• VĂ€lkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete Àr nu den största uppdateringen av Klocksnack.se nÄgonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli Ànnu snabbare, mer lÀttanvÀnt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en trÄd pÄ diskussionsdelen för feedback och tekniska frÄgestÀllningar.

Tack för att ni Àr med och skapar Skandinaviens bÀsta klockforum!

/Hook & Leben

🧾 Officiella G-ShocktrĂ„den

Finns det andra gshocks med den funktionen?
Jag trodde det iaf đŸ€”
Trodde flash alert var den funktionen.
Den finns pÄ min DW-5035, men har inte testat sÀtta larm pÄ den.

14925390-240A-4B39-B498-9F1A6202150F.jpeg

Jag trodde det iaf đŸ€”
Trodde flash alert var den funktionen.
Den finns pÄ min DW-5035, men har inte testat sÀtta larm pÄ den.

14925390-240A-4B39-B498-9F1A6202150F.jpeg

Det finns nÄgra modeller som har det.

G-7900 Ă€r vĂ€l en av dom. đŸ€”
SpÀnnande, jag har missat den funktionen. Jag har tyvÀrr för dÄligt tillit till alarmet pÄ ex en f91 att jag inte anvÀnt dom pÄ mina gshocks, brukade aldrig höra alarmet pÄ den sÄ jag har inte vÄgat tillförlita mig pÄ mina nya klockors alarm.

Jag vĂ€ntar fortfarande pĂ„ en gshock med solar och vibe alarm đŸ€”đŸ€”

Är jĂ€kligt nöjd med min square. Men jag fundera pĂ„ att byta den mot en med positiv display. NĂ„n som vill göra ett sĂ„dan byte?đŸ€” LĂ€nken Ă€r sĂ„ld och kör den pĂ„ gw5000 band som jag vill behĂ„lla. SĂ„ bara klocka mot klocka😊
IMG_20210401_164327.jpg

Det Àr kul att lÀsa alla inlÀgg om div klockor! Jag personligen Àr inte speciellt intresserad av de flesta, dÄ jag anser att de saknar de saker jag vill ha i klockan (tough solar, multiband 6, ABC funktioner och hyffsat pris). Sen att jag inte heller vill ha 10-100 klockor hemma.
Sitter ju pÄ en Mudmaster GWG-1000, Frogman GWF-D1000 och 2 M5610 (fast den ena kommer nog snart fÄ lÀmna).

Men uppskattar ÀndÄ allas entusiasm, roligt att ni Àr engagerade och positiva Àven om ni kanske inte uppskattar en del/vissa klockor!

Tillbaka
Topp