Tackar! Ja efter att ha kollat eBay-priserna (iofs fullset) sÄ var den snorbillig i jÀmförelse.Vilket klipp du gjorde
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
VĂ€lkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete Àr nu den största uppdateringen av Klocksnack.se nÄgonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli Ànnu snabbare, mer lÀttanvÀnt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en trÄd pÄ diskussionsdelen för feedback och tekniska frÄgestÀllningar.
Tack för att ni Àr med och skapar Skandinaviens bÀsta klockforum!
/Hook & Leben
Tackar! Ja efter att ha kollat eBay-priserna (iofs fullset) sÄ var den snorbillig i jÀmförelse.Vilket klipp du gjorde
BADABOOOOOOM!!!DW-5000C
Yes!BADABOOOOOOM!!!
Den som lÄg pÄ K&S?
Funderar pÄ om titanen skulle vinna nÄgot pÄ gummit? Den bör vÀl inte bli mycket lÀttare i alla fall?Man blir ju litet sugen pÄ att testa att flytta över gummiarmbandet pÄ den hÀr, men jag vet att jag ÀndÄ skulle byta tillbaka till lÀnken igen...
Fick just en "rÀkning" frÄn Nordposten...443kr i tull/moms för GW-B5600MG-1JF och totalpriset landa pÄ 2151kr. Helt okej pris tycker jag ÀndÄ .
Det var för du fick vÀnta lite extra pÄ din sÄ du fick skatterabatt!Fick just en "rÀkning" frÄn Nordposten...
PÄ det groteska priset 94kr för moms och tull för mig MG..
Betydligt billigare Àn vad jag trott
SÄ den kommer hamna precis söder om 1900-strecket
Det var fan en bra deal frÄn Postnord . Jag har inte provat min ÀnFick just en "rÀkning" frÄn Nordposten...
PÄ det groteska priset 94kr för moms och tull för mig MG..
Betydligt billigare Àn vad jag trott
SÄ den kommer hamna precis söder om 1900-strecket
KÀnner igen kÀnslan... Min DW-5900 satt idag för första gÄngen pÄ armen mer Àn 2min för ws, hade den frÄn 8-13ish. Den köpte jag i början pÄ marsDet var fan en bra deal frÄn Postnord . Jag har inte provat min Àn
NÄgon pÄ watchuseek gjorde det och fick ner vikten till 66g.Funderar pÄ om titanen skulle vinna nÄgot pÄ gummit? Den bör vÀl inte bli mycket lÀttare i alla fall?
Hahaha dÄ fick den lite lite handledstid idag . Jag hÄller pÄ utvÀrderar och leker med min Garmin sÄ alla G-Shocks ligger pÄ isKÀnner igen kÀnslan... Min DW-5900 satt idag för första gÄngen pÄ armen mer Àn 2min för ws, hade den frÄn 8-13ish. Den köpte jag i början pÄ mars
Gjorde en liten viktjÀmförelse mellan titanaren, en semistÄlis och en 5610 pÄ kombilÀnk.Funderar pÄ om titanen skulle vinna nÄgot pÄ gummit? Den bör vÀl inte bli mycket lÀttare i alla fall?
Klart du gör! Hur kÀnns den sÄhÀr lÄngt? NÀr jag har pillat pÄ sambons iwatch har jag alltid fÄtt kÀnslan att det finns för mÄnga funktioner.Hahaha dÄ fick den lite lite handledstid idag . Jag hÄller pÄ utvÀrderar och leker med min Garmin sÄ alla G-Shocks ligger pÄ is
Kul jÀmförelse och tjusig vÄg!Gjorde en liten viktjÀmförelse mellan titanaren, en semistÄlis och en 5610 pÄ kombilÀnk.
Personligen har tanken inte föresvÀvat mig med resinband pÄ Titanmodellen, man har ju gw-b5600 i det utförandet (minus titan bezel förstÄs).Gjorde en liten viktjÀmförelse mellan titanaren, en semistÄlis och en 5610 pÄ kombilÀnk.
