• VĂ€lkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete Àr nu den största uppdateringen av Klocksnack.se nÄgonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli Ànnu snabbare, mer lÀttanvÀnt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en trÄd pÄ diskussionsdelen för feedback och tekniska frÄgestÀllningar.

Tack för att ni Àr med och skapar Skandinaviens bÀsta klockforum!

/Hook & Leben

🧾 Officiella G-ShocktrĂ„den

062833EF-85ED-48DB-B580-197CF385A111.jpeg
B7B7E9A0-1D04-4CCF-A905-653ED2567147.jpeg

Senast Àndrad:
Nu undrar jag vad har flÀkten för funktion?
Och vad hÀnder nÀr skiten trÀffar flÀkten? :)
Den indikerar avstÄndet mellan skit och flÀkt, ger bÀraren en förvarning inför den kommande systemkollapsen. Den perfekta prepper-klockan. ;):)

SkÀmt Äsido, det jag gillar med den dÀr G-Steel modellen Àr att den har analog sekundvisare. Tycker att det saknas pÄ de flesta andra.

Senast Àndrad:
Hur kan jag ha missat denna?
GW-5000HR-1JF Black + red heritage och screw-back. Inverterad display.
Men visst Àr det sÄ att siffrorna pÄ solar-paneler Àr lite mindre skarpa Àn vanliga paneler som drivs av batteri?
Det finns en europeisk version av gw5000-hr som gÄr pÄ batteri och vill man ha en lÀslig display kanske den batteridrivna Àr det givna valet? Inte minst tillgÀnglighet och pris som kraftigt skiljer Ät dessa modeller.

Vart köper ni g-shocks ifrÄn? Sverigesidor har jag koll pÄ men inom EU? Creationwatches har en del kul (antar postnord ej hanterar FedEx?) och köper en tvÄ spelar momsen mindre roll :pompus:

Postmord satt pÄ mitt fedex express paket 4dagar innan jag fick Äka till dom och hÀmta det sjÀlv. Givetvis utan att göra ett försök till utdelning..
Kul nÀr man vÀntar pÄ delar som mÄste ihop.
Vart köper ni g-shocks ifrÄn? Sverigesidor har jag koll pÄ men inom EU? Creationwatches har en del kul (antar postnord ej hanterar FedEx?) och köper en tvÄ spelar momsen mindre roll :pompus:

Har nu lĂ€st igenom alla 181 sidor av denna fantastiska trĂ„d, vilken lĂ€sning! Men dags att aktivera sig lite ocksĂ„ :) Är svinnöjd med den DW-5600 ”Fox Fire” jag köpte pĂ„ plats i Tokyo förra Ă„ret men...

Sitter i köpetankar och undrar om ni har nĂ„gra tankar om GWX-5600C? Är ju en förbaskat snygg klocka. Vad borde jag veta om den? NĂ„n gotcha som jag bör veta om?

Det som tilltalar mig: tough solar, multi-band 6 och lite balla komplikationer som ingen av mina andra klockor har.
15777A25-22AD-4CDC-8364-057A9F32AA15.jpeg

Senast Àndrad:
Har nu lĂ€st igenom alla 181 sidor av denna fantastiska trĂ„d, vilken lĂ€sning! Men dags att aktivera sig lite ocksĂ„ :) Är svinnöjd med den DW-5600 ”Fox Fire” jag köpte pĂ„ plats i Tokyo förra Ă„ret men...

Sitter i köpetankar och undrar om ni har nĂ„gra tankar om GWX-5600C? Är ju en förbaskat snygg klocka. Vad borde jag veta om den? NĂ„n gotcha som jag bör veta om?

Det som tilltalar mig: tough solar, multi-band 6 och lite balla komplikationer som ingen av mina andra klockor har.
15777A25-22AD-4CDC-8364-057A9F32AA15.jpeg
Snygg pÄ bild men snudd pÄ omöjlig att lÀsa i dagsljus.

Tillbaka
Topp