• VĂ€lkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete Àr nu den största uppdateringen av Klocksnack.se nÄgonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli Ànnu snabbare, mer lÀttanvÀnt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en trÄd pÄ diskussionsdelen för feedback och tekniska frÄgestÀllningar.

Tack för att ni Àr med och skapar Skandinaviens bÀsta klockforum!

/Hook & Leben

🧾 Officiella G-ShocktrĂ„den

God morgon trÄden! Grötfrukost till barnen pÄ g.
48AB4981-A12E-468C-899B-94BD49097D43.jpeg

En rolig grej med min GW-M5610:
Synkroniseringen fungerar endast nĂ€r jag bĂ€r den under natten. Om den ligger i fönstret eller liknande funkar det ej utan endast nĂ€r den sitter pĂ„ handleden haha... nĂ„gon som fĂ„r samma fenomen att du fungerar som antenn? Gissar pĂ„ att det Ă€r samma sak som att om du hĂ„ller fjĂ€rrkontrollen till bilen mot halsen och gapar sĂ„ rĂ€cker signalen lĂ€ngre till bilen đŸ€”đŸ€©

20210411_202945.jpg
För mig Àr det samma. Men dÀremot sÄ syncar mina mer ofta om dom fÄr ligga med displayen nerÄt och ha bandet och baklocket uppÄt. Det verkar ge större chans till sync

Ligger en 9110 pÄ K&S .
Kanske inte det bÀstaste priset , men iaf , Dom Àr rÀtt ovanliga vad jag förstÄtt.
Vi Ă€r ett par stycken i trĂ„den som har iofs. 😁

Ligger en 9110 pÄ K&S .
Kanske inte det bÀstaste priset , men iaf , Dom Àr rÀtt ovanliga vad jag förstÄtt.
Vi Ă€r ett par stycken i trĂ„den som har iofs. 😁

SĂ„g den 😃 Ă€r lite nyfiken pĂ„ den.
Va bör bÀstaste priset ligga pÄ?

NÀr jag funderade lite till (mÄndagsförvirrad) sÄ undrar jag om den gÄr att hitta sÄ mycket billigare egentligen.
Är nog import som gĂ€ller om man vill ha tag i en nyare och i det skicket . Och dĂ„ Ă€r man ju snabbt uppe i dom pengarna iaf :)
Men visst , hade den vart nÄgra hundringar billigare hade det ju vart Ànnu mer prisvÀrt.
Grymt trevlig klocka oavsett!👍

Njae. Har aldrig fÄtt tull frÄn Japan...
Den tiden du ser den 15:e Àr nÀr den ska levereras hem till mig.
Ok, Àr tull och moms inrÀknat i priset? SÄ har det varit med nÄgra av mina bestÀllningar frÄn USA och dÄ gÄr det fortare. Oavsett sÄ kommer du att fÄ betala tull och moms pÄ varor frÄn Japan. Min DHL leverans frÄn Japan hade ocksÄ en kortare estimerad leveranstid men sedan fastnade den i tullen.
Men jag hoppas att du fĂ„r din tid! 🙂
Screenshot_20210412-121430.jpg

NÀr jag funderade lite till (mÄndagsförvirrad) sÄ undrar jag om den gÄr att hitta sÄ mycket billigare egentligen.
Är nog import som gĂ€ller om man vill ha tag i en nyare och i det skicket . Och dĂ„ Ă€r man ju snabbt uppe i dom pengarna iaf :)
Men visst , hade den vart nÄgra hundringar billigare hade det ju vart Ànnu mer prisvÀrt.
Kollar man ny frÄn Japan via shopping Japan sÄ kostar den mer, typ 500, men sen tillkommer vÀl till och moms!

Ja precis till moms osv.
sen vĂ€ntetid 😃

Tillbaka
Topp