InsÄg efter OWGM hur smidig, lÀtt och framförallt skön pÄ armen den Àr jÀmfört med stjÀrnklockan texHar letat runt och kommit till samma insikt. Första minuset jag hittar med den faktiskt. I övrigt rÀtt fullÀndad tycker jag
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
VĂ€lkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete Àr nu den största uppdateringen av Klocksnack.se nÄgonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli Ànnu snabbare, mer lÀttanvÀnt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en trÄd pÄ diskussionsdelen för feedback och tekniska frÄgestÀllningar.
Tack för att ni Àr med och skapar Skandinaviens bÀsta klockforum!
/Hook & Leben
InsÄg efter OWGM hur smidig, lÀtt och framförallt skön pÄ armen den Àr jÀmfört med stjÀrnklockan texHar letat runt och kommit till samma insikt. Första minuset jag hittar med den faktiskt. I övrigt rÀtt fullÀndad tycker jag
Finns det andra gshocks med den funktionen?Har letat runt och kommit till samma insikt. Första minuset jag hittar med den faktiskt. I övrigt rÀtt fullÀndad tycker jag
Jag trodde det iafFinns det andra gshocks med den funktionen?
Det finns nÄgra modeller som har det.Finns det andra gshocks med den funktionen?
Jag trodde det iaf
Trodde flash alert var den funktionen.
Den finns pÄ min DW-5035, men har inte testat sÀtta larm pÄ den.
SpÀnnande, jag har missat den funktionen. Jag har tyvÀrr för dÄligt tillit till alarmet pÄ ex en f91 att jag inte anvÀnt dom pÄ mina gshocks, brukade aldrig höra alarmet pÄ den sÄ jag har inte vÄgat tillförlita mig pÄ mina nya klockors alarm.Det finns nÄgra modeller som har det.
G-7900 Àr vÀl en av dom.
Alla squares med den enklaste modulen 3229 har den funktionen.Finns det andra gshocks med den funktionen?
Klockan Àr cool, det Àr det som rÀknas.Va fan Àr klockan?
GRYMT fin, Àr beizel polerad och resten matt finish?Trevlig helg gott folk !
Tackar . Jajamen det stÀmmer . Trots att bezeln Àr blank tycker jag den gifter sig fint med det matta pÄ klockan.GRYMT fin, Àr beizel polerad och resten matt finish?
Tackar . Jajamen det stÀmmer . Trots att bezeln Àr blank tycker jag den gifter sig fint med det matta pÄ klockan.GRYMT fin, Àr beizel polerad och resten matt finish?
Det Àr de som Àr lite jobbigt med vita g-shocks. Man fÄr leva med det tyvÀrr.Hur mycket man Àn gnor blir det alltid lite skit kvar i hörnen, tyvÀrr Àr det mÄnga hörn pÄ den hÀr, men jag tycker om den ÀndÄ!
Patinan pÄ bezeln nÀr jag med stolthet men skiten pÄ glaset hade jag gÀrna sluppitDet Àr de som Àr lite jobbigt med vita g-shocks. Man fÄr leva med det tyvÀrr.
Haha ok, det Àr glaset du menar. HÄller med om att det Àr svÄrt att torka rent glaset pÄ Rangeman.Patinan pÄ bezeln nÀr jag med stolthet men skiten pÄ glaset hade jag gÀrna sluppit