• VĂ€lkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete Àr nu den största uppdateringen av Klocksnack.se nÄgonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli Ànnu snabbare, mer lÀttanvÀnt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en trÄd pÄ diskussionsdelen för feedback och tekniska frÄgestÀllningar.

    Tack för att ni Àr med och skapar Skandinaviens bÀsta klockforum!

    /Hook & Leben

🧾 Officiella G-ShocktrĂ„den

Molle

Kambei
Moderator
2-Faktor
Nyinkommet. :happyhappy:

C3920081-395F-464A-85AB-DAB427240BF8.jpeg
Stop teasing!!
 

S.L

Vacheron
2-Faktor
Mycket trevlig! Grattis. De dÀr smÄ prickarna ska tydligen förestÀlla plankton?

StÀmmer bra:
”Like previous Earthwatch models, the GW-9403KJ-9JR Rangeman has an animal theme. The translucent or “jelly” yellow bezel and glossy, spotted band is inspired by salpa, a planktonic marine invertebrate that moves by pumping water through its gelatinous body. The EL backlight displays the Earthwatch logo and the case back features a Love The Sea And The Earth 2017 engraved design.”

I solen:
C5E6B9FF-F0E5-423C-B53E-D0E1CDFC8001.jpeg
 

spammerstakeahike

Patek
2-Faktor
StÀmmer bra:
”Like previous Earthwatch models, the GW-9403KJ-9JR Rangeman has an animal theme. The translucent or “jelly” yellow bezel and glossy, spotted band is inspired by salpa, a planktonic marine invertebrate that moves by pumping water through its gelatinous body. The EL backlight displays the Earthwatch logo and the case back features a Love The Sea And The Earth 2017 engraved design.”

I solen:
C5E6B9FF-F0E5-423C-B53E-D0E1CDFC8001.jpeg

Grymt skön. Hur Ă€r de dĂ€r transparenta bezels / skydden jĂ€mfört med vanliga svarta? Är de nĂ„got mjukare?
 

Equilibrium

Garth
2-Faktor
SĂ„som norrlĂ€nning i förskingringen sĂ„ tenderar jag att alltid en generös definition av geografiska avstĂ„ndsbeskrivningar typ ”grannskap” men Ă€r beredd att acceptera din tolkning i detta fall. :D
I vÀrsta fall fÄr jag bara vÀnta med köp tills jag kommer hem nÀsta gÄng :)
 

Nutte

Omega
Mitt första inlÀgg hÀr(med egen Japan). Den hÀr kom igÄr, öppnade den under försnacket och kollade matchen. Nu Àr vi i kvartsfinal, sÄ det fÄr bli turklockan och sitta pÄ tills det Àr över:)
CASIO G-SHOCK GW-5000

3450814C-6D4E-41FB-8F74-7B16C1087C8A.jpeg
 
Senast Àndrad:
Topp