Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
VĂ€lkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete Àr nu den största uppdateringen av Klocksnack.se nÄgonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli Ànnu snabbare, mer lÀttanvÀnt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en trÄd pÄ diskussionsdelen för feedback och tekniska frÄgestÀllningar.
Tack för att ni Àr med och skapar Skandinaviens bÀsta klockforum!
/Hook & Leben
G-shock Àr ju förlÄtande, och designade sÄ 50mm kan se ok ut. Enda G jag kÀnt jag inte kunde ha var kingen men inser nu jag skulle kunnat haft den kvar ÀndÄ som del av samling bara
Tjusigt!
Tackar!Sjukt cool!
Jag tjatar om mÄtten för att försöka hjÀlpa andra att ha en uppfattning om hur klockan sitter pÄ en tunn handled.
Och hoppas att informationen hjÀlper nÄgon.
För mig Ă€r den diagonala mĂ„tten viktigast, om den Ă€r för stor kommer klockan att sitta som en âarmringâ och hur tajt Ă€n jag har pĂ„ bandet kommer den Ă€ndĂ„ att sitta konstig. Vet inte hur jag ska förklara.
Ăndrat: kan tĂ€nka mig att G-shock som har armband med "vingar", dĂ„ kan klockan sitta bĂ€ttre Ă€ven om den Ă€r stor.
Den var superfin i vit. Perfekt sommarklocka.Denna kan nog bli kul i sommar!
Nice, har du fÄtt hem den? Vart handlade du ifrÄn?Denna kan nog bli kul i sommar!
Nice, har du fÄtt hem den? Vart handlade du ifrÄn?
Exakt! GMA-S2100-7AER.Den var superfin i vit.
Ăr den hĂ€r den nya mindre modellen?
Har du en DW-5600 sÄ du kan ta ett foto med bÄda klockorna pÄ din handled? Tack.
JajemÀn! Egna bilder. Zalando Samma som med min skeleton. Dom verkar fÄ in grejerna före AD ibland assÄ. MassbestÀller vÀl och distribuerar ut till sina lager. BÄda skickades direkt frÄn Mölnlycke!Nice, har du fÄtt hem den? Vart handlade du ifrÄn?
Fina bilder!Denna kan nog bli kul i sommar!
Exakt! GMA-S2100-7AER.
Har tyvÀrr krÀngt av alla squares, men jag skulle sÀga att denna bÀr ganska exakt som en square i min mening. Den Àr typ bara 2,5mm mindre Àn den vanliga casioaken.
JajemÀn! Egna bilder. Zalando Samma som med min skeleton. Dom verkar fÄ in grejerna före AD ibland assÄ. MassbestÀller vÀl och distribuerar ut till sina lager. BÄda skickades direkt frÄn Mölnlycke!
Den dÀr har jag ocksÄ varit sugen pÄ att köpa! Legobilen alltsÄ, klockan har jag redan Àgt för ett par mÄnader sedanDagens bygge och Frogman
Den dÀr har jag ocksÄ varit sugen pÄ att köpa! Legobilen alltsÄ, klockan har jag redan Àgt för ett par mÄnader sedan
Kanske dags för en separat LEGO-trÄd under Lifestyle?Har köpt pÄ mig ett par, skulle vilja ha Nissan GT med sen Àr jag nog klar. Har redan Audi quatro, F8, 911 och Senna. Den sista rÀtt trist mot de andra sÄ den lÀr hamna i en byrÄ eller hos barnen
Finns ju fler Àldre roliga varianter men dÄ börjar nog sambon tröttna, har ingen mancave förvara dem i tyvÀrr
Kanske dags för en separat LEGO-trÄd under Lifestyle?
Kanske dags för en separat LEGO-trÄd under Lifestyle?
Det finns redan en Lego-trÄd dÀrÀlskar Lego, jag och min Àldsta dotter skulle lÀtt haft ett legorum om det fÄtt plats
Ser fram emot nÀr min grabb kan/vill bygga lego! Han Àr nu 11 mÄnader och skulle sÀtta i sig legobitarna som popcorn om han fick chansen. Det lilla monstret Àter allt han kommer över. Jag pluggar heimlich manöver och ryggdunk pÄ youtube löpande för att vara beredd, tidsfrÄga.Dagens bygge och Frogman
What, jag sökte för fullt igÄr. Kan du lÀnka?Det finns redan en Lego-trÄd dÀr
What, jag sökte för fullt igÄr. Kan du lÀnka?
Som en yxa i smalbenetIdag kom paket nummer 2. RĂ€ckte inte med en 5610 utan var tvungen att haffa en somrig rackare av @TibbeTabb oxĂ„. Ă terigen sĂ„ sitter den som en yxa i smalbenet. Ăr imponerad över gshocks so far. Nu dröjer det nĂ„gra dagar tills YTTERLIGARE en casio dimper ner i brevlĂ„dan. En helt ny vĂ€rld har öppnats upp med g shocks
NÀr man ser pÄ bilden sÄ ser den stor ut nu nÀr jag tÀnker efter men den sitter riktigt riktigt braSom en yxa i smalbenet
DÄ jÀklar sitter den bra