Jepp behÄller alla sÄ Garmin klockan blir en retur pÄ .Du behÄller den?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
VĂ€lkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete Àr nu den största uppdateringen av Klocksnack.se nÄgonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli Ànnu snabbare, mer lÀttanvÀnt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en trÄd pÄ diskussionsdelen för feedback och tekniska frÄgestÀllningar.
Tack för att ni Àr med och skapar Skandinaviens bÀsta klockforum!
/Hook & Leben
Jepp behÄller alla sÄ Garmin klockan blir en retur pÄ .Du behÄller den?
Ta hand om dig, hoppas allt löser sig snart.Hej pÄ er alla!
NĂ„gra korta rader frĂ„n mig. Ăr fortfarande i vĂ„rdens regi. Har en del problem med andningen som Ă€r bekymmersamt. Ena saken avlöser den andra. TvĂ„ stenar borta och ny kontroll pĂ„ tisdag. Ăr vĂ€ldigt trött hela tiden och fĂ„r syrgas.
Idag Àr det nya prover som stÄr pÄ agendan. De kommer efter lunchen och hÀmtar mig. Fasar redan för nÄlarna. Men de Àr sÄ snÀlla och bryr sig verkligen om mig pÄ bÀsta sÀtt. Det Àr jag otroligt tacksam för.
Hoppas ni alla mÄr bra och njuter av det tidvis fina vÀdret och era G-Shocks.
Ha en underbar dag alla hÀrliga klockvÀnner!
(Har inte haft orken eller mÄendet att hÄlla mig uppdaterad med trÄdens inlÀgg sÄ ber om ursÀkt om jag missat svara nÄgon. Men kommer lÀsa ikapp allt lÀngre fram.)
He is backJepp behÄller alla sÄ Garmin klockan blir en retur pÄ .
VĂ€ldigt trevlig!
AmenHe is back
Den Àr kvar, men kan inte bestÀmma mig om den ska bort el ej....VÀldigt trevlig!
En helt annan sak, Ängrade du dig pÄ din Tron? Eller blev den sÄld?
Guld skruvar.... LÀttFör att stilla min hunger för en till Foxfire square var jag tvungen att byta klocka igen och försöker
övertala mig sjÀlv att jag inte behöver fler.
Sen har jag en frÄga till er:
Borde jag komplettera klockan med 4st guldskruvar ( bezel ) eller lÄta den vara med original skruvarna i silver?
Ăr lite sugen om du bestĂ€mmer dig för att slĂ€ppa den. FĂ„r se om jag har rĂ„d dock. RĂ„kade köpa nĂ„got svart och lĂ€tt idagDen Ă€r kvar, men kan inte bestĂ€mma mig om den ska bort el ej....
Den dÀr apan sÄg hÄrig ut.
BĂ€sra cykelklockan
Fan va nice med kombilÀnken oxÄ!Eeeh kunde inte hÄlla mig . G-Shock for lajf .
Haru köpit nÄn G-shock Àn????Jaha, hur var det hÀr dÄ?
SÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄ jÀvla bra den Àr!Eeeh kunde inte hÄlla mig . G-Shock for lajf .
Diggar camo detaljernaSÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄ jÀvla bra den Àr!
Ja kombilÀnken var pricken över iet . Hoppas din kommer till veckan.Fan va nice med kombilÀnken oxÄ!
Min kommer fÄ samma behandling innan den ens fÄr komma pÄ armen hÀr
Haru köpit nÄn G-shock Àn????
Ăr det en skarp magnum?Batteribytesdags
Köööööp
CO2Ăr det en skarp magnum?
Ăr du intresserad, sĂ„ hör av dig!Ăr lite sugen om du bestĂ€mmer dig för att slĂ€ppa den. FĂ„r se om jag har rĂ„d dock. RĂ„kade köpa nĂ„got svart och lĂ€tt idag
Bra beslut!Jepp behÄller alla sÄ Garmin klockan blir en retur pÄ .
Inte kan du sÀlja den dÀr.Eeeh kunde inte hÄlla mig . G-Shock for lajf .
Nje den fÄr stanna kvar .Inte kan du sÀlja den dÀr.