• VĂ€lkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete Àr nu den största uppdateringen av Klocksnack.se nÄgonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli Ànnu snabbare, mer lÀttanvÀnt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en trÄd pÄ diskussionsdelen för feedback och tekniska frÄgestÀllningar.

Tack för att ni Àr med och skapar Skandinaviens bÀsta klockforum!

/Hook & Leben

🧾 Officiella G-ShocktrĂ„den

Hyfsat nöjd med denna trippel av fyrkanter đŸ„ł. En 5-6:e ”glömt rĂ€kningen” AR med kombilĂ€nk vore nĂ„got eller vad sĂ€ger du @roosterman đŸ˜‚đŸ€Ł.
7660CD88-5E94-4259-91A0-0E723A025ADB.jpeg
Mycket fin trippel.

Senast Àndrad:
Jag brukar ju gilla lite större klockor som reflekterar min manlighet maximalt men denna G2000 som kommer i unisex storlek sitter sÄ bra att jag knappt mÀrker av den och det Àr ett plus ÀndÄ.

Upplevs mindre Àn en square och Gulfman - speciellt Gulfman upplevde jag som ganska liten innan jag fick G2000 ;

IMG_20210424_114827.jpg
IMG_20210424_113923.jpg

Lite pÄ avstÄnd ser klockan vÀldigt liten ut. Som en 36mm date just. Men jag fÄr försöka bejaka mitt feminina inre och skÀms inte för det. :)

IMG_20210424_114344.jpg

Senast Àndrad:
Jag brukar ju gilla lite större klockor som reflekterar min manlighet maximalt men denna G2000 som kommer i unisex storlek sitter sÄ bra att jag knappt mÀrker av den och det Àr ett plus ÀndÄ.

Upplevs mindre Àn en square och Gulfman - speciellt Gulfman upplevde jag som ganska liten innan jag fick G2000 ;

IMG_20210424_114827.jpg
IMG_20210424_113923.jpg

Lite pÄ avstÄnd ser klockan vÀldigt liten ut. Som en 36mm date just. Men jag fÄr försöka bejaka mitt feminina inre och skÀms inte för det. :)

IMG_20210424_114344.jpg
Försök inte lura oss trogna G-Shockers, vi vet allihopa att manligheten stĂ„r i direkt relation till klockstorleken. D.v.s. desto större klocka desto mindre dingdong. 😬😜😁

IMG_20210424_114827.jpg
IMG_20210424_113923.jpg

IMG_20210424_114344.jpg
Med den dÀr biceps blir det inte mycket av det feminina kvar. ;)

Har varit lat, Àntligen har jag orkat fixat bandet med Dremel.
Bandet var klippt nÀr jag köpte den.
Det Àr nog bra att försegla Àndan sÄ att smuts inte kommer in.

Hittade en nackdel med det hÀr mjuka bandet. Det Àr inte lika lÀtt att rengöra, tror att det Àr lÀttare för smuts
att trÀnga in i bandet Àn med det vanliga bandet.

Före & efter:

IMG_6056.JPG
IMG_6100.JPG

Hittade en nackdel med det hÀr mjuka bandet. Det Àr inte lika lÀtt att rengöra, tror att det Àr lÀttare för smuts

Före & efter:

IMG_6056.JPG
IMG_6100.JPG
Blev som nytt 👏😊. Bra jobbat!

Före & efter:

IMG_6056.JPG
IMG_6100.JPG
Fan va bra det verkar blivit! Ser ju ut som nytt. Snyggt jobbat! 👌

Tillbaka
Topp