Muddie Mudman fÄr lite armtid
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
VĂ€lkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete Àr nu den största uppdateringen av Klocksnack.se nÄgonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli Ànnu snabbare, mer lÀttanvÀnt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en trÄd pÄ diskussionsdelen för feedback och tekniska frÄgestÀllningar.
Tack för att ni Àr med och skapar Skandinaviens bÀsta klockforum!
/Hook & Leben
Inbillning .HÀmtade ut den hÀr idag. Supernöjd! Var lite orolig över den negativa displayen men den Àr riktigt bra. Mycket bÀttre Àn pÄ en 5610 jag hade tidigare, eller inbillar jag mig?
Jag tror inte du inbillar mig, jag har GW-M5610 med negativ display och Àven om jag inte har nÄgot problem med att se tiden pÄ den, sÄ Àr mina GW-B5600 med negativ, snÀppet bÀttre (mer lÀttlÀst). Jag tror stÄlisarna och GW-B5600 Àr jÀmförbara.HÀmtade ut den hÀr idag. Supernöjd! Var lite orolig över den negativa displayen men den Àr riktigt bra. Mycket bÀttre Àn pÄ en 5610 jag hade tidigare, eller inbillar jag mig?
Har smugit omkring lite i den hÀr trÄden ett tag. StÀmningen Àr ju vÀldigt mysig hÀr mÄste jag sÀga!
Dessutom har jag blivit sjukt sugen pÄ en svart stÄlis. Finns den inte att köpa ny lÀngre
Billigare hÀr:@O-scar
BÀsta trÄden ju
Och kanske i slutÀndan den dyraste
Det finns nya att köpa , följande verkar billigast för tillfÀllet :
Med bluetooth 4 och begrÀnsad upplaga, sÄ Àr det en klocka att sukta efter - Casio G-Shock Legend of Steel Limited Edition (500 pieces worldwide) GMW-B5000GDLTD-1ER (klockgiganten.se)
Eller hÀr:
Casio G-Shock Legend of Steel Limited Edition (500 pieces worldwide) GMW-B5000GDLTD-1ER (watchia.com)
Priset Àr vÀrt att notera - ibland Àr den nere under 3800 kr ny.@O-scar
BÀsta trÄden ju
Med bluetooth 4 och begrÀnsad upplaga, sÄ Àr det en klocka att sukta efter - Casio G-Shock Legend of Steel Limited Edition (500 pieces worldwide) GMW-B5000GDLTD-1ER (klockgiganten.se)
Eller hÀr:
Casio G-Shock Legend of Steel Limited Edition (500 pieces worldwide) GMW-B5000GDLTD-1ER (watchia.com)
Du inbillar dig inte. De "nya" (nÄja...) stÄlisarna har en förbÀttrad display. LÀsbarheten Àr rÀtt ok pÄ dem. Hade en sjÀlv tidigare men den försvann i den eviga rotationen, ha ha! Med det sagt sÄ Àr ÀndÄ en positiv display mer lÀttlÀst men den svarta anses av mÄnga som coolare. Gubbe som jag Àr sÄ Àr jag fÀrdig med negativa displayer. They're a young man's game!HÀmtade ut den hÀr idag. Supernöjd! Var lite orolig över den negativa displayen men den Àr riktigt bra. Mycket bÀttre Àn pÄ en 5610 jag hade tidigare, eller inbillar jag mig?
