Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
VĂ€lkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete Àr nu den största uppdateringen av Klocksnack.se nÄgonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli Ànnu snabbare, mer lÀttanvÀnt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en trÄd pÄ diskussionsdelen för feedback och tekniska frÄgestÀllningar.
Tack för att ni Àr med och skapar Skandinaviens bÀsta klockforum!
/Hook & Leben
- Absolut! HÀnger pÄ söndagsreceptet med en Porter och en MuminmuggPortermodd och kaffe ur muminmugg. Visst Àr det ett ok recept?
Nu tycker jag att du ska vara öppen och Àrlig mot din kÀra sambo och sÀga att man ska ha alla fÀrger!
Visade era svar för henne nu. Hon blev vÀldigt inspirerad av det. LÀr bli fler G-Shocks.Svarar detta pÄ hennes frÄga?
StĂ€mmer bra!Ăr det du?
Grattis - det var nog ett bra prisStÀmmer bra!
Grattis! Vilken deal!StÀmmer bra!
Blev inte högt som du trodde.Grattis - det var nog ett bra pris
Grattis - det var nog ett bra pris
Tackar! TyvÀrr Àr det watch only men det blir nog bra ÀndÄ. Glömde frÄga om strapet var helt annars blir det en dyr affÀr.Grattis! Vilken deal!
M5610 Àr jÀttebra och har alla funktioner man egentligen behöver.Första inlÀgget i trÄden och det brukar ju vara en frÄga: Àr sugen pÄ en 5600 för lite tuffare tag, tex lekparkshÀng och liknande dÀr en vintagepjÀs inte gör sig sÄ bra. Men den verkar ju finnas i ett stort antal varianter. Vad skulle fÄ mig att inte gÄ pÄ, vad jag uppfattar som grundmodellen, https://www.klockmagasinet.com/casi...nE3a2hjArYgdSe8dBUz6IGL5k__VNR8caAhJ0EALw_wcB ? Kanske inte behöver solar men det verkar Ä andra sidan inte kosta sÄ mycket extra sÄ det tjÀnar jag vil igen ganska fort. Klarar sig solar Àven pÄ vintern förresten? Eller lurar man sig sjÀlv med en sÄdan i Sverige vintertid?
Mange takk pÄ förhand, hoppas slippa ryssens vrede om frÄgan Àr för frivolt stÀlld.
Tycker klassiska 5600 Àr roligare Àn 5610Första inlÀgget i trÄden och det brukar ju vara en frÄga: Àr sugen pÄ en 5600 för lite tuffare tag, tex lekparkshÀng och liknande dÀr en vintagepjÀs inte gör sig sÄ bra. Men den verkar ju finnas i ett stort antal varianter. Vad skulle fÄ mig att inte gÄ pÄ, vad jag uppfattar som grundmodellen, https://www.klockmagasinet.com/casi...nE3a2hjArYgdSe8dBUz6IGL5k__VNR8caAhJ0EALw_wcB ? Kanske inte behöver solar men det verkar Ä andra sidan inte kosta sÄ mycket extra sÄ det tjÀnar jag vil igen ganska fort. Klarar sig solar Àven pÄ vintern förresten? Eller lurar man sig sjÀlv med en sÄdan i Sverige vintertid?
Mange takk pÄ förhand, hoppas slippa ryssens vrede om frÄgan Àr för frivolt stÀlld.
1400kr sinnessjukt mycket klocka för pengarna! Ăr det ingen som nappar pĂ„ den dealen sĂ„ vet jag inte vart vĂ€rlden Ă€r pĂ„ vĂ€g?Om nĂ„gon i trĂ„den vill köpa min Rangeman som ligger pĂ„ K&S sĂ„ fĂ„r ni den för 1400kr skickat dagen ut. Behöver mer pengar till Lego
Fast jĂ€mfört med den @Danne.l klippte pĂ„ Tratten sĂ„ Ă€r det en stöld1400kr sinnessjukt mycket klocka för pengarna! Ăr det ingen som nappar pĂ„ den dealen sĂ„ vet jag inte vart vĂ€rlden Ă€r pĂ„ vĂ€g?
VÀlkommen till trÄden!Första inlÀgget i trÄden och det brukar ju vara en frÄga: Àr sugen pÄ en 5600 för lite tuffare tag, tex lekparkshÀng och liknande dÀr en vintagepjÀs inte gör sig sÄ bra. Men den verkar ju finnas i ett stort antal varianter.
Vi fÄr se vad som kommer hem i lÄdan!Fast jÀmfört med den @Danne.l klippte pÄ Tratten sÄ Àr det en stöld
Första gĂ„ngen sedan OWG March som MR-Gân Ă€r pĂ„. Den Ă„ker tillbaka ner i lĂ„dan igen och fĂ„r en ny chans i maj
Ja Jag var inte redo för den Ànnu.Bidde det en lite lÀskig deja vu?
VÀlkommen!Första inlÀgget i trÄden och det brukar ju vara en frÄga: Àr sugen pÄ en 5600 för lite tuffare tag, tex lekparkshÀng och liknande dÀr en vintagepjÀs inte gör sig sÄ bra. Men den verkar ju finnas i ett stort antal varianter. Vad skulle fÄ mig att inte gÄ pÄ, vad jag uppfattar som grundmodellen, https://www.klockmagasinet.com/casi...nE3a2hjArYgdSe8dBUz6IGL5k__VNR8caAhJ0EALw_wcB ? Kanske inte behöver solar men det verkar Ä andra sidan inte kosta sÄ mycket extra sÄ det tjÀnar jag vil igen ganska fort. Klarar sig solar Àven pÄ vintern förresten? Eller lurar man sig sjÀlv med en sÄdan i Sverige vintertid?
Men se Grattis pÄ herrns bemÀrkelsedagEn liten öl i solen med tanke pÄ att man fyller Är idag...
HÀrligt, grattis!En liten öl i solen med tanke pÄ att man fyller Är idag...