Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
VĂ€lkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete Àr nu den största uppdateringen av Klocksnack.se nÄgonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli Ànnu snabbare, mer lÀttanvÀnt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en trÄd pÄ diskussionsdelen för feedback och tekniska frÄgestÀllningar.
Tack för att ni Àr med och skapar Skandinaviens bÀsta klockforum!
/Hook & Leben
Stor gubbe stora leksaker.Stor klocka = Stor traktor.
Det Àr sen gammalt?
Klaga inte jag Ă€r inne pĂ„ att köpa mig en Garmin Fenix 6 Sapphire . Hade varit bĂ€ttre med Lego för vet vad som sker OM det blir en Garmin .Jag har börjat sĂ€lja av klockor och köpa LEGO-set. Vad Ă€r det för fel pĂ„ mig? Ăr det sĂ„ hĂ€r det kĂ€nns att bli vuxen?
LĂ„ter som att du blev lite skadad av OWGJag har börjat sĂ€lja av klockor och köpa LEGO-set. Vad Ă€r det för fel pĂ„ mig? Ăr det sĂ„ hĂ€r det kĂ€nns att bli vuxen?
Haha... Köp en Xiaomi miband5 för 300kr istÀllet. Den har nÀstan alla funktioner som Garmin plus batteritid pÄ 15 dagar.Klaga inte jag Àr inne pÄ att köpa mig en Garmin Fenix 6 Sapphire . Hade varit bÀttre med Lego för vet vad som sker OM det blir en Garmin .
MEN förhoppningsvis kommer jag pÄ bÀttre tankar .
Dom Àr sÄ jÀvla fulaHaha... Köp en Xiaomi miband5 för 300kr istÀllet. Den har nÀstan alla funktioner som Garmin plus batteritid pÄ 15 dagar.
Ja, OWG satte sina spÄr IkvÀll roar jag mig med detta!LÄter som att du blev lite skadad av OWG
Men LEGO Àr kul. Har en Voltron-set som ska byggas tillsammans med sonen.
Ăr det sĂ„na hĂ€r Lego-set du köper?Jag har börjat sĂ€lja av klockor och köpa LEGO-set. Vad Ă€r det för fel pĂ„ mig? Ăr det sĂ„ hĂ€r det kĂ€nns att bli vuxen?
Haha, det dÀr blir kul att bygga.Ja, OWG satte sina spÄr IkvÀll roar jag mig med detta!
Tycker du Garmin ser bÀttre ut??Dom Àr sÄ jÀvla fula
%Tycker du Garmin ser bÀttre ut??
Jag har börjat sĂ€lja av klockor och köpa LEGO-set. Vad Ă€r det för fel pĂ„ mig? Ăr det sĂ„ hĂ€r det kĂ€nns att bli vuxen?
- Förmodligen, gjorde samma sak för nĂ„gra Ă„r sedan. Men sĂ„lde allt till en samlare förra Ă„ret. Fyllde en stor kombibil .Jag har börjat sĂ€lja av klockor och köpa LEGO-set. Vad Ă€r det för fel pĂ„ mig? Ăr det sĂ„ hĂ€r det kĂ€nns att bli vuxen?
Jag har den, och för ÀndamÄlet som trÀningsklocka med allt vad det innebÀr (höjdmÀtare, gps, barometer, kartor och sÄ vidare) Àr den vÀldigt kompetent.Klaga inte jag Àr inne pÄ att köpa mig en Garmin Fenix 6 Sapphire . Hade varit bÀttre med Lego för vet vad som sker OM det blir en Garmin .
MEN förhoppningsvis kommer jag pÄ bÀttre tankar .
Tyst? FredagskvÀll? Nej, det Àr inte okej.Faen vad tyst pÄ en fredagkvÀll. Och dessutom en icke-Casio i senaste posten . Det ska rÄdas bot pÄ.
HÀr en gammal bild pÄ en som jag för lÀnge sedan sÄlt...
I was never here...Faen vad tyst pÄ en fredagkvÀll. Och dessutom en icke-Casio i senaste posten . Det ska rÄdas bot pÄ.
Faen vad tyst pÄ en fredagkvÀll. Och dessutom en icke-Casio i senaste posten . Det ska rÄdas bot pÄ.
HÄller med. NÄn jÀkla ordning fÄr det varaFaen vad tyst pÄ en fredagkvÀll. Och dessutom en icke-Casio i senaste posten . Det ska rÄdas bot pÄ.
Om du funderar pÄ att lÀgga ut froggien sÄ Àr jag intresserad.Fin den dÀr med! Jag kör frog ikvÀll
Funderar pÄ att lÀgga ut denna imorgon om nÄgon Àr sugen hojta till
Nu Àr du pÄ gÄng ju Och det Àr tvÄ dagar kvar pÄ helgen dessutom
TyvÀrr var det inte den jag menade, lÀr stanna ett bra tagOm du funderar pÄ att lÀgga ut froggien sÄ Àr jag intresserad.
Och flera timmar kvar av fredagskvÀllen... Resonerar lite sÄ hÀr med mig sjÀlv: Rösten - Hördudu, max en G i mÄnaden! Jag - Men jag Àr 50 bast och har bara tvÄ, mÄste ju shoppa jÀrnet för att komma upp i 50 x 12 G...Nu Àr du pÄ gÄng ju Och det Àr tvÄ dagar kvar pÄ helgen dessutom