Jag har dragit igÄng mötet, hoppas det gÄr att anslutaJag provar ansluta, hoppas vi blir nÄgra stycken.
Det Àr okej utan video nu i början tycker jag
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
VĂ€lkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete Àr nu den största uppdateringen av Klocksnack.se nÄgonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli Ànnu snabbare, mer lÀttanvÀnt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en trÄd pÄ diskussionsdelen för feedback och tekniska frÄgestÀllningar.
Tack för att ni Àr med och skapar Skandinaviens bÀsta klockforum!
/Hook & Leben
Jag har dragit igÄng mötet, hoppas det gÄr att anslutaJag provar ansluta, hoppas vi blir nÄgra stycken.
Det Àr okej utan video nu i början tycker jag
Ăr det via ZOOM som tanken Ă€r att dessa möten ska hĂ„llas framöver ?Med VĂLDIGT kort varsel sĂ„ tĂ€nkte vi prova att köra ett kortare ZOOM-möte i trĂ„den vid kl 20.00 hĂ€r ikvĂ€ll.
Dom som kÀnner för att hoppa in och i alla fall sÀga hej Àr vÀlkomna.
Vi fÄr kalla det uppstartsmöte eller nÄt sÄnt
HÀr kommer anslutningslÀnken:
https://zoom.us/j/96118122608?pwd=a0RWODNLcTFnS2dRWmZFZ1BUd3JxUT09
Det vet vi inte, men ikvĂ€ll fick det bli sĂ„ , kanske blir Teams , Oavsett sĂ„ fĂ„r det bli pĂ„ ett program som funkar oavsett vilket operativ man kör medĂr det via ZOOM som tanken Ă€r att dessa möten ska hĂ„llas framöver ?
Kom in! Gratis app, kom och surra lite!Ăr det via ZOOM som tanken Ă€r att dessa möten ska hĂ„llas framöver ?
Kom in och hĂ€ng, vi sitter hĂ€r en stund!Med VĂLDIGT kort varsel sĂ„ tĂ€nkte vi prova att köra ett kortare ZOOM-möte i trĂ„den vid kl 20.00 hĂ€r ikvĂ€ll.
Dom som kÀnner för att hoppa in och i alla fall sÀga hej Àr vÀlkomna.
Vi fÄr kalla det uppstartsmöte eller nÄt sÄnt
HÀr kommer anslutningslÀnken:
https://zoom.us/j/96118122608?pwd=a0RWODNLcTFnS2dRWmZFZ1BUd3JxUT09
Kom bara, Ryssen Àr inte med!Okej fÄr ta och ladda hem ZOOM, har de flesta förutom den haha . @Aros kÀnns lite smÄtt farlig .
Go for it, vi mÄste testa att bli fler samtidigtOkej fÄr ta och ladda hem ZOOM, har de flesta förutom den haha . @Aros kÀnns lite smÄtt farlig .
Jag har precis samma grej med min Rangeman. Den synkar bara nÀr jag bÀr den över natten.En rolig grej med min GW-M5610:
Synkroniseringen fungerar endast nÀr jag bÀr den under natten. Om den ligger i fönstret eller liknande funkar det ej utan endast nÀr den sitter pÄ handleden haha... nÄgon som fÄr samma fenomen att du fungerar som antenn? Gissar pÄ att det Àr samma sak som att om du hÄller fjÀrrkontrollen till bilen mot halsen och gapar sÄ rÀcker signalen lÀngre till bilen
Go for it, vi mÄste testa att bli fler samtidigt
I wish det var möjligt men dottern slaggar .
FörstÄr, hoppas du kan nÀsta gÄng.I wish det var möjligt men dottern slaggar .
Bara jag fÄr lite lite mer framförhÄllning Àr det givet , men gillar det spontana ocksÄ dock svÄrare med det nu i livet .FörstÄr, hoppas du kan nÀsta gÄng.
Gillar retro looken pÄ denna. Har bestÀllt en likadan och hoppas att den kommer nÀsta vecka.KvÀllens sÀllskap
Jag gillar ocksÄ utseendet pÄ den. Försöker intala mig om att jag inte behöver den. Har redan för mÄnga klockor redan.Gillar retro looken pÄ denna. Har bestÀllt en likadan och hoppas att den kommer nÀsta vecka.
Haha det Àr svÄrt att lÄta bli. Har inte alls tÀnkt att skaffa mÄnga squares men det blir sÄ i alla fall. Har 2st pÄ vÀg in, den 5600 och en annan som Àr riktig intressant.Jag gillar ocksÄ utseendet pÄ den. Försöker intala mig om att jag inte behöver den. Har redan för mÄnga klockor redan.
Tror dock att nÄgon gÄng kommer jag att införskaffa mig en sÄn i alla fall.
à terkommer med en enklare "undersökning" inom kort pÄ passande dagar och tiderBara jag fÄr lite lite mer framförhÄllning Àr det givet , men gillar det spontana ocksÄ dock svÄrare med det nu i livet .
Hahahaha det Àr ju aldrig svÄrt att spontant köpa en ny klocka eller............Bara jag fÄr lite lite mer framförhÄllning Àr det givet , men gillar det spontana ocksÄ dock svÄrare med det nu i livet .
Detsamma!à terkommer med en enklare "undersökning" inom kort pÄ passande dagar och tider
HĂ„ll utkik
Gott snack innan @Aros
Haha det Àr ju typ bara ett knappklick och sen kan jag vara tyst under shoppingrundan pÄ nÀtet .Hahahaha det Àr ju aldrig svÄrt att spontant köpa en ny klocka eller............
Du pratade om spontaniteten............. Eller??Haha det Àr ju typ bara ett knappklick och sen kan jag vara tyst under shoppingrundan pÄ nÀtet .
Du pratade om spontaniteten............. Eller??
Du Àr bara tyst för annars sÄ kan frugan fÄ nys pÄ vad du hÄller pÄ med (typ fyller garaget med G-Shocks)
Ja den har verkligen det dÀr klassiska utseendet. Mycket klocka för pengenGillar retro looken pÄ denna. Har bestÀllt en likadan och hoppas att den kommer nÀsta vecka.
Kul!! Paketöppning idag Du fÄr bjuda pÄ massa bilder och en recension sen!Jeg fÄr min levert pÄ mandag. $454 inkl. DHL Express fra https://www.sakurawatches.com/casio-g-shock-awm-500d-1ajf