Mycket bra! det Àr inte sÄ enkelt sÄ att man kan plocka frÄn valfri square eller?Titanare ser bra ut pÄ gummi. MÄste testa det nÄngÄng.
Edit: kommer att se bra ut med guld keeper och spÀnne.
Bild lÄnat frÄn Watchuseek
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
VĂ€lkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete Àr nu den största uppdateringen av Klocksnack.se nÄgonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli Ànnu snabbare, mer lÀttanvÀnt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en trÄd pÄ diskussionsdelen för feedback och tekniska frÄgestÀllningar.
Tack för att ni Àr med och skapar Skandinaviens bÀsta klockforum!
/Hook & Leben
Mycket bra! det Àr inte sÄ enkelt sÄ att man kan plocka frÄn valfri square eller?Titanare ser bra ut pÄ gummi. MÄste testa det nÄngÄng.
Edit: kommer att se bra ut med guld keeper och spÀnne.
Bild lÄnat frÄn Watchuseek
VÀldigt fin! Var band och bezel i gott skick?BrevbÀraren var precis hÀr med ett paket! LÄt mig presentera senaste tillskottet i samlingen, GW-9401KJ-3. Den behöver ett rejÀlt bad och en synkning för att bli tipp topp igen.
Bara att gratulera bÄde till en jÀkligt lÀcker RM och att jag glömde bort att budaBrevbÀraren var precis hÀr med ett paket! LÄt mig presentera senaste tillskottet i samlingen, GW-9401KJ-3. Den behöver ett rejÀlt bad och en synkning för att bli tipp topp igen.
Inte frÄn vilken square som helst. Det ska vara band frÄn de stÄlisarna som har gummiband.Mycket bra! det Àr inte sÄ enkelt sÄ att man kan plocka frÄn valfri square eller?
Ser jÀttefint ut! Grattis!BrevbÀraren var precis hÀr med ett paket! LÄt mig presentera senaste tillskottet i samlingen, GW-9401KJ-3. Den behöver ett rejÀlt bad och en synkning för att bli tipp topp igen.
Bezeln Ă€r helt felfri men bandet har lite mĂ€rken dĂ€r spĂ€nnet legat emot pĂ„ hanen och hairlines pĂ„ spĂ€nne och keeper. Ăverlag efter ett bad ser den vĂ€ldigt fin ut.VĂ€ldigt fin! Var band och bezel i gott skick?
SjÀlvklart! Men dom tankarna Àr vÀldigt avlÀgsna just nu.Bara att gratulera bÄde till en jÀkligt lÀcker RM och att jag glömde bort att buda
Ska den flippas hör du av dig till mig
Tack!Ser jÀttefint ut! Grattis!
FÄtt spruta idag, kÀnns bra .
Spammar lite, men Àr sjukt nöjd!
Very najs! Den jellyn dÀr, Àr det den som legat pÄ K&S?
Aha ok. DÄ borde det finnas tvÄ sÄna pÄ forumet nu . HÀr Àr annonsen, ser att din har blÄ text ist för vit pÄ sina stÀllen...NÀ, det har jag inte sett. Köpte min frÄn Japan.
DÀr har vi den - grisen i sÀcken. Bra fÄngat, den dÀr ska du vara nöjd medSpammar lite, men Àr sjukt nöjd!
Jag Àr riktigt nöjd! Med tanke pÄ alla gÄnger man köpt grisen i sÀcken tidigare och det inte varit lika trevligt sÄ kan jag tycka att det skulle vara min "tur" nu.DÀr har vi den - grisen i sÀcken. Bra fÄngat, den dÀr ska du vara nöjd med
Grym trippel, grattis!One two three... Trippel-glÀdje idag frÄn Japan. Alla Àr screwbacks.
Jellyn ska fÄ en snyggare fÀrg Àn nikotingult. Kanske rosa? Grön som @Danne.l RM? Decisions, decisions.
Grym trippel, grattis!
Aha ok. DÄ borde det finnas tvÄ sÄna pÄ forumet nu . HÀr Àr annonsen, ser att din har blÄ text ist för vit pÄ sina stÀllen...
https://klocksnack.se/threads/frogman-gw-205k-âicercâ-1566-dw-9200k-âicercâ-666-prisbump.146424/
Wow, en Rangemang frÄn framtiden! Grattis till den!BrevbÀraren var precis hÀr med ett paket! LÄt mig presentera senaste tillskottet i samlingen, GW-9401KJ-3. Den behöver ett rejÀlt bad och en synkning för att bli tipp topp igen.
Det ska du vara! Av bilderna att döma ser skicket mycket bra utTack! Ăr ruskigt nöjd. Bra skick pĂ„ grejerna ocksĂ„.
Vilket klipp du gjordeBezeln Ă€r helt felfri men bandet har lite mĂ€rken dĂ€r spĂ€nnet legat emot pĂ„ hanen och hairlines pĂ„ spĂ€nne och keeper. Ăverlag efter ett bad ser den vĂ€ldigt fin ut.
Verkar finnas olika varianter av den.Aha, den finns pĂ„ KS ocksĂ„. Ăr lite osĂ€ker pĂ„ om min Ă€r pĂ„mĂ„lad.
Verkar finnas olika varianter av den.
Dolphin & Whale 1998
www.javys.com
Tackar!Wow, en Rangemang frÄn framtiden! Grattis till den!