• VĂ€lkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete Àr nu den största uppdateringen av Klocksnack.se nÄgonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli Ànnu snabbare, mer lÀttanvÀnt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en trÄd pÄ diskussionsdelen för feedback och tekniska frÄgestÀllningar.

    Tack för att ni Àr med och skapar Skandinaviens bÀsta klockforum!

    /Hook & Leben

🧾 Officiella G-ShocktrĂ„den

spammerstakeahike

Patek
2-Faktor
Gott att ha en egen liten SMHI :).

IMG_20180705_092322.jpg
 

Jockinho

Patek
2-Faktor
NÄgon som vet ungefÀr hur snabbt solcellerna bör laddas upp frÄn L till M, H pÄ nyare G-shock? :)
 

xBjörne

Rolex
2-Faktor
Svinbra verkligen! Ska jag ta över den sÄ att du kan komma igÄng med flippandet igen? Just one brother helping another! :)
Hehe, köp en egen! Kanske blir rÀddningen för dig ocksÄ :D

Har blÀstringen gjort den tÄligare mot repor och mÀrken? Eller Àr du vÀldigt aktsam? ;) Oavsett vilket Àr det riktigt snyggt!
Tror att den har blivit lite tÄligare faktiskt, jag har anvÀnt den till allt utan att vara det minsta försiktig :)
 

1965ek

Patek
2-Faktor
Ja, det Àr det :)

Tack! Fick hjÀlp av @xBjörne med blÀstring, blev en helt annan klocka!
HÄller med. Vilken förvandling. DÄ var det ju onödigt av mig att vara sÄ försiktig med den :) knappt en hairline. Ett toppen tilltag pÄ en klocka som har perfekt tyngd och balans. Synd bara att jag har för dassig syn sÄ jag inte kunde lÀsa av vad klockan var nÀr det blev dÄligt ljus. Kanske fÄr skaffa en square som dagbeater...
Kul!
 

BarbaBaba

Patek
2-Faktor
SÄ dÀr ja! No more bling bling :)

Björne LE no.2 ;)

PĂ„minner starkt om stĂ„let hos Sinn’s tegimenterade dinkor. Mkt bra helt enkelt! :)

09DC4592-B7B4-40A8-97B3-D6676DDD040C.jpeg
Jag tycker den gÄr ifrÄn att vara bÄde dressig och sportig original, till att kÀnnas vÀldigt militÀr eller polisiÀr. Matt gunmetall look kÀnns betydligt mer brutal
 

Tampa_blord

Panerai
Jag tycker den gÄr ifrÄn att vara bÄde dressig och sportig original, till att kÀnnas vÀldigt militÀr eller polisiÀr. Matt gunmetall look kÀnns betydligt mer brutal

InstÀmmer gÀllande orginal. Vet inte om jag skulle vilja pÄstÄ att den Àr brutal efter blÀstringen, mer diskret och toolig :)
 
Topp