En ML! Not bad!Casio DW5000ML.
En ganske sÄ spesiell screwback jeg har jaktet pÄ lenge.
Ble ganske sÄ fin etter litt cleaning.
Ny pakning, batteri og spring-rods, og denne perlen er klar til Ă„ luftes. âș
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
VĂ€lkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete Àr nu den största uppdateringen av Klocksnack.se nÄgonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli Ànnu snabbare, mer lÀttanvÀnt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en trÄd pÄ diskussionsdelen för feedback och tekniska frÄgestÀllningar.
Tack för att ni Àr med och skapar Skandinaviens bÀsta klockforum!
/Hook & Leben
En ML! Not bad!Casio DW5000ML.
Postnord Àr ju inblandat i min transport sÄ jag fÄr hÄlla extra mycket tummarDÄ hÄller jag tummarna att vi bÄda för klockan till veckan
Hahaha förhoppningsvis sköter Postnord sin del . Ja den verkar absolut trevlig .Postnord Àr ju inblandat i min transport sÄ jag fÄr hÄlla extra mycket tummar
Men MGn Àr vÀrd att vÀnta pÄ
Riktigt lÀcker display! Passar perfekt mot det grÄaCasio DW5000ML.
DÀr har vi en! Hur Àr den att ta sig runt med, som vÀntat eller en överraskning? Min sambo anser att mitt senaste G-shock inköp Àr en tjejklocka, sÄ jag fÄr steppa upp lite.Hoppas alla har en trevlig fredagskvÀll!
Det hÀr lÄter inte sunt DÄ har du alldeles för fÄ g-shocks helt enkelt . Köp en dw5600, gÄr att hitta riktigt billigt om man letar. HÀr Àr min med lite fÀrgstÀnk bland annat, anvÀnder den jÀmt nÀr det ska grisas lite extra och ÀndÄ Àr den fortfarande i bra skickGod morgon trÄden! Idag ska jag Àgna mig Ät mÄlning, sÄ rent teoretiskt en perfekt G-Shock aktivitet, problemet Àr bara att jag inte har nÄgon som kÀnns tillrÀckligt risig för att riskera att fÄ fÀrg pÄ. Min Rangeman har ju nyss fÄtt nya fina klÀder, DW-5900 Àr knappt anvÀnd och worldtimen, iofs inte g-shock, Àr ocksÄ vÀldigt fin Àn sÄ lÀnge. Det ÄterstÄr nog bara att anvÀnda den klocka som minst handledstid i Är, noll ingen nada, Day-daten...
Det fick bli casion som blev mÄlarkompis. Jag hÄller med dig i att jag har för fÄ G-Shocks men det Àr ju en del av sjukdomsbildenDet hÀr lÄter inte sunt DÄ har du alldeles för fÄ g-shocks helt enkelt . Köp en dw5600, gÄr att hitta riktigt billigt om man letar. HÀr Àr min med lite fÀrgstÀnk bland annat, anvÀnder den jÀmt nÀr det ska grisas lite extra och ÀndÄ Àr den fortfarande i bra skick
PÄ Ebay eller Aliexpress finns en hel delNi som moddar G-Shocks var köper ni delarna frÄn?
Obligatorisk wristshot
Kom en leverans idag pÄ ett nytt mod till min GA-2100SKE-7AER /GA-2110-8AER. Vilken kombinationslÄs gillar ni bÀst? Personligen tycker jag Svart/Guld och GrÄ/Silver.
Rösta enligt följande:
= Svart + Guld, GrÄ + Silver
= GrÄ + Guld, Svart + Silver
Tack! Ska kika dÀrPÄ Ebay eller Aliexpress finns en hel del
LĂ€nkar med @rstattin 's schyssta moddar
Vilken modell Àr detta?Ni som moddar G-Shocks var köper ni delarna frÄn?
Obligatorisk wristshot
Testa lÀnk pÄ Oaken om du inte gjort det.Tack! Ska kika dÀr
GA-2100 "Casioak"Vilken modell Àr detta?
Det Àr GA-2100-1AERVilken modell Àr detta?
Tack för tipset!Testa lÀnk pÄ Oaken om du inte gjort det.
DÄ blir den Ànnu trevligare
Watch Band Steel Plastic Strap for DW-6900/DW9600/DW5600/GW-M5610 Watch | eBay
Find many great new & used options and get the best deals for Watch Band Steel Plastic Strap for DW-6900/DW9600/DW5600/GW-M5610 Watch at the best online prices at eBay! Free shipping for many products!www.ebay.com
SÄ du har ocksÄ varit nere i detta trÀsket alltsÄ Kul hur mycket hÀnger ihop. Vi Àr nog galna samlare hela bunten - om det inte Àr Lego eller klockor sÄ Àr det parfym, knivar eller pennor. Tur att vi har ett forum att trÀffas pÄ- Förmodligen, gjorde samma sak för nÄgra Är sedan. Men sÄlde allt till en samlare förra Äret. Fyllde en stor kombibil .
MÄnga modulhus och mycket Batman, Àven den första Batmobilen i obruten kartong.
- Har samlat pÄ nÄt hela mitt liv: serietidningar, frimÀrken, MÀrklintÄg, Leica- och Hasselbladkameror, Lego, Funkofigurer och klockor. Lego och Funko efter inspiration frÄn barnbarnen . Idag har jag en lite lugnare instÀllning till samlandeSÄ du har ocksÄ varit nere i detta trÀsket alltsÄ Kul hur mycket hÀnger ihop. Vi Àr nog galna samlare hela bunten - om det inte Àr Lego eller klockor sÄ Àr det parfym, knivar eller pennor. Tur att vi har ett forum att trÀffas pÄ
Tack sÄ mycket, finns en del fÀrger bland modellen och "mods" med.GA-2100 "Casioak"
Kolla Àven GA-2110 som ofta Àr tvÄtonade
The database for all G-Shock lovers. Thousands of G-Shocks. Manuals, Prices, Videos, Replacement parts ... and much more.
The database for all G-Shock lovers. Thousands of G-Shocks. Manuals, Prices, Videos, Replacement parts ... and much more.shockbase.org
Förutom redan nÀmnda DW-5600 sÄ Àr F-91W riktigt bra för dirty wörk. Inte lika stryktÄlig som en G, men superlÀtt, tunn (slÄr inte i/hakar inte i lika mycket) och snorbillig.Det fick bli casion som blev mÄlarkompis. Jag hÄller med dig i att jag har för fÄ G-Shocks men det Àr ju en del av sjukdomsbilden
Har fÄtt mycket komplimanger pÄ jobbet Àven av kollegor som Àr ointresserade av klockor sÄ fÄr sÀga att den flyger vÀl. Nu vet jag inte vad du köpte sist men tycker verkligen inte det Àr en "tjejklocka"DÀr har vi en! Hur Àr den att ta sig runt med, som vÀntat eller en överraskning? Min sambo anser att mitt senaste G-shock inköp Àr en tjejklocka, sÄ jag fÄr steppa upp lite.