Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
VĂ€lkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete Àr nu den största uppdateringen av Klocksnack.se nÄgonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli Ànnu snabbare, mer lÀttanvÀnt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en trÄd pÄ diskussionsdelen för feedback och tekniska frÄgestÀllningar.
Tack för att ni Àr med och skapar Skandinaviens bÀsta klockforum!
/Hook & Leben
Lutar Ät ett orange set Àr m5610an!Vad bestÀllde du Ät vad?
Trevlig liten samling. Den röda mudman ser riktigt nice ut. Den förtjÀnar lite nÀrbilder.
Den var ju snygg! Ăr det blĂ„a siffror, eller Ă€r det bilden som spelar ett spratt?
Den var ju snygg! Ăr det blĂ„a siffror, eller Ă€r det bilden som spelar ett spratt?
Riktigt fin, tumme uppFick hem den hÀr i veckan, MR-G 2000DJ. Dock skulle jag behöva en lÀnkbit till... Aja.
Senaste inköpet.
Casio GST-B100
Den indikerar avstÄndet mellan skit och flÀkt, ger bÀraren en förvarning inför den kommande systemkollapsen. Den perfekta prepper-klockan.Nu undrar jag vad har flÀkten för funktion?
Och vad hÀnder nÀr skiten trÀffar flÀkten?
Nu undrar jag vad har flÀkten för funktion?
Och vad hÀnder nÀr skiten trÀffar flÀkten?
Hmm...eller sÄ visar den batterinivÄen
JÀkla mÀrkligt att de inte spunnit vidare pÄ att lÄta belysningen lysa upp vita detaljer. Det Àr ju sÄ rackarns snyggt.
ja mudmans har helt klart en av de ballare belysningarna, tror det Àr lite det som drar mig till g'sJÀkla mÀrkligt att de inte spunnit vidare pÄ att lÄta belysningen lysa upp vita detaljer. Det Àr ju sÄ rackarns snyggt.
FörstÄr inte riktigt prissÀttningen pÄ Frogman.
Till synes samma spec men dÀr den ena kostar ca 9000 kr och den andra kostar 5000 kr?
http://www.klockgiganten.se/casio-g-shock-gwf-d1000b-1er
http://www.klockgiganten.se/casio-g-shock-gwf-d1000-1er
SÄ jÀv.. nöjd sÄ postar en bild till
Kan bero (jag vet inte sÀkert) pÄ att GWF-D1000-1 Àr tagen ur produktion?
Oavsett orsak Àr 5k ett kanonpris.
Vart köper ni g-shocks ifrÄn? Sverigesidor har jag koll pÄ men inom EU? Creationwatches har en del kul (antar postnord ej hanterar FedEx?) och köper en tvÄ spelar momsen mindre roll
Postmord satt pÄ mitt fedex express paket 4dagar innan jag fick Äka till dom och hÀmta det sjÀlv. Givetvis utan att göra ett försök till utdelning..
Kul nÀr man vÀntar pÄ delar som mÄste ihop.
Snygg pĂ„ bild men snudd pĂ„ omöjlig att lĂ€sa i dagsljus.Har nu lĂ€st igenom alla 181 sidor av denna fantastiska trĂ„d, vilken lĂ€sning! Men dags att aktivera sig lite ocksĂ„ Ăr svinnöjd med den DW-5600 âFox Fireâ jag köpte pĂ„ plats i Tokyo förra Ă„ret men...
Sitter i köpetankar och undrar om ni har nĂ„gra tankar om GWX-5600C? Ăr ju en förbaskat snygg klocka. Vad borde jag veta om den? NĂ„n gotcha som jag bör veta om?
Det som tilltalar mig: tough solar, multi-band 6 och lite balla komplikationer som ingen av mina andra klockor har.