• VĂ€lkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete Àr nu den största uppdateringen av Klocksnack.se nÄgonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli Ànnu snabbare, mer lÀttanvÀnt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en trÄd pÄ diskussionsdelen för feedback och tekniska frÄgestÀllningar.

Tack för att ni Àr med och skapar Skandinaviens bÀsta klockforum!

/Hook & Leben

🧾 Officiella G-ShocktrĂ„den

Avslutar dagen med groda.
20210416_174837.jpg

Jag har börjat sĂ€lja av klockor och köpa LEGO-set. Vad Ă€r det för fel pĂ„ mig? Är det sĂ„ hĂ€r det kĂ€nns att bli vuxen? :oops:
Klaga inte jag Ă€r inne pĂ„ att köpa mig en Garmin Fenix 6 Sapphire 😳😳😳. Hade varit bĂ€ttre med Lego för vet vad som sker OM det blir en Garmin 😭.

MEN förhoppningsvis kommer jag pĂ„ bĂ€ttre tankar đŸ„ł.

Klaga inte jag Ă€r inne pĂ„ att köpa mig en Garmin Fenix 6 Sapphire 😳😳😳. Hade varit bĂ€ttre med Lego för vet vad som sker OM det blir en Garmin 😭.

Haha... Köp en Xiaomi miband5 för 300kr istĂ€llet. Den har nĂ€stan alla funktioner som Garmin plus batteritid pĂ„ 15 dagar. 😄

Jag har börjat sĂ€lja av klockor och köpa LEGO-set. Vad Ă€r det för fel pĂ„ mig? Är det sĂ„ hĂ€r det kĂ€nns att bli vuxen? :oops:
- Förmodligen, gjorde samma sak för nĂ„gra Ă„r sedan. Men sĂ„lde allt till en samlare förra Ă„ret. Fyllde en stor kombibil 🙂.
MÄnga modulhus och mycket Batman, Àven den första Batmobilen i obruten kartong.

Jag har den, och för ÀndamÄlet som trÀningsklocka med allt vad det innebÀr (höjdmÀtare, gps, barometer, kartor och sÄ vidare) Àr den vÀldigt kompetent.
Faktiskt den bÀsta trÀningsklockan jag haft och jag har haft flera Suunto och Fenix 3 och 5 innan denna. Batteriet hÄller ungefÀr 12-14 dagar om du inte anvÀnder GPS.
Brukar resa till Alperna och vandra/bestiga berg och eftersom den kombinerar GPS och barometer i höjdangivelsen Àr den nÀstan dead on pÄ metern. :)

Det ena tar inte ut det andra, jag tröttnade fort pÄ den som smartklocka, och har stÀngt av alla aviseringar.
Den Àr ju ett trÀningsredskap, inte en klocka. AlltsÄ olika pengapÄsar ;) #LifeHack
2021-02-25 10.38.32.jpg

Senast Àndrad:
Nu Ă€r du pĂ„ gĂ„ng ju😁 Och det Ă€r tvĂ„ dagar kvar pĂ„ helgen dessutom😉
Och flera timmar kvar av fredagskvÀllen... Resonerar lite sÄ hÀr med mig sjÀlv: Rösten - Hördudu, max en G i mÄnaden! Jag - Men jag Àr 50 bast och har bara tvÄ, mÄste ju shoppa jÀrnet för att komma upp i 50 x 12 G...

Tillbaka
Topp