Otroligt lÀcker!
Tack! Lyckad modd dock sugen pÄ en vit eller 5600bb sÄ den försöker lÀmna Tack @daniel svensson för det
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
VĂ€lkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete Àr nu den största uppdateringen av Klocksnack.se nÄgonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli Ànnu snabbare, mer lÀttanvÀnt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en trÄd pÄ diskussionsdelen för feedback och tekniska frÄgestÀllningar.
Tack för att ni Àr med och skapar Skandinaviens bÀsta klockforum!
/Hook & Leben
Otroligt lÀcker!
1000 kr? Det var billigt .Vart hittade du den sÄ billigt?Köpte min första G-steel förra veckan. Gillade den men sÄ Àven min far sÄ det blev hans vÀlkomnande in i g-shockvÀrlden. Han Àr förövrigt mycket nöjd med den!
Idag drygt en vecka senare kom ersÀttaren:
Lite mer fÀrg och svart bezel. Stora Àr de, fast nog mer vikten som jag behöver tid vÀnja mig med, men visst midsizevarianten vore nog bÀttre men vÀntar hellre ned priserna pÄ dem innan de testas. Denna för en tusing Àr verkligen en grym deal svÄr att motstÄ
Om nÄgon har ett gummi till salu hojta till typ @Writer136
1000 kr? Det var billigt .Vart hittade du den sÄ billigt?
För 1000 hade man ju onekligen vÄgat prova pÄ en! Jag tror jag hade den första g-steelen pÄ forumet men blev avskrÀckt sÄ fort jag öppnade paketet och vÄgade inte ens anvÀnda den .https://klocksnack.se/threads/g-shock-steel-gsts100d-1a4.94868/
Prutade lite Men vi var bÄda nöjda ÀndÄ. Och mkt pang för pengen onekligen
Haha, lite typiskt en g-shock-beroende.För 1000 hade man ju onekligen vÄgat prova pÄ en! Jag tror jag hade den första g-steelen pÄ forumet men blev avskrÀckt sÄ fort jag öppnade paketet och vÄgade inte ens anvÀnda den .
Midsizen Àr nog klockren. Man hittar nog nÄgot sÀtt att motivera till ytterligare ett köp Àven om den saknar funktioner. Just nu Àr jag sugen pÄ en frog efter att den har börjat bli mer populÀr pÄ forumet.Haha, lite typiskt en g-shock-beroende.
Jag har varit sugen pÄ den, men dÄ midsize-varianten (GST-W3xx?). Vill dock testa först dÄ den ju inte har fler funktioner (som de flesta andra större har).
För 1000 hade man ju onekligen vÄgat prova pÄ en! Jag tror jag hade den första g-steelen pÄ forumet men blev avskrÀckt sÄ fort jag öppnade paketet och vÄgade inte ens anvÀnda den .
Vettigt pris onekligen, synd jag bor sÄ lÄngt bort Men gummi ska ordnas. LÀr bli semester/reseklocka (ingen planerad resa tyvÀrr...) och dÄ Àr gummi bra. Plus lÀr minska vikten avsevÀrt och passar nog bra med gummibezeln
Ring och hör om de kan bestÀlla och skicka Ät dig annars
För mig ligger dilemmat pÄ nu vilken fÀrg pÄ w300 jag vill ha. Svart eller guld, hade gillat om bezelringen var guldfÀrgad ocksÄ. Eller om man ska vÀnta tills corduramodellen och köpa den i stÄl. Men blir lite kaka pÄ kaka nÀr man har en i stÄl redan liksom. Inte omöjligt att sÀlja av den större heller iofs men g-shocks Àr nÄgot jag fastnat för att samla pÄ. Dagens i-landsproblem.
TÀnkte det med, undra om det Àr svÄrt att byta sjÀlv bara. Antar man skruvar bort hexskruvarna vid bandfÀstet?
I-landsproblem onekligen SjÀlv har jag nu sÄlt min gula, tröttnade tillslut ( ) sÄ ska ersÀtta med en annan square. Nog en 5600bb. Sugen pÄ en stealth g-shock igen...
Det lÀt intressant sÄ jag letade efter bilder. Hittade tyvÀrr inte sÄ mycket. Den hÀr (lÄnad frÄn jaysandkays fb) dÀr dom valt ett flÀsktjockt lÀdër-zulu var ju sÄdÀr . Enligt beskrivningen sÄ ska klockan pÄ bilden vara en "midsize" iaf.jaysnkays har gjort adapters till gsteel
Den Àr grymt bra!
En sak som jag inte fÄtt klarhet i, klarar Rangeman lera och damm som Mudmaster?
Det kÀnns som det Àr @S.L s fel att det verkar normalt att ha 10 frogmans.
Okay. Mudmastern kanske har en extra o-ring. Men vissa (icke-officiella) sajter hÀvdar att RM ocksÄ klarar av damm och lera.
Det lÀt intressant sÄ jag letade efter bilder. Hittade tyvÀrr inte sÄ mycket. Den hÀr (lÄnad frÄn jaysandkays fb) dÀr dom valt ett flÀsktjockt lÀdër-zulu var ju sÄdÀr . Enligt beskrivningen sÄ ska klockan pÄ bilden vara en "midsize" iaf.
Har du sett bÀttre bilder? Videoklipp oklipp?
Inte lika mÄnga packningar i Rangeman.
Inte lika mÄnga packningar i Rangeman.
Du fÄr kika hemsidan, har inte allt i hövvet.Ok, sÄ RM Àr inte tÄligare mot damm och dylikt jÀmfört med en vanlig square?