Tror du inte att motfrÄgorna hade blivit : Och hur vet du hur den ska lukta du som inte ens vet hur den fungerar??Eller helt enkelt sÀga:
âĂlskling, diskmaskinen luktar illa, jag kör en omgĂ„ng med RENGĂRINGSTABLETTâ
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
VĂ€lkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete Àr nu den största uppdateringen av Klocksnack.se nÄgonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli Ànnu snabbare, mer lÀttanvÀnt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en trÄd pÄ diskussionsdelen för feedback och tekniska frÄgestÀllningar.
Tack för att ni Àr med och skapar Skandinaviens bÀsta klockforum!
/Hook & Leben
Tror du inte att motfrÄgorna hade blivit : Och hur vet du hur den ska lukta du som inte ens vet hur den fungerar??Eller helt enkelt sÀga:
âĂlskling, diskmaskinen luktar illa, jag kör en omgĂ„ng med RENGĂRINGSTABLETTâ
Kommer bli ett jÀvla liv om frun rÄkar vara den som plockar ur maskinen dÄ jag kört en keps dÀr inne.
Jo givetvis, men risken finns ju ÀndÄ att hon hör nÀr den piper och gÄr dit...AssÄ du ska nog köra kepsen separat inte tillsammans med flottiga tallrikar. ~
Jo en kvinna och 1st 500ing kommer ju rÀcka lÄngt!DÄ vet du vad du ska tvÀtta nÀsta gÄng hon Àr borta en stund
Eller fĂ„r du , helt spontant, rĂ„ka ge henne en 500ing och sĂ€ga att "Ălskling, jag tycker du Ă€r vĂ€rd att ta en liten shoppingrunda för att du Ă€r sĂ„ go" och sen hoppas att den rĂ€cker till en lĂ„Ă„ng runda
AssÄ du ska nog köra kepsen separat inte tillsammans med flottiga tallrikar. ~
Hmmm, ska detta vara ett OT-Àmne vid jymd-GTGn??Jo givetvis, men risken finns ju ÀndÄ att hon hör nÀr den piper och gÄr dit...
Japp, köpt hÀr pÄ forumetEnig med deg i det.
Denne er superfin. -Er det den som lÄg for salg her for noen dager siden ?
Synd det ikke er Ă„ oppdrive bezels til dem.
Vasket en strĂžken DW-5300 bezel for et par Ă„r siden. -Resultatet var at den smuldret istykker.
Hmmm, ska detta vara ett OT-Ă€mne vid jymd-GTGn??
Hur lurar man frugan att tvÀtta sin keps i diskmaskinen?
Hmmm, ska detta vara ett OT-Ă€mne vid jymd-GTGn??
Hur lurar man frugan att tvÀtta sin keps i diskmaskinen?
Jag handlade den fÀrdig men mig veterligen sÄ Àr det ett standard 5600-kit.
GMW-B5000 borde vara samma?
Jag pingar @Fujoor ,modmaster
Har inte hÀngt med riktigt men antar att ni snackar om AM delar till 5600or?Ok tack! DÄ fÄr vi se vad @Fujoor sÀger.
Tack för ett kanonsvar i vanlig ordningHar inte hÀngt med riktigt men antar att ni snackar om AM delar till 5600or?
GMW delarna passar bara gmw modellerna. Alla am delar som passar till 5600orna Àr alltsÄ helt annorlunda , dels för bandinfÀstningen men ocksÄ för bezel storleken.
Ett stort önskemÄl frÄn alla gshockare Àr ju att kunna sÀtta gummi bezel pÄ gmw modellerna. Det gÄr alltsÄ inte för att knapparna sitter annorlunda. Gmw bezels passar alltsÄ bara pÄ gmw modeller.
Lucalbert pÄ insta lyckades med konststycket att pressa ett porter glas pÄ en b5600 boett. Tydligen inte helt lÀtt och det involverade lite slipning hÀr och dÀr för att fÄ plats.
