lulemarcus
Silver
Helt rÀtt. Kul Ànda till du ska ladda den första gÄngen, sedan landar den i byrÄlÄdan. Har en suunto sÄ jag vet vad jag snackar om....Jepp behÄller alla sÄ Garmin klockan blir en retur pÄ .
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
VĂ€lkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete Àr nu den största uppdateringen av Klocksnack.se nÄgonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli Ànnu snabbare, mer lÀttanvÀnt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en trÄd pÄ diskussionsdelen för feedback och tekniska frÄgestÀllningar.
Tack för att ni Àr med och skapar Skandinaviens bÀsta klockforum!
/Hook & Leben
Helt rÀtt. Kul Ànda till du ska ladda den första gÄngen, sedan landar den i byrÄlÄdan. Har en suunto sÄ jag vet vad jag snackar om....Jepp behÄller alla sÄ Garmin klockan blir en retur pÄ .
Ja den ser riktigt tuff ut med det camomönstret inte för mycket och inte för lite. Och som vanligt, ser mycket bÀttre ut pÄ irl-foto i naturligt ljus Àn produktbilder/foto frÄn mÀssmonter.Diggar camo detaljerna
Haha ja det kanske Àr sÄ . Var nog mest hype efter nyhetens behagHelt rÀtt. Kul Ànda till du ska ladda den första gÄngen, sedan landar den i byrÄlÄdan. Har en suunto sÄ jag vet vad jag snackar om....
Jag föll oxÄ för frestelsen, har loggat tvÄ löppass och sÄ fick den följa med pÄ en fjÀllvandring. Nu Àr den urladdad och laddaren Àr bortslarvadHaha ja det kanske Àr sÄ . Var nog mest hype efter nyhetens behag
NÀr batteriet inte vill hamna pÄ plats, ladda en Smith & Wesson och frÄga den lilla uslingen "Do you feel lucky, punk?"Batteribytesdags
Tycker absolut den ser bra ut och gillar att camomönstret syns i visst ljus och vissa inte .Ja den ser riktigt tuff ut med det camomönstret inte för mycket och inte för lite. Och som vanligt, ser mycket bÀttre ut pÄ irl-foto i naturligt ljus Àn produktbilder/foto frÄn mÀssmonter.
Haha inte Àn, har mejlat butiken jag köpte klockan frÄn gÀllande möjlig retur annars blir det K&S om det av nÄgon anledning inte skulle vara möjligt ?SÄÄÄÄÄ ligger Garmin pÄ köp och sÀlj nu ??
Ser ut som softair gunĂr det en skarp magnum?
Tackar ödmjukast för erbjudandet men den sÄldes till @dragonhf som sjÀlv skulle försöka fixa den.Jag kan försöka fixa den Ät dig om du vill?
Skulle nog kalla den mer hardgas gunSer ut som softair gun
DÄ förvÀntar vi oss en schysst video dÀr du hoppar sÄ dÀr graciöst vackert sÄ vi blir grÄtfÀrdiga hÀrIdag Äker studsmattan fram!
HÀr har det oxÄ vart morgon i nÄgon timme, utan smÄbarn. RÄkade köpa en till SKX009 igÄr sÄ nu behövs det mer casio i lÄdan för att vÀga upp, seikon Àr ju nÀstan dubbelt sÄ tungGodmorgon , eller ja hÀr har det varit morgon sedan 05:30, kul att ha smÄkids ibland .
Distansköpslagen gÀller. Det Àr bara att skicka tillbaka den.Haha inte Àn, har mejlat butiken jag köpte klockan frÄn gÀllande möjlig retur annars blir det K&S om det av nÄgon anledning inte skulle vara möjligt ?
Tror detsamma, det Àt faktiskt en av de starkaste skydden för köparen. Lagen kom till pga mer eller mindre oseriösa telefonförsÀljare och följde liksom med dÄ internethandlen kom igÄng.Distansköpslagen gÀller. Det Àr bara att skicka tillbaka den.
HÄller tummarna att det inte blir nÄgra problem , stÄr Àven pÄ deras hemsida att de har 365 dagar retur/ÄngerrÀtt.Distansköpslagen gÀller. Det Àr bara att skicka tillbaka den.
Haha jag har inte fĂ„tt ta sovmorgon pĂ„ snart tre Ă„r . SKX009 Ă€r fina men JA nu behöver du kompensera upp det med en ânyâ G-ShockHĂ€r har det oxĂ„ vart morgon i nĂ„gon timme, utan smĂ„barn. RĂ„kade köpa en till SKX009 igĂ„r sĂ„ nu behövs det mer casio i lĂ„dan för att vĂ€ga upp, seikon Ă€r ju nĂ€stan dubbelt sĂ„ tung
Godmorgon , eller ja hÀr har det varit morgon sedan 05:30, kul att ha smÄkids ibland .
Sant , vÄr lilla Perser lever oftast rövare pÄ morgonen och fÄr dottern att vakna .Halv fem om man har katter. Lol.
Hehe, du vet att du villhöver enHyfsat nöjd med denna trippel av fyrkanter . En 5-6:e âglömt rĂ€kningenâ AR med kombilĂ€nk vore nĂ„got eller vad sĂ€ger du @roosterman .
Villhöver absolut en . Kanske fÄr bli nÀsta inköp . Tackar, enkel men hyfsat stabil .Hehe, du vet att du villhöver en
Riktigt nice trio dÀr
HÄller tummarna att det inte blir nÄgra problem , stÄr Àven pÄ deras hemsida att de har 365 dagar retur/ÄngerrÀtt.
Tack , det tycker jag ocksÄ nu i efterhand .Bra du tog det förnuftiga beslutet