Stop teasing!!Nyinkommet.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
VĂ€lkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete Àr nu den största uppdateringen av Klocksnack.se nÄgonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli Ànnu snabbare, mer lÀttanvÀnt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en trÄd pÄ diskussionsdelen för feedback och tekniska frÄgestÀllningar.
Tack för att ni Àr med och skapar Skandinaviens bÀsta klockforum!
/Hook & Leben
Stop teasing!!Nyinkommet.
Ăr det en gw-9403kj?Stop teasing!!
Mycket trevlig! Grattis. De dÀr smÄ prickarna ska tydligen förestÀlla plankton?
StÀmmer bra:
âLike previous Earthwatch models, the GW-9403KJ-9JR Rangeman has an animal theme. The translucent or âjellyâ yellow bezel and glossy, spotted band is inspired by salpa, a planktonic marine invertebrate that moves by pumping water through its gelatinous body. The EL backlight displays the Earthwatch logo and the case back features a Love The Sea And The Earth 2017 engraved design.â
I solen:
Tack men det har jag ej, bor pÄ IslandHar du nÄn KlockmÀster butik i ditt grannskap? Isf bara att bestÀlla verkar det ju som:
https://www.klockmaster.se/g-shock-gmw-b5000d-1er-gmw-b5000d-1er
Har du nÄn KlockmÀster butik i ditt grannskap? Isf bara att bestÀlla verkar det ju som:
https://www.klockmaster.se/g-shock-gmw-b5000d-1er-gmw-b5000d-1er
Grymt skön. Hur Ă€r de dĂ€r transparenta bezels / skydden jĂ€mfört med vanliga svarta? Ăr de nĂ„got mjukare?
Tack men det har jag ej, bor pÄ Island
I vĂ€rsta fall fĂ„r jag bara vĂ€nta med köp tills jag kommer hem nĂ€sta gĂ„ngSĂ„som norrlĂ€nning i förskingringen sĂ„ tenderar jag att alltid en generös definition av geografiska avstĂ„ndsbeskrivningar typ âgrannskapâ men Ă€r beredd att acceptera din tolkning i detta fall.
Mitt första inlÀgg hÀr(med egen Japan). Den hÀr kom igÄr, öppnade den under försnacket och kollade matchen. Nu Àr vi i kvartsfinal, sÄ det fÄr bli turklockan och sitta pÄ tills det Àr över
CASIO G-SHOCK GW-5000
(GW-5000)
Som jello !Ser nÀstan lite god ut...
Ser nÀstan lite god ut...
SĂ„lde gpr b-1000 pga storleken
Köpte gw 9400 kÀnns sÄ mycket bÀttre
Àntligen har jag hittat rÀtt i klock trÀsket