr du sjÀlv har böjt den. HahaKÀnns lite onödigt .
Stort tack för grym hjÀlp!
JÀmför med dom hÀr
Sant! Ska ju inte va snÄl-Ove utan fÄr ta och bestÀlla en av varje .En hundring Àr inte mycket att brÄka om nÀr du sjÀlv har böjt den. Haha
Du fÄr slÀnga ett mail till de och kolla vilken du ska ha.
Skriv till de, de svarade snabbt sist jag skrev till de.KÀnns lite onödigt .
Aha, det kĂ€ndes lite epigt med boxen och de digitala displayernaâMR-Gânâ Ă€r fake.
BestÀllde precis en av varje sÄ blir spÀnnande se vilken som Àr rÀtt .Skriv till de, de svarade snabbt sist jag skrev till de.
READY ?SÄ hÀr lÀnge fÄr man inte dra ut pÄ en unboxing @livinl0ud
BestÀllde precis en av varje sÄ blir spÀnnande se vilken som Àr rÀtt .
Detta Àr din keeper! Sjukt fin. Kanske den finaste squaren efter PorternDÄ kör vi lite unboxing pÄ senaste tillskotten som anlÀnde idag .
Kan inte beskriva kÀnslan bÀttre Àn med denna gif .
CyberPhoto var givmilda och skick med ett pÄskÀgg fyllt med . Först ut Àr Muddie. Haft givetvis en tidigare men Ängrade att jag sÄlde den sÄ fick bli en igen.
#KEEPER .
NĂ€st pĂ„ tur Ă€r denna skönhet . Det var omöjligt att lĂ„ta bli köpa den nĂ€r priset var sĂ„pass lockande hos Klockmaster. Första intrycket Ă€r WOW för att den Ă€r riktigt clean samt vĂ€ger noll och ingenting. Ălskar att den har positiv display .
Tjusigt! BÄda tvÄ#KEEPER
Men klart att den Àr fake!
Kan vÀl inte bara vara jag som fÄr en massa skit i mitt FB flöde?
Jag hoppas men man vet aldrig med mig . Porter lirar i en egen liga men Titan kommer tÀtt efter hehe .Detta Àr din keeper! Sjukt fin. Kanske den finaste squaren efter Portern
DÄ kör vi lite unboxing pÄ senaste tillskotten som anlÀnde idag .
Kan inte beskriva kÀnslan bÀttre Àn med denna gif .
CyberPhoto var givmilda och skick med ett pÄskÀgg fyllt med . Först ut Àr Muddie. Haft givetvis en tidigare men Ängrade att jag sÄlde den sÄ fick bli en igen.
#KEEPER .
NĂ€st pĂ„ tur Ă€r denna skönhet . Det var omöjligt att lĂ„ta bli köpa den nĂ€r priset var sĂ„pass lockande hos Klockmaster. Första intrycket Ă€r WOW för att den Ă€r riktigt clean samt vĂ€ger noll och ingenting. Ălskar att den har positiv display .