• VĂ€lkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete Àr nu den största uppdateringen av Klocksnack.se nÄgonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli Ànnu snabbare, mer lÀttanvÀnt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en trÄd pÄ diskussionsdelen för feedback och tekniska frÄgestÀllningar.

Tack för att ni Àr med och skapar Skandinaviens bÀsta klockforum!

/Hook & Leben

🧾 Officiella G-ShocktrĂ„den

Bilagor

• 20210409_200319.jpg
    20210409_200319.jpg
    446.9 KB · Visningar: 22
Visst har du en 35th anniversary frog ocksÄ?
Hade den, Golden Tornado, men den fick vandra vidare till ............ @Daion

Den enda grodan som Àr limited som jag skulle kunna tÀnka mig Àr Resarch, men fÄr se om det blir den över huvudtaget. Golden Tornado var riktigt fet, men kÀndes tufft att anvÀnda en limited edition, vet jag motsÀger mig sjÀlv men sÄ Àr det

Jag Ă€r ute pĂ„ jakt! Bytet Ă€r en screwback med multiband och tough solar. Är det nĂ„gon som vill sĂ€lja/byta?

screwbacken frÄn internÀtet och gröningen min egen
18F2E2D0-DF01-4CCD-8B34-9560000CE472.jpeg
Om du Àr pÄ jakt efter en screwback med tough solar och multiband Àr det dÀr mig veterligen den enda modellen som finns. Alternativet blir att gÄ pÄ en av alla dessa helstÄlisar som finns. (finns ju Àven nÄgra med resin band).

Om du Àr pÄ jakt efter en screwback med tough solar och multiband Àr det dÀr mig veterligen den enda modellen som finns. Alternativet blir att gÄ pÄ en av alla dessa helstÄlisar som finns. (finns ju Àven nÄgra med resin band).
Tack för tipset. Hel och halvstÄlisar gÄr bort sÄ vi fÄr se vad jag kan hitta.

Jag hÄller pÄ och googlar runt och grottar ner mig pÄ shockbase och det finns en jubileumsmodell, 35Äringen, som har det. Den har negativ display, vilket iofs inte gör nÄtt, sÄ vi fÄr se vad som dyker upp pÄ horisonten.
Ja, alldeles rĂ€tt! Den helsvarta. Trodde ingen jubileum hade det. TyvĂ€rr Ă€r den bĂ„de svĂ„r att hitta och dyr numera. Men finns iaf minst en som brukar dyka upp hĂ€r i trĂ„den. â˜șïžđŸ‘

Ja snabbgooglingen visade ett pris lÄngt över det jag har lust att lÀgga...
Den har dessutom nĂ„gon typ av matt belĂ€ggning pĂ„ band/bezel som gör den till en smutsmagnet har jag hört. Inget jag upplevt i första hand dĂ„ jag misslyckades att köpa den sjĂ€lv nĂ€r den slĂ€pptes. 😆 Men det kan ju vara vĂ€rt att ha i Ă„tanke.

Den har dessutom nĂ„gon typ av matt belĂ€ggning pĂ„ band/bezel som gör den till en smutsmagnet har jag hört. Inget jag upplevt i första hand dĂ„ jag misslyckades att köpa den sjĂ€lv nĂ€r den slĂ€pptes. 😆 Men det kan ju vara vĂ€rt att ha i Ă„tanke.
Jag fÄr hÄlla ut och vÀnta pÄ att nÄtt dyker upp pÄ k&s. TyvÀrr Àr det dÀr med att vÀnta inte min starkaste sida...

Tillbaka
Topp