• VĂ€lkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete Àr nu den största uppdateringen av Klocksnack.se nÄgonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli Ànnu snabbare, mer lÀttanvÀnt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en trÄd pÄ diskussionsdelen för feedback och tekniska frÄgestÀllningar.

Tack för att ni Àr med och skapar Skandinaviens bÀsta klockforum!

/Hook & Leben

🧾 Officiella G-ShocktrĂ„den

SÄ dÀr ja! No more bling bling :)

Björne LE no.2 ;)

PĂ„minner starkt om stĂ„let hos Sinn’s tegimenterade dinkor. Mkt bra helt enkelt! :)

09DC4592-B7B4-40A8-97B3-D6676DDD040C.jpeg

AlltsÄ jag gillar ju originalfinishen men...damn...vad jag skulle vilja ha en sÄn ocksÄ, underbar! :hungry:

Tripp Trapp Trull
BG-5607, DW-5600E och GX-56BB
(Baby-G Àr dotterns)
IMG_9482.JPG
IMG_9490.JPG
Har du nÄgon WS pÄ baby g med barnet? AlltsÄ hur stora Àr de? Har en tunn 9 Äring som skulle behöva ha en ny klocka :) men fÄr ingen bra klÀm pÄ hur stora de Àr, har inte hittat nÄgon att rikta pÄ.

Ni som har 9400 lr möjligen 9300 och trivs med dem, vad har ni för handledsmĂ„tt? Är jĂ€drigt sugen pĂ„ en men de hiskeliga mĂ„tten avskrĂ€cker:(...
Har ganska platta handleder men det hjÀlper kanske inte i detta fallet.

Senast Àndrad:
Ni som har 9400 lr möjligen 9300 och trivs med dem, vad har ni för handledsmĂ„tt? Är jĂ€drigt sugen pĂ„ en men de hiskeliga mĂ„tten avskrĂ€cker:(...
Har ganska platta handleder men det hjÀlper kanske inte i detta fallet.

Jag har 16,5 cm handleder och tycker inte att Rangeman ser missbildat ut pÄ mig.
Man vÀnjer sig fort vid storleken.

rangeman.jpg

FrÀsch med det "lÀderbandet". Hur kÀnns bandet i kvalitet?
Är sugen pĂ„ att bestĂ€lla hem ett av de nya cordura banden till min g-steel dĂ€remot, ser riktigt sjysta ut det lilla jag sett.
Men lutar lite Ät att sÀlja av den jag har och byta ner i strlk till gst-w300 nÄgon av modellerna. Gst-w110 Àr lite för stor för mina handleder.

FrÀsch med det "lÀderbandet". Hur kÀnns bandet i kvalitet?
Är sugen pĂ„ att bestĂ€lla hem ett av de nya cordura banden till min g-steel dĂ€remot, ser riktigt sjysta ut det lilla jag sett.
Men lutar lite Ät att sÀlja av den jag har och byta ner i strlk till gst-w300 nÄgon av modellerna. Gst-w110 Àr lite för stor för mina handleder.

Vilka cordura? Blev nyfiken :)
Jag hoppas snart ha en ny g-steel pÄvÀg, lutar dock Ät stora varianten igen :pompus: LÀr köpa den mindre nÀr de gÄr ned i pris/dyker upp fler begagnade, kÀnns liite ovÀrt nÀr stora kostar 1/3 av priset :oops:

Edit: 210 varianten Àr nice med. Snygg i tvÄton! La lite vÀl mkt tid pÄ g-shockfashion youtubekanal igÄr nÀr alla andra dÀckat :D
3345141C-6663-4464-9154-D990C675B9C9.jpeg

Senast Àndrad:
Tillbaka
Topp