Vilken anvÀnds mest?Steele-Gs
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
VĂ€lkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete Àr nu den största uppdateringen av Klocksnack.se nÄgonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli Ànnu snabbare, mer lÀttanvÀnt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en trÄd pÄ diskussionsdelen för feedback och tekniska frÄgestÀllningar.
Tack för att ni Àr med och skapar Skandinaviens bÀsta klockforum!
/Hook & Leben
Vilken anvÀnds mest?Steele-Gs
DW-5000C
Guldis har nog flest timmar pÄ arm, men den har jag ju haft ett tag lÀngre oxÄ..Vilken anvÀnds mest?
Jag har nog fasen lyckats lite
Frugis erkÀnde att hon mer och mer har börjat klura pÄ vilken klocka hon ska ha varje dag, frÄn att ha vart mer eller mindre klockvÀgrare innan
Idag har hon kört Leopardis.
Och nÀr du korar displayvinnaren sÄ sÀger du...? Positiv eller negativ?Guldis har nog flest timmar pÄ arm, men den har jag ju haft ett tag lÀngre oxÄ..
RÀtt jÀmnt skÀgg annars. Sotis har nog minst armtid.
Tackar! Ja, skicket Àr verkligen magiskt. Inte den minsta repa pÄ displayen, vilket Àr vÀldigt ovanligt. Ofta fÄr man rÀkna med nÄgot mÀrke. Dessutom Àr klistermÀrket pÄ boetlocket fortfarande kvar. Jag Àr mycket, mycket nöjd!Nydelig klokke
Skulle ikke tro den er fra '83.
Gratulerer sÄ masse !
- Pfizer.Skönt!
AZ? Cool brosch!
Gillar den hÀr mer Àn jag trodde.
Positiv Àr bÀst , det Àr liksom bara sÄOch nÀr du korar displayvinnaren sÄ sÀger du...? Positiv eller negativ?
Det gör ju bÄde mina G-shocks och Frugis Baby-Gs oxÄ, blir fler och fler alltsÄLyckost. Jag tror min fru avskyr G-shocks. Hon tycker att mina klockor beter sig som amöbor och förökar sig bara :-I
Vad gör den sÄ bra? Man blir ju lÀtt köpsugen...HÄller med, nog min bÀsta square hittills (om man inte gÄr efter funktioner)
Edit: och för en femhunka!
Vad gör den sÄ bra? Man blir ju lÀtt köpsugen...
Du kan nog prova den blÄ för nÀr du ser den IRL sÄ kanske du blir sugen pÄ en sÄn istÀllet. Jag tycker den ser fin ut iaf.För lat för det. Haha, men jag tror jag har en butik som har den blÄa varianten hemma, taskigt Ä gÄ och prova och inte ens vara intresserad av just den bara... Tar emot lite.
+1 pÄ det. Gillar det retro coola utseendet. Tycker att den ser bÀttre ut Àn M5610 och GW-5000. Sen Àr den billig ocksÄ.Skönt retro bara, inget speciellt men ÀndÄ precis det jag önskade den skulle vara. Och kostar ju för sammanhanget lite
Kunde inte lÄta bli ikvÀll. Gick och provade, satt som ett smÀck, inget överhÀng överhuvudtaget.Du kan nog prova den blÄ för nÀr du ser den IRL sÄ kanske du blir sugen pÄ en sÄn istÀllet. Jag tycker den ser fin ut iaf.
Jobbigt!!!!...och nu kom jag sÄklart att tÀnka pÄ att om jag sÀtter ett resinband pÄ en titanare sÄ passar den ju precis lika bra. à hh neeeeeej.
Blir dyhyhyhyhyyyyyyrt det hÀr!...och nu kom jag sÄklart att tÀnka pÄ att om jag sÀtter ett resinband pÄ en titanare sÄ passar den ju precis lika bra. à hh neeeeeej.
@livinl0ud slÀpper sin titanare snart....och nu kom jag sÄklart att tÀnka pÄ att om jag sÀtter ett resinband pÄ en titanare sÄ passar den ju precis lika bra. à hh neeeeeej.
Jobbigt!!!!
Blir dyhyhyhyhyyyyyyrt det hÀr!
@livinl0ud slÀpper sin titanare snart.
Den dÀr Àr riktigt bra! Det var en sÄn jag utgick frÄn nÀr jag gjorde min portermodd. Gillade den mer Àn jag trodde Àven innan modden.Som tur Àr har ingen titanare hittills fallit mig 100% i smaken. Men det har ju all chans i vÀrlden att bli Àndring pÄ det med dom nya trantixxii.
Den hÀr dÀremot blir svÄr att lÄta bli. Har inget att anmÀrka pÄ den.
Exakt samma modul/glas som trÄksuben va?
359⏠kÀnns som ok pris?
Kul med vintage och lite "nya" modeller pÄ forumet. Jag hÄller med om att Àldre G-shocks kÀnns jÀkligt gedigna, verkligen made to last. MÄnga vintage har Àven mycket bra och krispiga displayer, till och med bÀttre Àn vissa nya modeller har idag. Screwback gör sitt till kÀnslan ocksÄ, det borde vara standard Àven idag! Bjuder du pÄ en bild pÄ baksidan?G2000, bÀr samma modellref som min MRG.
Liten och nÀtt och bekvÀm Àr den, bÀrs ungefÀr som Gulfman. Men tyngden Àr hÀrlig! Tjockt och hÀrligt band. VÀlbalanserad pÄ handleden.
RÀtt fascinerande ÀndÄ att klockan Àr drygt 20 Är gammal men fortfarande fungerar som om den vore tillverkad nyligen. Givetvis Àr Àldre squares Ànnu mer imponerande i det avseendet. Jag skulle tro att dagens elektronik inte hÄller lika bra. Vem vet?
En rÀtt unik modell hursomhelst, med kort produktion och bland de sista modeller med screwbacks.
En nigning till @Fujoor som introducerade denna speciella modell till forumet.
Jepp det Àr inte lÄngt kvar nu@livinl0ud slÀpper sin titanare snart.
Den Àr vÀldigt intressant, gillar den lite nÀttare designenG2000, bÀr samma modellref som min MRG.
Liten och nÀtt och bekvÀm Àr den, bÀrs ungefÀr som Gulfman. Men tyngden Àr hÀrlig! Tjockt och hÀrligt band. VÀlbalanserad pÄ handleden.
RÀtt fascinerande ÀndÄ att klockan Àr drygt 20 Är gammal men fortfarande fungerar som om den vore tillverkad nyligen. Givetvis Àr Àldre squares Ànnu mer imponerande i det avseendet. Jag skulle tro att dagens elektronik inte hÄller lika bra. Vem vet?
En rÀtt unik modell hursomhelst, med kort produktion och bland de sista modeller med screwbacks.
Den Àr grym! Byggd som en pansarvagn. Tycker ofta dom Àldre vintage screwbackarna kÀnns gedigna, vÀlbyggda med ordentliga knappar!G2000, bÀr samma modellref som min MRG.