lulemarcus
Silver
Mycket fin trippel.Hyfsat nöjd med denna trippel av fyrkanter . En 5-6:e âglömt rĂ€kningenâ AR med kombilĂ€nk vore nĂ„got eller vad sĂ€ger du @roosterman .
Senast Àndrad:
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
VĂ€lkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete Àr nu den största uppdateringen av Klocksnack.se nÄgonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli Ànnu snabbare, mer lÀttanvÀnt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en trÄd pÄ diskussionsdelen för feedback och tekniska frÄgestÀllningar.
Tack för att ni Àr med och skapar Skandinaviens bÀsta klockforum!
/Hook & Leben
Mycket fin trippel.Hyfsat nöjd med denna trippel av fyrkanter . En 5-6:e âglömt rĂ€kningenâ AR med kombilĂ€nk vore nĂ„got eller vad sĂ€ger du @roosterman .
Tack sÄ mycket .JÀtte OT, men jag behöver mina bröders hjÀlp. Finns
Mycket fin trippel.
Den hÀr Àr faktiskt riktigt jÀvla braSnart padel
Vete 17 vad som hÀnde dÀr.Den dÀr apan sÄg hÄrig ut.
Tack för tipset. Den ser nice ut.
Försök inte lura oss trogna G-Shockers, vi vet allihopa att manligheten stÄr i direkt relation till klockstorleken. D.v.s. desto större klocka desto mindre dingdong.Jag brukar ju gilla lite större klockor som reflekterar min manlighet maximalt men denna G2000 som kommer i unisex storlek sitter sÄ bra att jag knappt mÀrker av den och det Àr ett plus ÀndÄ.
Upplevs mindre Àn en square och Gulfman - speciellt Gulfman upplevde jag som ganska liten innan jag fick G2000 ;
Lite pÄ avstÄnd ser klockan vÀldigt liten ut. Som en 36mm date just. Men jag fÄr försöka bejaka mitt feminina inre och skÀms inte för det.
Tisdag:
Huga dÄ, jag ger den dÀr saken max en vecka, sen Àr du tillbaka i vÀrmen igen.
Fredag:
Jepp behÄller alla sÄ Garmin klockan blir en retur pÄ .
SÄ brukar de som har smala handleder sÀga ja.Försök inte lura oss trogna G-Shockers, vi vet allihopa att manligheten stÄr i direkt relation till klockstorleken. D.v.s. desto större klocka desto mindre dingdong.
Med den dÀr biceps blir det inte mycket av det feminina kvar.Jag brukar ju gilla lite större klockor som reflekterar min manlighet maximalt men denna G2000 som kommer i unisex storlek sitter sÄ bra att jag knappt mÀrker av den och det Àr ett plus ÀndÄ.
Upplevs mindre Àn en square och Gulfman - speciellt Gulfman upplevde jag som ganska liten innan jag fick G2000 ;
Lite pÄ avstÄnd ser klockan vÀldigt liten ut. Som en 36mm date just. Men jag fÄr försöka bejaka mitt feminina inre och skÀms inte för det.
@spammerstakeahike rekommendera denna GW-7900 , bra modul med tough solar och multiband 6, fast den Àr tjock och stor sitter den himla bra pÄ handleden. Det Àr nog "vingarna" pÄ bandet som gör det.
Med den dÀr biceps blir det inte mycket av det feminina kvar.
Dom dĂ€r armarna förtjĂ€nar en klassikerĂr du sĂ€ker?.... kolla vaâ lite hĂ„r pĂ„ underarmen han har
Haha, jag kan tyvĂ€rr inte uttala mig dĂ„ jag har mindre hĂ„r Ă€n mĂ„nga tjejer.Ăr du sĂ€ker?.... kolla vaâ lite hĂ„r pĂ„ underarmen han har
Haha jag tackar ödmjukastJajustdetja, har glömt att kommentera detta... skÄl och vÀlkommen igen dÄ!
Vad ligger dom dÀr i för prisklass?G2000. Liten, tung och rÀtt tjock pÄ höjden. En trevlig kombi som gör den vÀldigt bekvÀm och balanserad. Tror du @dragonhf skulle gilla modellen
Blev som nytt . Bra jobbat!Har varit lat, Àntligen har jag orkat fixat bandet med Dremel.
Bandet var klippt nÀr jag köpte den.
Det Àr nog bra att försegla Àndan sÄ att smuts inte kommer in.
Hittade en nackdel med det hÀr mjuka bandet. Det Àr inte lika lÀtt att rengöra, tror att det Àr lÀttare för smuts
att trÀnga in i bandet Àn med det vanliga bandet.
Före & efter:
Fan va bra det verkar blivit! Ser ju ut som nytt. Snyggt jobbat!Har varit lat, Àntligen har jag orkat fixat bandet med Dremel.
Bandet var klippt nÀr jag köpte den.
Det Àr nog bra att försegla Àndan sÄ att smuts inte kommer in.
Hittade en nackdel med det hÀr mjuka bandet. Det Àr inte lika lÀtt att rengöra, tror att det Àr lÀttare för smuts
att trÀnga in i bandet Àn med det vanliga bandet.
Före & efter: