Lite sugen pÄ en grÄ Casioak!
Den Àr trevlig, mycket trevlig
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
VĂ€lkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete Àr nu den största uppdateringen av Klocksnack.se nÄgonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli Ànnu snabbare, mer lÀttanvÀnt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en trÄd pÄ diskussionsdelen för feedback och tekniska frÄgestÀllningar.
Tack för att ni Àr med och skapar Skandinaviens bÀsta klockforum!
/Hook & Leben
Lite sugen pÄ en grÄ Casioak!
Hahahahaha!
Det stÀmmer, jag klippte mig sÄdÀr i början av 90-talet och har kört sÄ sen dess.
StÀmmer!Det stÀmmer, jag klippte mig sÄdÀr i början av 90-talet och har kört sÄ sen dess.
@Staafen har nyligen fixat tÀnderna, dÀrav det stela leendet, de sÄg ut som nÄn kastat in gaddarna i kÀften pÄ han innan, sÄ han har inte visad tandraden sen, -97.
True story!
La in en edit, för sÀkerhets skullStÀmmer!
+1 pÄ den.@Staafen Casioaken Àr vÀldigt trevlig, vill du prova en square igen, men en annorlunda mot de DW-modellerna du hade tidigare, rekommenderar jag nÄgon av GW-B5600-modellerna. DÄ helst med kombilÀnken. Den Àr enormt skön att bÀra
Den sÄg bra ut! Vad ligger en sÄn pÄ beg?@Staafen Casioaken Àr vÀldigt trevlig, vill du prova en square igen, men en annorlunda mot de DW-modellerna du hade tidigare, rekommenderar jag nÄgon av GW-B5600-modellerna. DÄ helst med kombilÀnken. Den Àr enormt skön att bÀra
Beror nog lite pÄ vilken modell du springer pÄ, men frÄn 900-1200 skulle jag sÀga. Just denna kan du köpa ny, med kombilÀnk frÄn Klockmagasinet för 1498kr. Kanonpris om du frÄgar mig, dÄ bara lÀnken gÄr pÄ en 1000-lapp löst.Den sÄg bra ut! Vad ligger en sÄn pÄ beg?
HÀr kan man snacka SQUARE! Sjukt cool!NÀr man lyckas matcha klockan och ölen
Ja underskattad modell, det ligger en svart pÄ K&S (eller lÄg iförrgÄr iaf, har inte kikat sen dess).HÀr kan man snacka SQUARE! Sjukt cool!
Ser du den pÄ horizonten? Jag har inte kollat WUS pÄ ett par dagar... nÄgra nyheter?
Ligger en Gameboyoak pÄ K&S as we writeLite sugen pÄ en grÄ Casioak!
Ser du den pÄ horizonten? Jag har inte kollat WUS pÄ ett par dagar... nÄgra nyheter?
Oooops... Nu hÀnde det en grej igen
Det Àr fasen snart dags att sÀtta kodlÄs pÄ köpknapparna
Va coolt? Hittar den inte!Ligger en Gameboyoak pÄ K&S as we write
Thread 'Casio G-SHOCK - Gulfman & Casioak' https://klocksnack.se/threads/casio-g-shock-gulfman-casioak.147819/Va coolt? Hittar den inte!
Tack! Jag har ingen koll men Àr det runt detta pris de ligger pÄ?Thread 'Casio G-SHOCK - Gulfman & Casioak' https://klocksnack.se/threads/casio-g-shock-gulfman-casioak.147819/
StÀmmer bra.Tack! Jag har ingen koll men Àr det runt detta pris de ligger pÄ?
Ja du @Staafen, du lÀrde dig i OWG-trÄden vad vi sÀger hÀr i G-shocktrÄden...Tack! Jag har ingen koll men Àr det runt detta pris de ligger pÄ?
Köpte senast igÄr men ingen G-Shock! En riktig 90-talssköning!Ja du @Staafen, du lÀrde dig i OWG-trÄden vad vi sÀger hÀr i G-shocktrÄden...
KĂĂĂĂĂĂĂĂĂĂĂĂP
Oooops... Nu hÀnde det en grej igen
Det Àr fasen snart dags att sÀtta kodlÄs pÄ köpknapparna
Haha har du bestÀllt den pÄ ebay redan?
CASIO Watch G-SHOCK Black and Green Series Bluetooth GW-B5600MG-1JF Men's Black | eBay
Find many great new & used options and get the best deals for CASIO Watch G-SHOCK Black and Green Series Bluetooth GW-B5600MG-1JF Men's Black at the best online prices at eBay! Free shipping for many products!www.ebay.com
Friskt pyntat, hÀlften vunnet
Jeg fÄr min levert pÄ mandag. $454 inkl. DHL Express fra https://www.sakurawatches.com/casio-g-shock-awm-500d-1ajfJag vet att det diskuterades lÀngre bak i trÄden för nÄgra dagar sedan (veckor?) men den nya stÄl-varianten av G-shocks första analoga klocka AWM-500, den Àr bara för cool. Den föll mig först inte i smaken, inte alls. Jag tyckte att visarna var ohyggligt fula men nu stör jag mig inte alls pÄ dem. Det Àr ingen som har en / har testat en? Det finns bra recensioner pÄ tuben, Àven denna lilla mini-dokumentÀr frÄn Casio sjÀlva.
Vad sÀger ni om den fula ankungen?
Bra recension: