Kallt och blÄsigt men skönt att fÄ komma ut lite.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
VĂ€lkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete Àr nu den största uppdateringen av Klocksnack.se nÄgonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli Ànnu snabbare, mer lÀttanvÀnt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en trÄd pÄ diskussionsdelen för feedback och tekniska frÄgestÀllningar.
Tack för att ni Àr med och skapar Skandinaviens bÀsta klockforum!
/Hook & Leben
Kepsar?Det dÀr gÄr snabbt: efter en omgÄng i diskmaskinen Àr plastleksaker och kepsar som nya!
Kepsar?
VÀrt att provaDenna var flera Är gammal, lagom svettig och flÀckig innan den Äkte in i diskmaskinen förra hösten:
NÄtt speciellt program? Antar att man inte vill ha för varmt?Denna var flera Är gammal, lagom svettig och flÀckig innan den Äkte in i diskmaskinen förra hösten:
NÄtt speciellt program? Antar att man inte vill ha för varmt?
Detta kan revolutionera min keps budget dvs mer pengar till klockbudgeten
Kanske nÄgon annan vet?@roosterman, Àr din camo kit specialgjord för AR? Jag testade sÀtt bezeln frÄn min guld stÄlis pÄ AR och det passar inte riktigt. KÀnns som AR Àr halv mm för stor för att kunna gÄ in i bezeln och jag vill inte tvinga in den....
Verkligen! Knep du den pÄ K&S, eller har du den sedan tidigare?Tycker denna Àr sjukt cool!
NÄtt speciellt program? Antar att man inte vill ha för varmt?
Detta kan revolutionera min keps budget dvs mer pengar till klockbudgeten
Jag kör 65-graders program för tallrikar och pannor/kastruller... inga konstigheter..
OcksÄ nyfiken. Mina kepsar fÄr en massa flÀckar kring pann-omrÄdet pg a solkrÀm som dÄ inte gÄr bort i tvÀttmaskinen.
Köpt pÄ K&S.Verkligen! Knep du den pÄ K&S, eller har du den sedan tidigare?
Jag handlade den fÀrdig men mig veterligen sÄ Àr det ett standard 5600-kit.@roosterman, Àr din camo kit specialgjord för AR? Jag testade sÀtt bezeln frÄn min guld stÄlis pÄ AR och det passar inte riktigt. KÀnns som AR Àr halv mm för stor för att kunna gÄ in i bezeln och jag vill inte tvinga in den....
Mudman Àr nice med! Men satan sÄ glad jag Àr i denna, borde köpt en för 10Är sedanNÀr Muddie önskar att han var en och kunde joina sina vÀnner .
Din Àr absolut nice . Haft en Camo tidigare men sugen pÄ nÄgon GWF-1000D framöver eller ja eventuellt om jag inte kommer pÄ andra tankar .Mudman Àr nice med! Men satan sÄ glad jag Àr i denna, borde köpt en för 10Är sedan
Jag kör 65-graders program för tallrikar och pannor/kastruller... inga konstigheter.
Tycker denna Àr sjukt cool!
Diskmedel?
Kommer bli ett jÀvla liv om frun rÄkar vara den som plockar ur maskinen dÄ jag kört en keps dÀr inne.SjÀlvklart!
Kommer bli ett jÀvla liv om frun rÄkar vara den som plockar ur maskinen dÄ jag kört en keps dÀr inne.
DÄ vet du vad du ska tvÀtta nÀsta gÄng hon Àr borta en stundKommer bli ett jÀvla liv om frun rÄkar vara den som plockar ur maskinen dÄ jag kört en keps dÀr inne.
DÄ vet du vad du ska tvÀtta nÀsta gÄng hon Àr borta en stund
Eller fĂ„r du , helt spontant, rĂ„ka ge henne en 500ing och sĂ€ga att "Ălskling, jag tycker du Ă€r vĂ€rd att ta en liten shoppingrunda för att du Ă€r sĂ„ go" och sen hoppas att den rĂ€cker till en lĂ„Ă„ng runda