Du fÄr kika hemsidan, har inte allt i hövvet.
Inte? Du gör mig besviken yonsson
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
VĂ€lkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete Àr nu den största uppdateringen av Klocksnack.se nÄgonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli Ànnu snabbare, mer lÀttanvÀnt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en trÄd pÄ diskussionsdelen för feedback och tekniska frÄgestÀllningar.
Tack för att ni Àr med och skapar Skandinaviens bÀsta klockforum!
/Hook & Leben
Rangeman GW-9400 Àr en "Master of G", precis som Gulfman och Mudman frÄn samma serie, och Àr helt resistant frÄn alla föroreningar = in med gyttjan med den! - dÄ mÄr den bÀst !!!
Det stÀmmer, tror att din Frogman 8250-ER kommer ifrÄn mig frÄn början ocksÄ.Tycker att det Àr kul att fler fÄtt upp ögonen för Frogman. Ett tag sÄ kÀndes det som att vi var tre medlemmar pÄ hela forumet som diggade froggies.
Undrar om den hÀr finns kvar pÄ forumet...
Hade den i min samling för 4 Är sedan. Den bytte Àgare hÀr pÄ KS nÄgra gÄnger. Om jag inte minns fel, sÄ var det @xBjörne som hade den först och fÀrgade resinet.
Den dÀr hamnade utomlands pga mig Tyskland tror jag.Det stÀmmer, tror att din Frogman 8250-ER kommer ifrÄn mig frÄn början ocksÄ.
Det var dig jag skulle citera. Jag hade jelly froggen sist. Dom hÀr gamla froggarna Àr rÀtt charmiga. Speciellt i titan.Tycker att det Àr kul att fler fÄtt upp ögonen för Frogman. Ett tag sÄ kÀndes det som att vi var tre medlemmar pÄ hela forumet som diggade froggies.
Undrar om den hÀr finns kvar pÄ forumet...
Hade den i min samling för 4 Är sedan. Den bytte Àgare hÀr pÄ KS nÄgra gÄnger. Om jag inte minns fel, sÄ var det @xBjörne som hade den först och fÀrgade resinet.
Den finns inte kvar i min Àgo, men den finns kvar pÄ forumet. Postar en gammal bild, bara för att det Àr roligare med bilder...Om du tröttnar pÄ din 8250 sÄ tar jag gÀrna över den
TrÄkigt att du sÄlde. Jag gillar dock den grÄa bezeln mer.Den finns inte kvar i min Àgo, men den finns kvar pÄ forumet. Postar en gammal bild, bara för att det Àr roligare med bilder...
PÄ tal om Frogmans, min första riktiga klocka var faktiskt en Frogman DW-8200. Hittade en bild frÄn nÀr jag var cirka tio Är gammal dÀr klockan syns. AnvÀnde den hela tiden men lyckades tyvÀrr krossa glaset efter nÄgra Är sÄ den finns inte kvar idag.
Undrar hur mÄnga Froggies det fanns i Sverige pÄ den tiden.
PÄ tal om Frogmans, min första riktiga klocka var faktiskt en Frogman DW-8200. Hittade en bild frÄn nÀr jag var cirka tio Är gammal dÀr klockan syns. AnvÀnde den hela tiden men lyckades tyvÀrr krossa glaset efter nÄgra Är sÄ den finns inte kvar idag.
Hur coolt som helst. Synd att den inte finns kvar.PÄ tal om Frogmans, min första riktiga klocka var faktiskt en Frogman DW-8200. Hittade en bild frÄn nÀr jag var cirka tio Är gammal dÀr klockan syns. AnvÀnde den hela tiden men lyckades tyvÀrr krossa glaset efter nÄgra Är sÄ den finns inte kvar idag.
Inget klockintresse alls, jag önskade mig en enklare Casio i julklapp och min farfar som gillade bra grejer i allmÀnhet kom hem med en Frogman frÄn en tjÀnsteresa i Singapore. Antar att han helt enkelt gick in och frÄgade efter den bÀsta Casion i butiken.HÀftigt!
Klockintresse i familjen?
Packat ned min gule nu. SÄ behöver ju sÄklart en ny g-shock, semestern börjar ju pÄ mÄndag! SÄ nÄgon kanske kan förmÄ sig sÀlja mig nÄgot ex. Mudman, gg-1000, 5600bb/6900bb eller nÄgon rolig g-lide/blank square
KvÀllens ensamma kompanjon....
.
Din snygga metall G fixar vÀl semestern? :-D
Ligger ju en ganska cool militÀrgrön/orange 6900 pÄ K&S, bra pris dessutom, hade nog klippt den sjÀlv ifall den haft positiv display.SjÀlvfallet, men nog lite otymplig att ha jÀmnt. Behöver nÄgot i resin som komplement, sen Àr det ju lite roligare med fler Det Àr ju ÀndÄ alla i denna trÄds fel sÄ lite sympati tack... hehe
Annars fÄr det köpas nÄgot nytt, funkar ju det med
Work in progress.
Gryyyymt!Blev rÀtt sjysst. Mer lime/neon gult Àn gulgult.
Det Àr kul faktiskt. En annan mod jag velat göra Àr 5610r .Den japanska med orange skÀrm. Den med ett orange skal till hade varit tjusigt.Gryyyymt!
Har inte fÄtt tummen ur och bestÀllt hem egna grejjer Àn, men dett var en spark i rÀtt riktning.
Vad bestÀllde du Ät vad?Gryyyymt!
Har inte fÄtt tummen ur och bestÀllt hem egna grejjer Àn, men dett var en spark i rÀtt riktning.