VarsÄgod.Tack för ett kanonsvar i vanlig ordning
@L&W var sugen pÄ att stoppa en GW-B5600ARmodul i ett GMW-B5000 guldchassi innan idag men vÄgade inte ta till hammarenVarsÄgod.
Tror sÀkert en och annan hemma pulare hÀr hade lyckats med en sÄn mod dock finns ju mÄnga hÀndiga hÀr
LÀgg den i diskmaskinen tillsammans med lite flötiga tallrikar sÄ ska det nog lösa sig@L&W var sugen pÄ att stoppa en GW-B5600ARmodul i ett GMW-B5000 guldchassi innan idag men vÄgade inte ta till hammaren
Fullt förstÄeligt förstÄs
NÀr man lyckas matcha klockan och ölen
Modulen skulle sÀkert passa.@L&W var sugen pÄ att stoppa en GW-B5600ARmodul i ett GMW-B5000 guldchassi innan idag men vÄgade inte ta till hammaren
Eller..... SÄ tar man fram verktygenLÀgg den i diskmaskinen tillsammans med lite flötiga tallrikar sÄ ska det nog lösa sig
Klockan Àr ok, men ölen Àr !NÀr man lyckas matcha klockan och ölen
Tack för svaret. DÄ vet jag det.Har inte hÀngt med riktigt men antar att ni snackar om AM delar till 5600or?
GMW delarna passar bara gmw modellerna. Alla am delar som passar till 5600orna Àr alltsÄ helt annorlunda , dels för bandinfÀstningen men ocksÄ för bezel storleken.
Ett stort önskemÄl frÄn alla gshockare Àr ju att kunna sÀtta gummi bezel pÄ gmw modellerna. Det gÄr alltsÄ inte för att knapparna sitter annorlunda. Gmw bezels passar alltsÄ bara pÄ gmw modeller.
Lucalbert pÄ insta lyckades med konststycket att pressa ett porter glas pÄ en b5600 boett. Tydligen inte helt lÀtt och det involverade lite slipning hÀr och dÀr för att fÄ plats.
Precis. Jag var för feg för det.@L&W var sugen pÄ att stoppa en GW-B5600ARmodul i ett GMW-B5000 guldchassi innan idag men vÄgade inte ta till hammaren
Jag Ă€r ute pĂ„ jakt! Bytet Ă€r en screwback med multiband och tough solar. Ăr det nĂ„gon som vill sĂ€lja/byta?
screwbacken frÄn internÀtet och gröningen min egen
Kom igen! Nu har jag vÀntat i mer Àn ett dygn och sju sidor i trÄden och det Àr fortfarande ingen som erbjudit sig att sÀlja sin GW-5000 till mig. Som jag sa Àr jag inte jÀttebÀst pÄ att vÀnta... Jag finns hÀr sÄ det Àr bara att höra av sig!
Ping @Nygren
AlltsĂ„ inte för att vara sĂ„n men jag har bĂ„da och dom Ă€r riktiga keepers. Man ska aldrig sĂ€ga aldrig men jag ser inte varför jag skulle slĂ€ppa nĂ„gon av dom? Fick jag bara vĂ€lja en G hade det i nulĂ€get blivit 5000, sjukt bra klocka. 5035 blir jag lika glad varje gĂ„ng jag ser. Gillade 5030 ocksĂ„, tycker fortfarande den Ă€r âcoolareâ Ă€n 5035 men blev inte fullt lika glad av den.E ocksĂ„ sugen pĂ„ gw5000
Eller har nÄn en dw5035 att sÀlja?
Klart du ska! Enligt mitt inlÀgg ovan ditt GW5000Man kanske skulle skaffa sig en G-Shock igen? Men vad?
Lite sugen pÄ en grÄ Casioak!Klart du ska! Enligt mitt inlÀgg ovan ditt GW5000