• VĂ€lkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete Àr nu den största uppdateringen av Klocksnack.se nÄgonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli Ànnu snabbare, mer lÀttanvÀnt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en trÄd pÄ diskussionsdelen för feedback och tekniska frÄgestÀllningar.

Tack för att ni Àr med och skapar Skandinaviens bÀsta klockforum!

/Hook & Leben

🧾 Officiella G-ShocktrĂ„den

Nattarbete sÄ fÄr Burton hÄlla en sÀllskap.

Bilagor

• 16185214100774890076961924247804.jpg
    16185214100774890076961924247804.jpg
    246.6 KB · Visningar: 18
PS reglerar det sjĂ€lv. Dvs lĂ€gger du undan den i mörker slĂ€cker den ner skĂ€rmen sjĂ€lv efter ett tag och startar upp sjĂ€lv nĂ€r den ser ljus igen. Tror vi alla alltid har PS aktiverat pĂ„ alla vĂ„ra G. đŸ™‚đŸ‘đŸ»

Finns som jag ser det ingen anledning att inte ha PS pÄ.
Aight cool, tÀnkte om den blev lite efterbliven om man var uppe sent pÄ kvÀllen, men dÄsÄ, dÄ ska jag dra igÄng PS igen dÄ, tack för svar! :)

”I love Patek Philippe perpetual calendars only marginally more than I dig the Casio Frogman G-Shock – but for different reasons - and if you’re wearing either, chances are I’ll sidle over to you and start a conversation about it.” - John Mayer

32E2B51F-FFFE-435E-959E-783C3CDB0048.jpeg

Det hÀr Àr farligt.. för plÄnboken. Bara namnet MRG-B5000 gör ju att man börjar öppna lÀdret :oops:

Om det ser ut som den första MRG blir det lite tuffare att öppna plĂ„nkan. Är Ă€ndĂ„ avsevĂ€rt dyrare Ă€n en titan-square och modulen lĂ€r inte vara nĂ„got speciellt? Inte heller gĂ„r det vĂ€l att finishera sĂ„pass att den blir mycket bĂ€ttre Ă€n titan-squaren.

Om det ser ut som den första MRG blir det lite tuffare att öppna plĂ„nkan. Är Ă€ndĂ„ avsevĂ€rt dyrare Ă€n en titan-square och modulen lĂ€r inte vara nĂ„got speciellt? Inte heller gĂ„r det vĂ€l att finishera sĂ„pass att den blir mycket bĂ€ttre Ă€n titan-squaren.
Jag anser att det gĂ„r att höja finishen avsevĂ€rt frĂ„n titansquare! Den har ingen monsterfinish men det har dĂ€remot mrg. Detta kan bli riktigt najs! 😍

Jag anser att det gĂ„r att höja finishen avsevĂ€rt frĂ„n titansquare! Den har ingen monsterfinish men det har dĂ€remot mrg. Detta kan bli riktigt najs! 😍

Jo, men original MRG (vintage) Àr ju matt som titansquaren. Högblank tror jag nog inte att den nya MRGn kommer att bli. Kanske vissa fasningar blir blanka? Kul att spÄna lite lol.
Men det ska bli spÀnnande att se slÀppet! Kul ÀndÄ att Casio varierar lite i sin MRG portfölj.

Tillbaka
Topp