Urtyp
Guld
Halv nio?!? DÄ har Weiron i ottan redan haft lunch!Gooood moooorgönnnn god mörrgön
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
VĂ€lkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete Àr nu den största uppdateringen av Klocksnack.se nÄgonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli Ànnu snabbare, mer lÀttanvÀnt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en trÄd pÄ diskussionsdelen för feedback och tekniska frÄgestÀllningar.
Tack för att ni Àr med och skapar Skandinaviens bÀsta klockforum!
/Hook & Leben
Halv nio?!? DÄ har Weiron i ottan redan haft lunch!Gooood moooorgönnnn god mörrgön
Ja, den ligger pÄ 140' list.- Det Àr vÀl ungefÀr dubbla listpriset?
Din termos i gryningen!Gooood moooorgönnnn god mörrgön
Det dÀr jÀkla jobbet kom ju imellan utav nÄn outgrundlig anledning...Halv nio?!? DÄ har Weiron i ottan redan haft lunch!
Om bara tullen kunde slÀppa min sÄ jag fÄr hem den vore det ju braOkej dÄ har jag bestÀmt mig för att min GW-B5600MG-1JF fÄr vandra vidare.
Kollar hÀr först innan det blir K&S. Pris 2150 + valfritt fraktsÀtt. Klockan Àr sprillans ny och aldrig anvÀnd. Skicka PM vid intresse .
Sega PostnordOm bara tullen kunde slÀppa min sÄ jag fÄr hem den vore det ju bra
KjÞpte i begynnelsen av mars enn klokke pÄ eBay fra USA.Sega Postnord
Vilka idiotier alltsÄ .KjÞpte i begynnelsen av mars enn klokke pÄ eBay fra USA.
Den havnet i sverige ved en feil, og ligger fremdeles hos postnord i Sverige.
Jeg har kontaktet dem flere ganger om dem ikke kan videresende den til Norge.
Siste beskjed fra dem er at den blir sendt tilbake til USA, for at avsender mÄ sende den pÄ nytt til meg...
Lenge leve galskapen.
Den Àr riktig fin!Happy Friday
Den Àr riktig fin!
TyvÀrr inte utan bekrÀftelsen kommer nÀr de skickat ordern .Ni som brukar bestÀlla frÄn Tiktox, fÄr ni ett mail som bekrÀftar bestÀllningen?
Ăppna direktPakethĂ€mtning Glad fredag pĂ„ er!
Kul! Min första dotter kom för 8 Är sedan imorgon . à kÀrringa fyller pÄ söndag sÄ kalas hela helgen med barnkalas start idag. Vart tar tiden vÀgen, redan 8ÄrFör 8 Är sedan förÀndrades mitt liv för alltid, dÄ kom min första av tvÄ döttrar. Det firas med
Krya pÄ dig .Hej pÄ er alla!
NĂ„gra korta rader frĂ„n mig. Ăr fortfarande i vĂ„rdens regi. Har en del problem med andningen som Ă€r bekymmersamt. Ena saken avlöser den andra. TvĂ„ stenar borta och ny kontroll pĂ„ tisdag. Ăr vĂ€ldigt trött hela tiden och fĂ„r syrgas.
Idag Àr det nya prover som stÄr pÄ agendan. De kommer efter lunchen och hÀmtar mig. Fasar redan för nÄlarna. Men de Àr sÄ snÀlla och bryr sig verkligen om mig pÄ bÀsta sÀtt. Det Àr jag otroligt tacksam för.
Hoppas ni alla mÄr bra och njuter av det tidvis fina vÀdret och era G-Shocks.
Ha en underbar dag alla hÀrliga klockvÀnner!
(Har inte haft orken eller mÄendet att hÄlla mig uppdaterad med trÄdens inlÀgg sÄ ber om ursÀkt om jag missat svara nÄgon. Men kommer lÀsa ikapp allt lÀngre fram.)
Krya pÄ dig!Hej pÄ er alla!
NĂ„gra korta rader frĂ„n mig. Ăr fortfarande i vĂ„rdens regi. Har en del problem med andningen som Ă€r bekymmersamt. Ena saken avlöser den andra. TvĂ„ stenar borta och ny kontroll pĂ„ tisdag. Ăr vĂ€ldigt trött hela tiden och fĂ„r syrgas.
Idag Àr det nya prover som stÄr pÄ agendan. De kommer efter lunchen och hÀmtar mig. Fasar redan för nÄlarna. Men de Àr sÄ snÀlla och bryr sig verkligen om mig pÄ bÀsta sÀtt. Det Àr jag otroligt tacksam för.
Hoppas ni alla mÄr bra och njuter av det tidvis fina vÀdret och era G-Shocks.
Ha en underbar dag alla hÀrliga klockvÀnner!
(Har inte haft orken eller mÄendet att hÄlla mig uppdaterad med trÄdens inlÀgg sÄ ber om ursÀkt om jag missat svara nÄgon. Men kommer lÀsa ikapp allt lÀngre fram.)