SÄ dÀr ja! No more bling bling
Björne LE no.2
PĂ„minner starkt om stĂ„let hos Sinnâs tegimenterade dinkor. Mkt bra helt enkelt!
AlltsÄ jag gillar ju originalfinishen men...damn...vad jag skulle vilja ha en sÄn ocksÄ, underbar!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
VĂ€lkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete Àr nu den största uppdateringen av Klocksnack.se nÄgonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli Ànnu snabbare, mer lÀttanvÀnt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en trÄd pÄ diskussionsdelen för feedback och tekniska frÄgestÀllningar.
Tack för att ni Àr med och skapar Skandinaviens bÀsta klockforum!
/Hook & Leben
SÄ dÀr ja! No more bling bling
Björne LE no.2
PĂ„minner starkt om stĂ„let hos Sinnâs tegimenterade dinkor. Mkt bra helt enkelt!
NĂ€ra nu...
Trivs riktigt bra med gw 9400
BÀsta köpet pÄ lÀngem5610 fÄr ligga i lÄdan
Den Àr grymt bra! GÄr t om att ha den pÄ nÀr man sover.
Den Àr grymt bra! GÄr t om att ha den pÄ nÀr man sover.
Haha word. KÀnner igen mig dÀr.Förutsatt att man inte har smÄbarn i samma sÀng min 2 Äring misstyckte rejÀlt nÀr det kom en Rangeman farandes in i pannan mitt i natten
Bra snygg med gula armbandet!!
Har du nÄgon WS pÄ baby g med barnet? AlltsÄ hur stora Àr de? Har en tunn 9 Äring som skulle behöva ha en ny klocka men fÄr ingen bra klÀm pÄ hur stora de Àr, har inte hittat nÄgon att rikta pÄ.Tripp Trapp Trull
BG-5607, DW-5600E och GX-56BB
(Baby-G Àr dotterns)
Frukta inte. Runt 17.5 hĂ€r. Tror dom flesta kan bĂ€ra upp den. GĂ€ller att vĂ€nja sig bara.Ni som har 9400 lr möjligen 9300 och trivs med dem, vad har ni för handledsmĂ„tt? Ăr jĂ€drigt sugen pĂ„ en men de hiskeliga mĂ„tten avskrĂ€cker...
Har ganska platta handleder men det hjÀlper kanske inte i detta fallet.
Det dÀr ser bra ut. MÄste förbereda mig mentalt först och frÀmst..Frukta inte. Runt 17.5 hÀr. Tror dom flesta kan bÀra upp den. GÀller att vÀnja sig bara.
Frukta inte. Runt 17.5 hÀr. Tror dom flesta kan bÀra upp den. GÀller att vÀnja sig bara.
Ni som har 9400 lr möjligen 9300 och trivs med dem, vad har ni för handledsmĂ„tt? Ăr jĂ€drigt sugen pĂ„ en men de hiskeliga mĂ„tten avskrĂ€cker...
Har ganska platta handleder men det hjÀlper kanske inte i detta fallet.
FrÀsch med det "lÀderbandet". Hur kÀnns bandet i kvalitet?
FrÀsch med det "lÀderbandet". Hur kÀnns bandet i kvalitet?
Ăr sugen pĂ„ att bestĂ€lla hem ett av de nya cordura banden till min g-steel dĂ€remot, ser riktigt sjysta ut det lilla jag sett.
Men lutar lite Ät att sÀlja av den jag har och byta ner i strlk till gst-w300 nÄgon av modellerna. Gst-w110 Àr lite för stor för mina handleder.