• VĂ€lkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete Àr nu den största uppdateringen av Klocksnack.se nÄgonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli Ànnu snabbare, mer lÀttanvÀnt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en trÄd pÄ diskussionsdelen för feedback och tekniska frÄgestÀllningar.

Tack för att ni Àr med och skapar Skandinaviens bÀsta klockforum!

/Hook & Leben

🧾 Officiella G-ShocktrĂ„den

Pizzagrillar-G😁
IMG_20210417_193530.jpg

Bilagor

• IMG_20210417_193542.jpg
    IMG_20210417_193542.jpg
    552.2 KB · Visningar: 12
Grymt! Hur tycker du att kvaliteten Àr pÄ
italienare nu förtiden? Har en Guzzi frÄn 1994 och det Àr för mig obegripligt hur man kan fÄ sÄ fin utrustning att fungera sÄ dÄligt tillsammans.

Bild pÄ Mudmastern för att hÄlla topic
F8648CBE-F881-42F0-A522-FEDDF65FF135.jpeg
Har klarat mig rĂ€tt ok frĂ„n större haverier. Fick byta tĂ€ndspolar pĂ„ gamlingen för den började gĂ„ pĂ„ en och en halv cylinder 😁
Annars vĂ€ldigt trevliga hojar bĂ„da tvĂ„. 👍
Gulfman för OnT😉
IMG_20210417_221517.jpg

Gulfmannen ska fĂ„ nytt batteri inom kort.. Den har börjat blinka recover nĂ€r jag försöker tĂ€nda belysningen... CTL1616 bestĂ€llt 🙂

Senast Àndrad:
Fan detta bĂ„dar inte gott för mina G’s 😳đŸ„ș, bestĂ€llde mig igĂ„r en https://www.eventyrsport.se/catalog...apphire-edition-0502100045/?&c=280694&s=18502
Du blir sĂ€kert nöjd, men det Ă€r som sagt tvĂ„ olika pengapĂ„sar, kom ihĂ„g det.đŸ™‚đŸ‘đŸ»

”MÖRKERSEENDEFUNKTION: VĂ€xla enkelt mellan dag- och nattvy med en skĂ€rm som kan lĂ€sas med mörkersikte.”

Hur ofta kör man med night vision goggles pĂ„ sig? đŸ€Ł
D99926A7-2396-4FF4-AE7D-751DCAC34E59.gif

Du blir sĂ€kert nöjd, men det Ă€r som sagt tvĂ„ olika pengapĂ„sar, kom ihĂ„g det.đŸ™‚đŸ‘đŸ»

”MÖRKERSEENDEFUNKTION: VĂ€xla enkelt mellan dag- och nattvy med en skĂ€rm som kan lĂ€sas med mörkersikte.”

Hur ofta kör man med night vision goggles pĂ„ sig? đŸ€Ł
D99926A7-2396-4FF4-AE7D-751DCAC34E59.gif
Förhoppningsvis 😊 men mĂ€rks nĂ€r den anlĂ€nder. Visst Ă€r det sĂ„ som du sĂ€ger 🙏 men Ă€r lite rĂ€dd att dom andra klockorna inte fĂ„r nĂ„gon handledstid ifall jag trivs med den alldeles för mycket 🙄.

Hahaha kommer ju typ anvĂ€nda ”mörkerseendefunktion” flera gĂ„nger i veckan đŸ˜‚đŸ€Ł.

Förhoppningsvis 😊 men mĂ€rks nĂ€r den anlĂ€nder. Visst Ă€r det sĂ„ som du sĂ€ger 🙏 men Ă€r lite rĂ€dd att dom andra klockorna inte fĂ„r nĂ„gon handledstid ifall jag trivs med den alldeles för mycket 🙄.

Hahaha kommer ju typ anvĂ€nda ”mörkerseendefunktion” flera gĂ„nger i veckan đŸ˜‚đŸ€Ł.
Jag körde min Fenix dygnet runt i sÀkert ett halvÄr (jag blev lite beroende av att den skulle registrera sömn, stress och alla vÀrden) innan jag hittade tillbaka till klockorna. Nu Àr den bara en trÀningsklocka för mig.

Men jag tycker fortfarande att den Ă€r vĂ€ldigt snygg đŸ€©

SĂ„ sĂ€lj inte för snabbt! 🙂

Jag körde min Fenix dygnet runt i sÀkert ett halvÄr (jag blev lite beroende av att den skulle registrera sömn, stress och alla vÀrden) innan jag hittade tillbaka till klockorna. Nu Àr den bara en trÀningsklocka för mig.

Men jag tycker fortfarande att den Ă€r vĂ€ldigt snygg đŸ€©

SĂ„ sĂ€lj inte för snabbt! 🙂
Det Ă€r just det jag Ă€r lite rĂ€dd för att de ska bli för mig ocksĂ„ 🙄. Skönt att du hitta tillbaka 👏😃.

Ja jag gillar absolut designen pĂ„ de flesta Garmins. Ska bli skönt att inte behöva ladda varannan dag som jag gjorde med AW5/6 och de olika Samsung klockorna jag haft. Hade batteriĂ„ngest deluxe đŸ˜‚đŸ€Ł.

Ne jag ska inte sĂ€lja nĂ„got förens jag bestĂ€mt mig 😎 men OM sĂ„ blir det en heads-up i trĂ„den först gĂ€llande de G’s som ska bort 😊.

Tillbaka
Topp