Perfekt, Ànnu billigare juBilligare hÀr:
Casio G-Shock Legend of Steel Limited Edition (500 pieces worldwide) GMW-B5000GDLTD-1ER
Auktoriserad ÄterförsÀljareVi Àr auktoriserad ÄterförsÀljare av det hÀr mÀrket. Det betyder mycket för dig som konsument: en garanti om att klockan Àr Àkta, samt officiell service och rikstÀckande garanti. Bluetooth 4.0-förbindelseVia Bluetooth kan du slawww.klockor.com
Den dÀr fÀrgkombinationen Àr riktigt bra!Muddie Mudman fÄr lite armtid
Haha ja, har fÄtt begÀr Ät höger och vÀnster. Kikade lite pÄ titanaren först men jag tycker svarta Àr sÄ sjukt hÄrd! Och sen sÄklart en massa andra modeller tex casioak sÄklart@O-scar
BÀsta trÄden ju
Eller hÀr:
Mums! Ska lÀsa pÄ lite om hemsidan. NÄgon som har nÄgon erfarenhet av dem?Billigare hÀr:
Casio G-Shock Legend of Steel Limited Edition (500 pieces worldwide) GMW-B5000GDLTD-1ER
Auktoriserad ÄterförsÀljareVi Àr auktoriserad ÄterförsÀljare av det hÀr mÀrket. Det betyder mycket för dig som konsument: en garanti om att klockan Àr Àkta, samt officiell service och rikstÀckande garanti. Bluetooth 4.0-förbindelseVia Bluetooth kan du slawww.klockor.com
Har köpt tvÄ ggr senaste mÄnaderna, senast förra veckan. Klarnafaktura och inga problem.Mums! Ska lÀsa pÄ lite om hemsidan. NÄgon som har nÄgon erfarenhet av dem?
DÀr jag köpte min oxÄ Inga problems och snabb leveransMums! Ska lÀsa pÄ lite om hemsidan. NÄgon som har nÄgon erfarenhet av dem?
Den ska finnas till Riseman oxÄ. G/GW-9200. Heter ER i modellnamnDen dÀr fÀrgkombinationen Àr riktigt bra!
SÄg du om den fanns för andra modeller?
Okej tack. Hade velat se pÄ en square eller 6900. Dom tvÄ fÀrgerna Àr riktig bra ihopDen ska finnas till Riseman oxÄ. G/GW-9200. Heter ER i modellnamn
Har köpt tvÄ ggr senaste mÄnaderna, senast förra veckan. Klarnafaktura och inga problem.
Tusen tack! BestÀlldeDÀr jag köpte min oxÄ Inga problems och snabb leverans
HÀrligt! Vi behöver inte ens sÀga köööpTusen tack! BestÀllde
Haha nej, det kanske gick oroande lÀttHÀrligt! Vi behöver inte ens sÀga köööp
HÀrligt! Vi behöver inte ens sÀga köööp
Striiiiike one!Haha nej, det kanske gick oroande lÀtt
BÀttre Àn AR i alla fall.LÀsbarhet etta
Hade varit superkul att vara med men det krockar med lĂ€ggning av barnen osv.Med VĂLDIGT kort varsel sĂ„ tĂ€nkte vi prova att köra ett kortare ZOOM-möte i trĂ„den vid kl 20.00 hĂ€r ikvĂ€ll.
Dom som kÀnner för att hoppa in och i alla fall sÀga hej Àr vÀlkomna.
Vi fÄr kalla det uppstartsmöte eller nÄt sÄnt
HÀr kommer anslutningslÀnken:
https://zoom.us/j/96118122608?pwd=a0RWODNLcTFnS2dRWmZFZ1BUd3JxUT09
SlÀngde ihop detta med vÀldigt kort framförhÄllning tyvÀrr.Hade varit superkul att vara med men det krockar med lÀggning av barnen osv.
Jag provar ansluta, hoppas vi blir nĂ„gra stycken.Med VĂLDIGT kort varsel sĂ„ tĂ€nkte vi prova att köra ett kortare ZOOM-möte i trĂ„den vid kl 20.00 hĂ€r ikvĂ€ll.
Dom som kÀnner för att hoppa in och i alla fall sÀga hej Àr vÀlkomna.
Vi fÄr kalla det uppstartsmöte eller nÄt sÄnt
HÀr kommer anslutningslÀnken:
https://zoom.us/j/96118122608?pwd=a0RWODNLcTFnS2dRWmZFZ1BUd3JxUT09