Den Ă€r grym, stor och manlig med 26mm band . Har haft en hel del olika smartklockor tidigare men aldrig nĂ„gon med sĂ„ mĂ„nga funktioner och instĂ€llningsmöjligheter som Garmin erbjuder sen att batteritiden Ă€r helt insane Ă€r stort plus. Lutar tyvĂ€rr Ă„t ett trĂ„kigt öde för nĂ„gra Gâs .Klart du gör! Hur kĂ€nns den sĂ„hĂ€r lĂ„ngt? NĂ€r jag har pillat pĂ„ sambons iwatch har jag alltid fĂ„tt kĂ€nslan att det finns för mĂ„nga funktioner.
Ăh, det Ă€r inte synd om g-shockarna, de fĂ„r bara hamna i andra hem dĂ€r de förhoppningsvis fĂ„r mer kĂ€rlek.Den Ă€r grym, stor och manlig med 26mm band . Har haft en hel del olika smartklockor tidigare men aldrig nĂ„gon med sĂ„ mĂ„nga funktioner och instĂ€llningsmöjligheter som Garmin erbjuder sen att batteritiden Ă€r helt insane Ă€r stort plus. Lutar tyvĂ€rr Ă„t ett trĂ„kigt öde för nĂ„gra Gâs .
Det har du faktiskt rĂ€tt i , fĂ„r försöka tĂ€nka sĂ„ om det blir som de ser ut att bli .Ăh, det Ă€r inte synd om g-shockarna, de fĂ„r bara hamna i andra hem dĂ€r de förhoppningsvis fĂ„r mer kĂ€rlek.
Jag har försökt jÀmföra mina och skulle sÀga att den eventuella skillnad som finns Àr minimal, men ÀndÄ upplever jag och mÄnga andra att de sitter bÀttre med resin istÀllet för metall. Vet inte vad det beror pÄ för de ser vÀldigt lika ut nÀr det gÀller det s.k. lug-to-lug-mÄttet. Möjligen kan lutningen pÄ gummit vara nÄgot brantare men jag Àr inte sÀker och har jag ÀndÄ jÀmfört dem sida vid sida.Vet nÄgon om resinband pÄ GMW-B5000 serien ger mindre överhÀng pÄ handleden Àn med lÀnken? Det borde bli som en vanlig screwback?
KĂĂĂĂĂĂP! De sitter bra. Den kommer fortfarande att vara större Ă€n en Ă€ldre resinvariant men kör pĂ„. Du har vĂ€l inte barnstorlek pĂ„ handleden?Vet nĂ„gon om resinband pĂ„ GMW-B5000 serien ger mindre överhĂ€ng pĂ„ handleden Ă€n med lĂ€nken? Det borde bli som en vanlig screwback?
Edit: SVARA FORT JAG SITTER JU MED FINGRET PĂ KĂPKNAPPEN!
KĂĂĂĂĂĂP! De sitter bra. Den kommer fortfarande att vara större Ă€n en Ă€ldre resinvariant men kör pĂ„. Du har vĂ€l inte barnstorlek pĂ„ handleden?
Att prova först Àr ingen dum tanke. Köp hem och prova, gÄr alltid att sÀlja igen.Jo jag har ju det... suck 16.5 cm.
HelstÄl funkar inte, det blir oskönt överhÀng. Hade nÄgon teori om att den första stela lÀnkbiten som inte gÄr att böja ner blir helt olik mot resinvariantens dito och pÄ sÄ vis passar mig. Men nu fÄr köpknappen vila tills jag hittat en att pröva i butik. Blir riktigt osÀker nÀr jag sÄg ditt första svar dÀr.
För lat för det. Haha, men jag tror jag har en butik som har den blÄa varianten hemma, taskigt Ä gÄ och prova och inte ens vara intresserad av just den bara... Tar emot lite.Att prova först Àr ingen dum tanke. Köp hem och prova, gÄr alltid att sÀlja igen.
Kikade runt lite pÄ den dÀr sajten.Verkar finnas olika varianter av den.
Dolphin & Whale 1998
www.javys.com