• VĂ€lkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete Àr nu den största uppdateringen av Klocksnack.se nÄgonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli Ànnu snabbare, mer lÀttanvÀnt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en trÄd pÄ diskussionsdelen för feedback och tekniska frÄgestÀllningar.

Tack för att ni Àr med och skapar Skandinaviens bÀsta klockforum!

/Hook & Leben

🧾 Officiella G-ShocktrĂ„den

Gooood moooorgönnnn god mörrgön😁
IMG_20210423_082718.jpg
IMG_20210423_083533.jpg
Halv nio?!? DĂ„ har Weiron i ottan redan haft lunch! 😂

Okej dÄ har jag bestÀmt mig för att min GW-B5600MG-1JF fÄr vandra vidare.
Kollar hĂ€r först innan det blir K&S. Pris 2150 + valfritt fraktsĂ€tt. Klockan Ă€r sprillans ny och aldrig anvĂ€nd. Skicka PM vid intresse 👍. (Annons tillbakadragen.)
C3895783-88C4-4659-BBCD-6B74F84B9694.jpeg

Senast Àndrad:
Det blev lite byten nu pÄ morgonkvisten. InsÄg att det Àr min sista vardagsmorgon pÄ lÀnge med hÀrligt morgonljus i sovrumsfönstret, pÄ mÄndag Àr det tillbaks till jobbet efter ett Är och tio mÄnades studieledighet.
OT om nÄgon letar efter en nybakad affÀrslogistiker i östgötaregionen sÄ skicka gÀrna ett pm.
F90966AD-6D13-48F5-A4E3-DFB193AE46CD.jpeg
1C2354D5-19CD-4D8C-9E02-E495F94D7C04.jpeg

KjÞpte i begynnelsen av mars enn klokke pÄ eBay fra USA.
Den havnet i sverige ved en feil, og ligger fremdeles hos postnord i Sverige.
Jeg har kontaktet dem flere ganger om dem ikke kan videresende den til Norge.
Siste beskjed fra dem er at den blir sendt tilbake til USA, for at avsender mÄ sende den pÄ nytt til meg...
Lenge leve galskapen. đŸ˜Č

Senast Àndrad:
KjÞpte i begynnelsen av mars enn klokke pÄ eBay fra USA.
Den havnet i sverige ved en feil, og ligger fremdeles hos postnord i Sverige.
Jeg har kontaktet dem flere ganger om dem ikke kan videresende den til Norge.
Siste beskjed fra dem er at den blir sendt tilbake til USA, for at avsender mÄ sende den pÄ nytt til meg...
Lenge leve galskapen. đŸ˜Č
Vilka idiotier alltsĂ„ 😳😳😳.

Ni som brukar bestÀlla frÄn Tiktox, fÄr ni ett mail som bekrÀftar bestÀllningen?

För 8 Ă„r sedan förĂ€ndrades mitt liv för alltid, dĂ„ kom min första av tvĂ„ döttrar. Det firas med 🐾
A17D1EB8-9ADE-4267-8058-5ED8130C21BF.jpeg
Kul! Min första dotter kom för 8 Ă„r sedan imorgon 😃. Å kĂ€rringa fyller pĂ„ söndag sĂ„ kalas hela helgen med barnkalas start idag. Vart tar tiden vĂ€gen, redan 8Ă„rđŸ˜ČđŸ€”
Bild för topic
IMG_20210423_115338.jpg

Hej pÄ er alla!

NĂ„gra korta rader frĂ„n mig. Är fortfarande i vĂ„rdens regi. Har en del problem med andningen som Ă€r bekymmersamt. Ena saken avlöser den andra. TvĂ„ stenar borta och ny kontroll pĂ„ tisdag. Är vĂ€ldigt trött hela tiden och fĂ„r syrgas.

Idag Àr det nya prover som stÄr pÄ agendan. De kommer efter lunchen och hÀmtar mig. Fasar redan för nÄlarna. Men de Àr sÄ snÀlla och bryr sig verkligen om mig pÄ bÀsta sÀtt. Det Àr jag otroligt tacksam för.

Hoppas ni alla mĂ„r bra och njuter av det tidvis fina vĂ€dret och era G-Shocks. 😊

Ha en underbar dag alla hĂ€rliga klockvĂ€nner! đŸ€—

(Har inte haft orken eller mÄendet att hÄlla mig uppdaterad med trÄdens inlÀgg sÄ ber om ursÀkt om jag missat svara nÄgon. Men kommer lÀsa ikapp allt lÀngre fram.)
6C17C842-E6A8-412D-99D3-39AA3BBFC62D.jpeg

Hej pÄ er alla!

NĂ„gra korta rader frĂ„n mig. Är fortfarande i vĂ„rdens regi. Har en del problem med andningen som Ă€r bekymmersamt. Ena saken avlöser den andra. TvĂ„ stenar borta och ny kontroll pĂ„ tisdag. Är vĂ€ldigt trött hela tiden och fĂ„r syrgas.

Idag Àr det nya prover som stÄr pÄ agendan. De kommer efter lunchen och hÀmtar mig. Fasar redan för nÄlarna. Men de Àr sÄ snÀlla och bryr sig verkligen om mig pÄ bÀsta sÀtt. Det Àr jag otroligt tacksam för.

Hoppas ni alla mĂ„r bra och njuter av det tidvis fina vĂ€dret och era G-Shocks. 😊

(Har inte haft orken eller mÄendet att hÄlla mig uppdaterad med trÄdens inlÀgg sÄ ber om ursÀkt om jag missat svara nÄgon. Men kommer lÀsa ikapp allt lÀngre fram.)
Krya pĂ„ dig 🙏.

Hej pÄ er alla!

6C17C842-E6A8-412D-99D3-39AA3BBFC62D.jpeg
Krya pÄ dig!
TrÄden finns kvar nÀr du kÀnner dig bÀttre igen. ;)

Tillbaka
Topp