• VĂ€lkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete Àr nu den största uppdateringen av Klocksnack.se nÄgonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli Ànnu snabbare, mer lÀttanvÀnt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en trÄd pÄ diskussionsdelen för feedback och tekniska frÄgestÀllningar.

Tack för att ni Àr med och skapar Skandinaviens bÀsta klockforum!

/Hook & Leben

🧾 Officiella G-ShocktrĂ„den

DĂ„ vet du vad du ska tvĂ€tta nĂ€sta gĂ„ng hon Ă€r borta en stund 😉
Eller fĂ„r du , helt spontant, rĂ„ka ge henne en 500ing och sĂ€ga att "Älskling, jag tycker du Ă€r vĂ€rd att ta en liten shoppingrunda för att du Ă€r sĂ„ go" och sen hoppas att den rĂ€cker till en lĂ„Ă„ng runda😁
Jo en kvinna och 1st 500ing kommer ju rĂ€cka lĂ„ngt! đŸ€ŁđŸ€ŁđŸ€Ł
FÄr nog lÀgga pÄ nÄgon nolla pÄ det!

Jag handlade den fÀrdig men mig veterligen sÄ Àr det ett standard 5600-kit.
GMW-B5000 borde vara samma?
Jag pingar @Fujoor ,modmaster😃

Ok tack! DĂ„ fĂ„r vi se vad @Fujoor sĂ€ger. 🙂
Har inte hÀngt med riktigt men antar att ni snackar om AM delar till 5600or?

GMW delarna passar bara gmw modellerna. Alla am delar som passar till 5600orna Àr alltsÄ helt annorlunda , dels för bandinfÀstningen men ocksÄ för bezel storleken.

Ett stort önskemÄl frÄn alla gshockare Àr ju att kunna sÀtta gummi bezel pÄ gmw modellerna. Det gÄr alltsÄ inte för att knapparna sitter annorlunda. Gmw bezels passar alltsÄ bara pÄ gmw modeller.

Lucalbert pÄ insta lyckades med konststycket att pressa ett porter glas pÄ en b5600 boett. Tydligen inte helt lÀtt och det involverade lite slipning hÀr och dÀr för att fÄ plats.
251A51C5-A6C6-4F22-9C2A-266C96145A0D.png

GMW delarna passar bara gmw modellerna. Alla am delar som passar till 5600orna Àr alltsÄ helt annorlunda , dels för bandinfÀstningen men ocksÄ för bezel storleken.

Ett stort önskemÄl frÄn alla gshockare Àr ju att kunna sÀtta gummi bezel pÄ gmw modellerna. Det gÄr alltsÄ inte för att knapparna sitter annorlunda. Gmw bezels passar alltsÄ bara pÄ gmw modeller.

Lucalbert pÄ insta lyckades med konststycket att pressa ett porter glas pÄ en b5600 boett. Tydligen inte helt lÀtt och det involverade lite slipning hÀr och dÀr för att fÄ plats.
Tack för ett kanonsvar i vanlig ordning 😀 👍

Tack för svaret. DĂ„ vet jag det. 🙂
Provade ocksÄ att sÀtta resin bezel pÄ gwm men knapparna pÄ gwm Àr för stora och fÄr inte plats.

Jag Ă€r ute pĂ„ jakt! Bytet Ă€r en screwback med multiband och tough solar. Är det nĂ„gon som vill sĂ€lja/byta?

screwbacken frÄn internÀtet och gröningen min egen
18F2E2D0-DF01-4CCD-8B34-9560000CE472.jpeg
tempImagebWTlTv.png

Kom igen! Nu har jag vĂ€ntat i mer Ă€n ett dygn och sju sidor i trĂ„den och det Ă€r fortfarande ingen som erbjudit sig att sĂ€lja sin GW-5000 till mig. Som jag sa Ă€r jag inte jĂ€ttebĂ€st pĂ„ att vĂ€nta... Jag finns hĂ€r sĂ„ det Ă€r bara att höra av sig! 😉😀😉😀

Kom igen! Nu har jag vĂ€ntat i mer Ă€n ett dygn och sju sidor i trĂ„den och det Ă€r fortfarande ingen som erbjudit sig att sĂ€lja sin GW-5000 till mig. Som jag sa Ă€r jag inte jĂ€ttebĂ€st pĂ„ att vĂ€nta... Jag finns hĂ€r sĂ„ det Ă€r bara att höra av sig! 😉😀😉😀

E ocksĂ„ sugen pĂ„ gw5000😂
Eller har nĂ„n en dw5035 att sĂ€lja? 😉😁

E ocksĂ„ sugen pĂ„ gw5000😂
Eller har nĂ„n en dw5035 att sĂ€lja? 😉😁
AlltsĂ„ inte för att vara sĂ„n men jag har bĂ„da och dom Ă€r riktiga keepers. Man ska aldrig sĂ€ga aldrig men jag ser inte varför jag skulle slĂ€ppa nĂ„gon av dom? Fick jag bara vĂ€lja en G hade det i nulĂ€get blivit 5000, sjukt bra klocka. 5035 blir jag lika glad varje gĂ„ng jag ser. Gillade 5030 ocksĂ„, tycker fortfarande den Ă€r ”coolare” Ă€n 5035 men blev inte fullt lika glad av den.
HĂ€mtar ut en för mig ny G i morgon sĂ„ dĂ„ kanske jag tĂ€nker om😉

Tillbaka
Topp