Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
VĂ€lkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete Àr nu den största uppdateringen av Klocksnack.se nÄgonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli Ànnu snabbare, mer lÀttanvÀnt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en trÄd pÄ diskussionsdelen för feedback och tekniska frÄgestÀllningar.
Tack för att ni Àr med och skapar Skandinaviens bÀsta klockforum!
/Hook & Leben
Har klarat mig rÀtt ok frÄn större haverier. Fick byta tÀndspolar pÄ gamlingen för den började gÄ pÄ en och en halv cylinderGrymt! Hur tycker du att kvaliteten Àr pÄ
italienare nu förtiden? Har en Guzzi frÄn 1994 och det Àr för mig obegripligt hur man kan fÄ sÄ fin utrustning att fungera sÄ dÄligt tillsammans.
Bild pÄ Mudmastern för att hÄlla topic
Ser mycket lovande ut det dÀr.GW-B5600MG
Bild frÄn internet
Jag kan hjÀlpa dig
Du blir sĂ€kert nöjd, men det Ă€r som sagt tvĂ„ olika pengapĂ„sar, kom ihĂ„g det.Fan detta bĂ„dar inte gott för mina Gâs , bestĂ€llde mig igĂ„r en https://www.eventyrsport.se/catalog...apphire-edition-0502100045/?&c=280694&s=18502
Förhoppningsvis men mÀrks nÀr den anlÀnder. Visst Àr det sÄ som du sÀger men Àr lite rÀdd att dom andra klockorna inte fÄr nÄgon handledstid ifall jag trivs med den alldeles för mycket .Du blir sÀkert nöjd, men det Àr som sagt tvÄ olika pengapÄsar, kom ihÄg det.
âMĂRKERSEENDEFUNKTION: VĂ€xla enkelt mellan dag- och nattvy med en skĂ€rm som kan lĂ€sas med mörkersikte.â
Hur ofta kör man med night vision goggles pÄ sig?
Jag körde min Fenix dygnet runt i sÀkert ett halvÄr (jag blev lite beroende av att den skulle registrera sömn, stress och alla vÀrden) innan jag hittade tillbaka till klockorna. Nu Àr den bara en trÀningsklocka för mig.Förhoppningsvis men mÀrks nÀr den anlÀnder. Visst Àr det sÄ som du sÀger men Àr lite rÀdd att dom andra klockorna inte fÄr nÄgon handledstid ifall jag trivs med den alldeles för mycket .
Hahaha kommer ju typ anvĂ€nda âmörkerseendefunktionâ flera gĂ„nger i veckan .
Det Àr just det jag Àr lite rÀdd för att de ska bli för mig ocksÄ . Skönt att du hitta tillbaka .Jag körde min Fenix dygnet runt i sÀkert ett halvÄr (jag blev lite beroende av att den skulle registrera sömn, stress och alla vÀrden) innan jag hittade tillbaka till klockorna. Nu Àr den bara en trÀningsklocka för mig.
Men jag tycker fortfarande att den Àr vÀldigt snygg
SÄ sÀlj inte för snabbt!
"KILL SWITCH: Om sĂ€kerheten blir ett problem kan kill switch radera allt anvĂ€ndarminne i enheten."Fan detta bĂ„dar inte gott för mina Gâs , bestĂ€llde mig igĂ„r en https://www.eventyrsport.se/catalog...apphire-edition-0502100045/?&c=280694&s=18502
Sjukt mycket tactic och black ops över klockan, men det Àr ju sÄnt som tilltalar nörden i oss."KILL SWITCH: Om sÀkerheten blir ett problem kan kill switch radera allt anvÀndarminne i enheten."
Inte alls dum. Bra batteritid!
Bild för topic
Hahaha bÀsta funktionen . Kommer anvÀndas flitigt ."KILL SWITCH: Om sÀkerheten blir ett problem kan kill switch radera allt anvÀndarminne i enheten."
Inte alls dum. Bra batteritid!
Bild för topic
Kill switchSjukt mycket tactic och black ops över klockan, men det Àr ju sÄnt som tilltalar nörden i oss.
Edit: lite besviken att min Fenix inte har en kill switch....
"This watch will self destruct within five seconds. Four, three..."Kill switch
Edit. Ni vet att jag var tvungen
Nu tycker jag att du ska vara öppen och Àrlig mot din kÀra sambo och sÀga att man ska ha alla fÀrger!Sambons nya. Hon frÄgade om man kan ha samma modell i olika fÀrger. Svarade att det Àr nog vÀldigt ovanligt.
Du behöver helt klart en Garmin Tactix Delta. Den har den sökta funktionen!Sjukt mycket tactic och black ops över klockan, men det Àr ju sÄnt som tilltalar nörden i oss.
Edit: lite besviken att min Fenix inte har en kill switch....
Svarar detta pÄ hennes frÄga?Sambons nya. Hon frÄgade om man kan ha samma modell i olika fÀrger. Svarade att det Àr nog vÀldigt ovanligt.