• VĂ€lkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete Àr nu den största uppdateringen av Klocksnack.se nÄgonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli Ànnu snabbare, mer lÀttanvÀnt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en trÄd pÄ diskussionsdelen för feedback och tekniska frÄgestÀllningar.

Tack för att ni Àr med och skapar Skandinaviens bÀsta klockforum!

/Hook & Leben

🧾 Officiella G-ShocktrĂ„den

Jag har den, och för ÀndamÄlet som trÀningsklocka med allt vad det innebÀr (höjdmÀtare, gps, barometer, kartor och sÄ vidare) Àr den vÀldigt kompetent.
Faktiskt den bÀsta trÀningsklockan jag haft och jag har haft flera Suunto och Fenix 3 och 5 innan denna. Batteriet hÄller ungefÀr 12-14 dagar om du inte anvÀnder GPS.
Brukar resa till Alperna och vandra/bestiga berg och eftersom den kombinerar GPS och barometer i höjdangivelsen Àr den nÀstan dead on pÄ metern. :)

Det ena tar inte ut det andra, jag tröttnade fort pÄ den som smartklocka, och har stÀngt av alla aviseringar.
Den Àr ju ett trÀningsredskap, inte en klocka. AlltsÄ olika pengapÄsar ;) #LifeHack
2021-02-25 10.38.32.jpg
Tack snĂ€lla för din input 🙏😊. Jag vette tusan vad Ă€ndamĂ„let med en sĂ„dan skulle vara för min del đŸ˜‚đŸ€Ł. Blev bara sugen lite spontant som jag kan vara ibland 😎.

Tack snĂ€lla för din input 🙏😊. Jag vette tusan vad Ă€ndamĂ„let med en sĂ„dan skulle vara för min del đŸ˜‚đŸ€Ł. Blev bara sugen lite spontant som jag kan vara ibland 😎.
Jag anvÀnder den uteslutande för MTB-cykling, löpning och vandring. Annars skulle jag inte se behovet faktiskt. För gym ser jag inte att den tillför nÄgot utöver pulsmÀtning. Om man vill ta tid, kan man göra det med vad som helst. Men som sagt, det den gör tycker jag den gör mycket bra. :)
Men man fÄr fler G, eller en ganska fin G för samma peng ;)

Jag anvÀnder den uteslutande för MTB-cykling, löpning och vandring. Annars skulle jag inte se behovet faktiskt. För gym ser jag inte att den tillför nÄgot utöver pulsmÀtning. Om man vill ta tid, kan man göra det med vad som helst. Men som sagt, det den gör tycker jag den gör mycket bra. :)
Men man fÄr fler G, eller en ganska fin G för samma peng ;)
Jag tĂ€nkte vĂ€l inte anvĂ€nda klockan aktivt för trĂ€ning 🙄 eller ja inte sĂ„ extremt mycket iallafall men vore kul att följa viss data. Aja jag har iallafall inte ”rĂ„kat” komma emot köpknappen vilket kĂ€nns sjukt bra đŸ˜‚đŸ€Ł.

Jag tĂ€nkte vĂ€l inte anvĂ€nda klockan aktivt för trĂ€ning 🙄 eller ja inte sĂ„ extremt mycket iallafall men vore kul att följa viss data. Aja jag har iallafall inte ”rĂ„kat” komma emot köpknappen vilket kĂ€nns sjukt bra đŸ˜‚đŸ€Ł.
Testa en GBD-H1000 istĂ€llet vetja😉
Den har alldeles för mĂ„nga sĂ„na dĂ€r nyttiga funktioner😁
Men den Ă€r SNYGG😀

Beror pĂ„ om det Ă€r den lilla eller den stora Millennium Falcon du menar. 😉

Jamen stooora sÄklart! Millenium Falcon och ordet liten gÄr vÀl inte ihop.
Kollade just priset. Bara ca tio stycken alltsĂ„! Madre mĂ­a! đŸ˜±

Godmodrgon! Gott att vakna till positiva nyheter đŸ‘đŸ„ł. Fick mejl under natten att min GW-B5600MG-1JF blivit skickad och bör dyka upp i slutet av nĂ€sta vecka 😃. @roosterman Hur gĂ„r det för dig med klockan?
Guten morgen 🙂
Min började röra pÄ sig för nÄgra dar sen... Senaste sa att den Àr/var i Tokyo.. Den 13e.. In transit som det sÄ fint heter.
MG.JPG

Tillbaka
Topp