Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
VĂ€lkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete Àr nu den största uppdateringen av Klocksnack.se nÄgonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli Ànnu snabbare, mer lÀttanvÀnt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en trÄd pÄ diskussionsdelen för feedback och tekniska frÄgestÀllningar.
Tack för att ni Àr med och skapar Skandinaviens bÀsta klockforum!
/Hook & Leben
NedrÀkning till helg.Den enda klocka man egentligen behöver! Trevlig helg
![]()
De e ju jag!NedrÀkning till helg.
Ser du ut sÄhÀr hos dig?
![]()
PS reglerar det sjĂ€lv. Dvs lĂ€gger du undan den i mörker slĂ€cker den ner skĂ€rmen sjĂ€lv efter ett tag och startar upp sjĂ€lv nĂ€r den ser ljus igen. Tror vi alla alltid har PS aktiverat pĂ„ alla vĂ„ra G.Ăr det viktigt att köra ps-mode pĂ„ 5610, eller drar det minimalt mer batteri utan?
Finns som jag ser det ingen anledning att inte ha PS pĂ„.Ăr det viktigt att köra ps-mode pĂ„ 5610, eller drar det minimalt mer batteri utan?
PS reglerar det sjÀlv. Dvs lÀgger du undan den i mörker slÀcker den ner skÀrmen sjÀlv efter ett tag och startar upp sjÀlv nÀr den ser ljus igen. Tror vi alla alltid har PS aktiverat pÄ alla vÄra G.![]()
Aight cool, tÀnkte om den blev lite efterbliven om man var uppe sent pÄ kvÀllen, men dÄsÄ, dÄ ska jag dra igÄng PS igen dÄ, tack för svar!Finns som jag ser det ingen anledning att inte ha PS pÄ.
Ja det blir mycket intressant att se vad som ligger i pipen inför 40-Ärs jubileumet!
Det hÀr Àr farligt.. för plÄnboken. Bara namnet MRG-B5000 gör ju att man börjar öppna lÀdret
Aight cool, tÀnkte om den blev lite efterbliven om man var uppe sent pÄ kvÀllen, men dÄsÄ, dÄ ska jag dra igÄng PS igen dÄ, tack för svar!![]()
Det hÀr Àr farligt.. för plÄnboken. Bara namnet MRG-B5000 gör ju att man börjar öppna lÀdret![]()
Ligger en original g-shock frÄn 1983 pÄ köp och sÀlj.
Inte för mig just nu men riktigt coolt
Jag anser att det gÄr att höja finishen avsevÀrt frÄn titansquare! Den har ingen monsterfinish men det har dÀremot mrg. Detta kan bli riktigt najs!![]()
G-Shock MRG-B5000 is reportedly planned for future release - G-Central G-Shock Fan Site
Update (March 2022): The MRG-B5000 series was officially announced. See Titanium G-Shock MRG-B5000 with Cobarion bezel is official: MRG-B5000B-1 &www.g-central.com
Om det ser ut som den första MRG blir det lite tuffare att öppna plĂ„nkan. Ăr Ă€ndĂ„ avsevĂ€rt dyrare Ă€n en titan-square och modulen lĂ€r inte vara nĂ„got speciellt? Inte heller gĂ„r det vĂ€l att finishera sĂ„pass att den blir mycket bĂ€ttre Ă€n titan-squaren.
Jag anser att det gÄr att höja finishen avsevÀrt frÄn titansquare! Den har ingen monsterfinish men det har dÀremot mrg. Detta kan bli riktigt najs!![]()
HÄller med om att det finns utrymme för mycket bÀttre finish. Jag förvÀntar mig att Casio gör en square version av denna beast!Jag anser att det gÄr att höja finishen avsevÀrt frÄn titansquare! Den har ingen monsterfinish men det har dÀremot mrg. Detta kan bli riktigt najs!![]()