• VĂ€lkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete Àr nu den största uppdateringen av Klocksnack.se nÄgonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli Ànnu snabbare, mer lÀttanvÀnt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en trÄd pÄ diskussionsdelen för feedback och tekniska frÄgestÀllningar.

Tack för att ni Àr med och skapar Skandinaviens bÀsta klockforum!

/Hook & Leben

🧾 Officiella G-ShocktrĂ„den

Ja, precis. Det har varit svÄrt att fÄ tag i D1000 ganska lÀnge. Enda svenska ÄterförsÀljaren jag hittade nÀr jag köpte min för snart ett Är sedan var Caliroots. Men, det kanske inte beror pÄ den digitala varianten? Tycker det finns förvÄnansvÀrt fÄ stÀllen att fÄ tag pÄ den analoga ocksÄ. Kanske Àr för fÄ som köper en G till det priset.
SÀkert pga priset och storleken. Tror det gÀller de flesta master of g modellerna.

Senast Àndrad:
🐾an förtjĂ€nar lite handledstid efter jobbet đŸ‘đŸ„ł.
0C12B5D0-5F13-469B-9586-C6B9CC4D39E6.jpeg

Haha ne det Ă€r alldeles för kort tid, den blir kvar lĂ€ngre Ă€n sĂ„ 😎.

Nopz men blir nog ikvĂ€ll 😊. ett svart kit samt ett i samma fĂ€rg sĂ„ att klockan blir 100% i mint skick.
Att du köper ett nytt kit i samma fÀrg Àr bra men Antartica bezeln Àr riktigt cool! Oranga detaljer pÄ den!

Att du köper ett nytt kit i samma fÀrg Àr bra men Antartica bezeln Àr riktigt cool! Oranga detaljer pÄ den!

Blir 🐾an en ”keeper” kommer jag köpa den bezeln. Tror den blir riktigt najs med ett svart band 😊.

NĂ€r man Ă€ndĂ„ hĂ„ller pĂ„.. 😉

Av de du har sÄlt, vilken saknar du mest?
Just nu kan jag inte riktigt uppbÄda nÄgon större saknad efter nÄgon klocka faktiskt.
Ur ett rent trÄkigt ekonomiskt perspektiv finns det nÄgra försÀljningar som svider ganska mycket sÄhÀr med facit i hand men sjÀlva klockorna kan jag inte pÄstÄ att jag saknar pÄ riktigt.

Och appropÄ planering sÄ kör vi ett nytt G-shockmeet pÄ Clubhouse pÄ Torsdag kvÀll med start 20.30:)
För dom som inte har fĂ„tt invites Ă€r det bara att tjoa sĂ„ löser vi det 👍

Bumpar lite ;)
Imorrn kl 20.30 kör vi.
Finns invites för dom som inte redan har. Bara PMa isÄfall.

Inte alls bra 😔. Kroppen stötte bort den röda fĂ€rgen av nĂ„gon anledning sĂ„ det ser mer ut som ett sĂ„r Ă€n G-logga. NĂ€r det lĂ€kt ska jag göra om den fast med en annan röd fĂ€rg 😊.
Hoppas det fixar sig med annan röd fÀrg, annars fÄr du vÀl ta svart?!?!

Kan du tatuera den pÄ samma stÀlle dÀr den 1:a blivit rejectad?

Tillbaka
Topp