Cool - en sÄdan fÄr man försöka lÀgga vantarna pÄ!SÄg denna pÄ Instagram, cool!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
VĂ€lkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete Àr nu den största uppdateringen av Klocksnack.se nÄgonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli Ànnu snabbare, mer lÀttanvÀnt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en trÄd pÄ diskussionsdelen för feedback och tekniska frÄgestÀllningar.
Tack för att ni Àr med och skapar Skandinaviens bÀsta klockforum!
/Hook & Leben
Cool - en sÄdan fÄr man försöka lÀgga vantarna pÄ!SÄg denna pÄ Instagram, cool!
Javisst Àr den cool! Gillar bakgrundsbelysningen. 140dollarCool - en sÄdan fÄr man försöka lÀgga vantarna pÄ!
Cool. Men sÀkert US only pÄ denna ocksÄ.SÄg denna pÄ Instagram, cool!
Du menar 500 dollar pÄ eBay?Javisst Àr den cool! Gillar bakgrundsbelysningen. 140dollar
Japp verkar va sÄ tyvÀrrCool. Men sÀkert US only pÄ denna ocksÄ.
Japp, sÀ Àr det nog..Cool. Men sÀkert US only pÄ denna ocksÄ.
Mmm troligtvisDu menar 500 dollar pÄ eBay?
Cool box ocksÄJavisst Àr den cool! Gillar bakgrundsbelysningen. 140dollar
Haha ja typ! Handa Ă€r pĂ„ Ica online för att sen hĂ€mta varorna fĂ€rdigpackadeĂr det dĂ€r en drive in fast för matvaror?
Sa du 500 dollar? Jag tar 2!Du menar 500 dollar pÄ eBay?
Ping @Mikko LuiroSÀkert tvÄa (eller trea) pÄ bollen.
Visst var det frÄn en av dessa som en av forummedlemmarnas mrg hade "lÄnats"?
Den medlemmen har tagit en mÄnads semester frÄn forumet
Var det inte Mikko?Den medlemmen har tagit en mÄnads semester frÄn forumet
Var det inte Mikko?
Just detTudor frÄn Rob.E - Oli sÀljer klockor han inte kan leverera
Kollade mina konversationer och ser att jag -16 försökte fÄ till stÄnd en deal med nicket B-reitling som hade en aerospace ute. Den snubben var superdodgy och bekant med Oli som i sin tur mejlade mig en varning för att handla med B-reitling. Oli ville dÀrefter krÀnga pÄ mig en B50 night mission...klocksnack.se
Jag mÄste missat halva den dagen, hade inte sett att @Sonnyboy skulle detoxa.Den medlemmen har tagit en mÄnads semester frÄn forumet
Jaha det var nytt för migHaha ja typ! Handa Àr pÄ Ica online för att sen hÀmta varorna fÀrdigpackade
För mig brukar det vara motsatsen, om jag missar nÄgot pÄ Klocksnack sÄ Àr det för att jag inte jobbarJag mÄste missat halva den dagen, hade inte sett att @Sonnyboy skulle detoxa.
Vad gjorde jag den dagen?! Jobbade?! WTF
Haha, nÀr man snabbscrollar förbi och sen tvÀrstannar och tÀnker efter. Det var nÄt med typsnitten som kÀndes fel först av nÄt skÀl.IkvÀll Àr det köplÀge pÄ en muddie
Nix, inte min. Jag har ingen mrg lÀngre.
JÀvlar vad ditt band sticker ut! FÄr förvara grodan sÄ att bandet inte sticker ut sÄ mycket!
Ja, det Àr störigt som tusan. Ska börja förvara den sÄdÀr.JÀvlar vad ditt band sticker ut! FÄr förvara grodan sÄ att bandet inte sticker ut sÄ mycket!
Har du den sÄhÀr sÄ ligger bandet lÀngs med hela vÀgen
Annars kan du doppa bandet i uppkokat vatten och böja till det. Efter det kan du förvara den hur du villJa, det Àr störigt som tusan. Ska börja förvara den sÄdÀr.