Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
VĂ€lkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete Àr nu den största uppdateringen av Klocksnack.se nÄgonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli Ànnu snabbare, mer lÀttanvÀnt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en trÄd pÄ diskussionsdelen för feedback och tekniska frÄgestÀllningar.
Tack för att ni Àr med och skapar Skandinaviens bÀsta klockforum!
/Hook & Leben
GRATTIS till troligen Sveriges första MGNÀmen se pÄ fan
Tackar . Den Àr enkel men ser absolut bra utGRATTIS till troligen Sveriges första MG
Den ser riktigt bra ut.
Ăr nĂ€stan helt sĂ€kert pĂ„ att nĂ„gon annan hĂ€r visade en bild pĂ„ sin för nĂ„gon dag sedan. Tror att det finns minst 2 i gruppen.GRATTIS till troligen Sveriges första MG
Den ser riktigt bra ut.
Det var en bild frĂ„n internetĂr nĂ€stan helt sĂ€kert pĂ„ att nĂ„gon annan hĂ€r visade en bild pĂ„ sin för nĂ„gon dag sedan. Tror att det finns minst 2 i gruppen.
Ăndrat: @Andmataren đŠ har en sĂ„n. TĂ€nkte vĂ€l att jag sĂ„g den förut.Det var en bild frĂ„n internet
Fin!NÀmen se pÄ fan
Tack . NÀstan redo för flipp haha
Nice. En av dom bÀttre i ÄrNÀmen se pÄ fan
Absolut en lyckad G-Shock med Solar och Bluetooth som jag uppskattar .Nice. En av dom bÀttre i Är
Jag har lite svÄrt för b5600 modellerna för det Àr dom enda modeller jag lyckats repa. HÀlften av dom under sömnen typ. Galet.Absolut en lyckad G-Shock med Solar och Bluetooth som jag uppskattar .
Endast adapters kvarOm ngn intresserad av original gummiband & JaysAndKays adapters till StÄlis GMW-B5000 sÄ har jag lagt upp en annons pÄ K&S
Haha det var bra gjort . Jag har Àn sÄ lÀnge klarar mig men kan bero pÄ att klockorna inte blir sÄ lÄngvariga hos mig .Jag har lite svÄrt för b5600 modellerna för det Àr dom enda modeller jag lyckats repa. HÀlften av dom under sömnen typ. Galet.
Nu trillar MGna in en efter enDags att montera nya grillen, med nya G:n.
Amen to that!Haha det var bra gjort . Jag har Àn sÄ lÀnge klarar mig men kan bero pÄ att klockorna inte blir sÄ lÄngvariga hos mig .
Imorgon eller onsdag beslutas ödes för tre av mina G-ShocksAmen to that!