Börjar dagen med Muddie sÄ fÄr jag se vart de slutar .
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
VĂ€lkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete Àr nu den största uppdateringen av Klocksnack.se nÄgonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli Ànnu snabbare, mer lÀttanvÀnt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en trÄd pÄ diskussionsdelen för feedback och tekniska frÄgestÀllningar.
Tack för att ni Àr med och skapar Skandinaviens bÀsta klockforum!
/Hook & Leben
Enligt min HSB Frugis sÄ gÄ pÄ vit för att dom inte ska bli föt likaTÀnkte överraska sambon med en G men kan inte riktigt bestÀmma mig gÀllande fÀrgen mellan dessa tvÄ .
Hon har idag denna G nedan idag.
Hehe tack för input . PÄ ett sÀtt gillar jag att dom Àr lika i fÀrgerna men samtidigt kanske det kan va roligt med annan fÀrg .Enligt min HSB Frugis sÄ gÄ pÄ vit för att dom inte ska bli föt lika
Vad har du nu köpt för nÄtt till dig sjÀlv? För annars hade du inte behövt "överraska" fruganTÀnkte överraska sambon med en G men kan inte riktigt bestÀmma mig gÀllande fÀrgen mellan dessa tvÄ .
TÀnkte överraska sambon med en G men kan inte riktigt bestÀmma mig gÀllande fÀrgen mellan dessa tvÄ .
Haha inge mer nytt Àn de som kom under veckan , men sambon har inte ens mÀrkt av att det Àr nya klockor jag har pÄ handleden.Vad har du nu köpt för nÄtt till dig sjÀlv? För annars hade du inte behövt "överraska" frugan
Negativ display nej tack . Skulle hellre köpa denna isÄfall https://www.klockmagasinet.com/casio-g-shock-gmw-b5000gd-4erKöp den hÀr istÀllet
Bra val dÀr. Kööööp! HahaNegativ display nej tack . Skulle hellre köpa denna isÄfall https://www.klockmagasinet.com/casio-g-shock-gmw-b5000gd-4er
Haha den Àr lite för dyrBra val dÀr. Kööööp! Haha
SÀger killen som precis köpt en titanare till sig sjÀlv.Haha den Àr lite för dyr
Idag gÄr vi igenom 20kg LEGO frÄn min barndom. TvÀttas och sorteras.
Jag röstar pÄ den vita ocksÄ.TÀnkte överraska sambon med en G men kan inte riktigt bestÀmma mig gÀllande fÀrgen mellan dessa tvÄ .
Hahaha sambon har ju egna pengar och tjÀnar bÀttre Àn mig . Hon Àr dock snÄl-Ove jÀmfört med mig som slösar varje mÄnad .SÀger killen som precis köpt en titanare till sig sjÀlv.
Lutar mer och mer för den vita .Jag röstar pÄ den vita ocksÄ.
Ja tyvÀrr. Det blir att betala ockerpris pÄ Ebay om man vill ha den.Verkar vara US only tyvÀrr...
Limited Edition Watches Collection | G-SHOCK | CASIO
Browse G-SHOCK limited edition digital watches and collaborations with top brands and artists from around the world. Get these while they last!www.gshock.com
Den Àr riktigt fin! Bjud pÄ nÄgra handleds bilder!!
Bra pris dÀr! KöööööpOm nÄgon Àr sugen sÄ fick jag mejl om att denna finns i lager igen. Den verkar ju inte vara helt lÀtt att fÄ tag pÄ? Just nu Àr det 25% rabatt.
Casio G-Shock DW-5610DN-9ER Psychedelic Colours
Köp Casio G-Shock DW-5610DN-9ER Psychedelic Colours pÄ nÀtet för 1 097,00 Kr. Snabb och pÄlitlig leverans och 90 dagars öppet köp.www.klockmagasinet.com
Luftar du den ibland eller fÄr den stanna i lÄdan?
Luftar du den ibland eller fÄr den stanna i lÄdan?
Hade jag haft den dÀr sÄ hade jag köpt extra bezel och band sÄ jag hade kunnat slappna av men samtidigt kunnat anvÀnda den