• VĂ€lkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete Àr nu den största uppdateringen av Klocksnack.se nÄgonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli Ànnu snabbare, mer lÀttanvÀnt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en trÄd pÄ diskussionsdelen för feedback och tekniska frÄgestÀllningar.

Tack för att ni Àr med och skapar Skandinaviens bÀsta klockforum!

/Hook & Leben

🧾 Officiella G-ShocktrĂ„den

Muddie Mudman fĂ„r lite armtid😃
IMG_20210411_152115.jpg
IMG_20210411_152120.jpg

HÀmtade ut den hÀr idag. Supernöjd! Var lite orolig över den negativa displayen men den Àr riktigt bra. Mycket bÀttre Àn pÄ en 5610 jag hade tidigare, eller inbillar jag mig?
D8CA2998-A9E8-4169-9D5E-69401048B312.jpeg
3E6BD422-B113-44E0-AC8F-246E2039D5EE.jpeg
Jag tror inte du inbillar mig, jag har GW-M5610 med negativ display och Ă€ven om jag inte har nĂ„got problem med att se tiden pĂ„ den, sĂ„ Ă€r mina GW-B5600 med negativ, snĂ€ppet bĂ€ttre (mer lĂ€ttlĂ€st). Jag tror stĂ„lisarna och GW-B5600 Ă€r jĂ€mförbara. 👍

Har smugit omkring lite i den hÀr trÄden ett tag. StÀmningen Àr ju vÀldigt mysig hÀr mÄste jag sÀga!

Dessutom har jag blivit sjukt sugen pĂ„ en svart stĂ„lis. Finns den inte att köpa ny lĂ€ngre đŸ€”
Billigare hÀr:

HÀmtade ut den hÀr idag. Supernöjd! Var lite orolig över den negativa displayen men den Àr riktigt bra. Mycket bÀttre Àn pÄ en 5610 jag hade tidigare, eller inbillar jag mig?
D8CA2998-A9E8-4169-9D5E-69401048B312.jpeg
3E6BD422-B113-44E0-AC8F-246E2039D5EE.jpeg
Du inbillar dig inte. De "nya" (nĂ„ja...) stĂ„lisarna har en förbĂ€ttrad display. LĂ€sbarheten Ă€r rĂ€tt ok pĂ„ dem. Hade en sjĂ€lv tidigare men den försvann i den eviga rotationen, ha ha! Med det sagt sĂ„ Ă€r Ă€ndĂ„ en positiv display mer lĂ€ttlĂ€st men den svarta anses av mĂ„nga som coolare. Gubbe som jag Ă€r sĂ„ Ă€r jag fĂ€rdig med negativa displayer. They're a young man's game! 😂

Billigare hÀr:
Perfekt, Ă€nnu billigare ju 😁

Haha ja, har fĂ„tt begĂ€r Ă„t höger och vĂ€nster. Kikade lite pĂ„ titanaren först men jag tycker svarta Ă€r sĂ„ sjukt hĂ„rd! Och sen sĂ„klart en massa andra modeller tex casioak sĂ„klart 😬

Tack för lĂ€nkarna 😁

Billigare hÀr:
Mums! Ska lÀsa pÄ lite om hemsidan. NÄgon som har nÄgon erfarenhet av dem?

NÄgra kanske redan sett det men Kid Cudi, som jag ju som bekant Àr svag för, var gÀstartist hos SNL i helgen. Gissa vad han bar pÄ handleden!? Ni gissade rÀtt. Min (eller PostNords GDs kanske) Limited 6900

Detta gjorde att suget ökade ytterligare en aning. Och det har faktiskt börjat röra pÄ sig. Jag har fÄtt en uppmaning att upprÀtta införseldokument. SÄ nu vÀntar jag pÄ Tullverket, verkar vara en klassisk passaround bland generaldirektörer som pÄgÄr. Helt sjukt det hÀr men förhoppningsvis ska det inte dröja allt för mÄnga veckor nu. Peppar peppar sÀger den obotliga optimisten.

Screenshot_20210411-182431.png

Screenshot_20210411-182556.png

Om nÄgon undrar kring valet av Cudis outfit i övrigt sÄ kan man lÀsa mer hÀr https://www.menshealth.com/entertainment/a36087008/kid-cudi-snl-dress-celebrity-fan-reactions/ om man vill. Kort sagt en hyllning till Cobain och lite awareness raising av psykisk ohÀlsa.

LÀgger ocksÄ med en lÀnk till sjÀlva upptrÀdandet om nÄgon Àr nyfiken:

Med VÄLDIGT kort varsel sĂ„ tĂ€nkte vi prova att köra ett kortare ZOOM-möte i trĂ„den vid kl 20.00 hĂ€r ikvĂ€ll.
Dom som kÀnner för att hoppa in och i alla fall sÀga hej Àr vÀlkomna.
Vi fĂ„r kalla det uppstartsmöte eller nĂ„t sĂ„nt 😁

HÀr kommer anslutningslÀnken:
https://zoom.us/j/96118122608?pwd=a0RWODNLcTFnS2dRWmZFZ1BUd3JxUT09
Hade varit superkul att vara med men det krockar med lĂ€ggning av barnen osv. 😞

Hade varit superkul att vara med men det krockar med lĂ€ggning av barnen osv. 😞
SlÀngde ihop detta med vÀldigt kort framförhÄllning tyvÀrr.
Det blir lite test ikvĂ€ll, och om intresse finns sĂ„ försöker vi hitta bĂ€ttre dag/tid till nĂ€sta gĂ„ng 🙂
OCH med bĂ€ttre framförhĂ„llning 😁

Senast Àndrad:
Med VÄLDIGT kort varsel sĂ„ tĂ€nkte vi prova att köra ett kortare ZOOM-möte i trĂ„den vid kl 20.00 hĂ€r ikvĂ€ll.
Dom som kÀnner för att hoppa in och i alla fall sÀga hej Àr vÀlkomna.
Vi fĂ„r kalla det uppstartsmöte eller nĂ„t sĂ„nt 😁

HÀr kommer anslutningslÀnken:
https://zoom.us/j/96118122608?pwd=a0RWODNLcTFnS2dRWmZFZ1BUd3JxUT09
Jag provar ansluta, hoppas vi blir nÄgra stycken.
Det Àr okej utan video nu i början tycker jag :)

Tillbaka
Topp